OK.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Want? Omdat autorijden een onevenredig groot gedeelte van onze wereldwijde energievoorraad verbruikt. Door auto te rijden en niet voor vervoer te kiezen wat een lagere hoeveelheid energie gebruikt per km, helpt elke automobilist onze kostbare grondstoffen sneller en sneller op te maken, waarna er voor volgende generaties niet meer voldoende overblijft voor de echt belangrijke dingen in het leven: warm blijven, eten, schoon drinkwater, etc.
Dus, daarom.
Vrachtauto ja. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef BasEnAad het volgende:
Dankzij de auto heb jij elke dag vreten op je bord.
Ja, maar het kan voor heeeeel wat mensen heeeeeel veel minder.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef BasEnAad het volgende:
Dankzij de auto heb jij elke dag vreten op je bord.
Waar ik moe van word zijn van die fietsers die dan alsnog op de fiets zitten, maar hun licht niet aan hebben en wel overal denken dat ze goed te zien zijn EN zich ook nog overal voorrang denken te kunnen nemen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, maar het kan voor heeeeel wat mensen heeeeeel veel minder.
Ritjes van 15km kun je makkelijk op de fiets doen. Ook als het regent maar nee dan zit het halve land in de auto omdat ze te beroerd zijn om moe te worden.
Zo is het wel gewoon.
Snel nog even een Hummer halen dan!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef DeRakker. het volgende:
Volgende generatie?
Dude 2012 gaan we allemaal dood, waar maak je je druk over....
Ja, maar wel ten kostte van alles!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef Deetch het volgende:
Zo te horen is het een probleem dat zichzelf oplost.
Nou èn?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar wel ten kostte van alles!
Over enkele generaties wanneer jij er niet meer bentquote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neehoorquote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dit speelt zich al af binnen 40 jaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Over enkele generaties wanneer jij er niet meer bentHeb je ook geen kut aan dus.
Neejoh... Ford F650quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Snel nog even een Hummer halen dan!
Nee man gekkie....quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dit speelt zich al af binnen 40 jaar.
Nog beter! Nu eerst even wat benzine verstoken en Co2 uitstoten door met de auto naar de supermarkt een paar honderd meter verderop te gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Neejoh... Ford F650
Voor het echte werk![]()
[ afbeelding ]
Voor de stoplichten ook lekker je gas blijven intrappen terwijl je stilstaat ehquote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog beter! Nu eerst even wat benzine verstoken en Co2 uitstoten door met de auto naar de supermarkt een paar honderd meter verderop te gaan.
Als je echt een achterlijke klapjosti bent ja, dan ga je daarin rijden. Wat een mongool ben je zeg!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Neejoh... Ford F650
Voor het echte werk![]()
[ afbeelding ]
Het kan erger, je kan ook een topic op FOK! openen waar je je heel erg druk gaat maken over auto rijdend Nederland en dan sarcasme niet herkennenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je echt een achterlijke klapjosti bent ja, dan ga je daarin rijden. Wat een mongool ben je zeg!
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het kan erger, je kan ook een topic op FOK! openen waar je je heel erg druk gaat maken over auto rijdend Nederland en dan sarcasme niet herkennen
Dude ga huilen, heilig boontje.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je echt een achterlijke klapjosti bent ja, dan ga je daarin rijden. Wat een mongool ben je zeg!
Aww een compensatietractortjequote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Neejoh... Ford F650
Voor het echte werk![]()
[ afbeelding ]
Die dingen zijn nodig, in tegenstelling tot de meeste auto'squote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dude ga huilen, heilig boontje.
Je bent even erg, of denk je dat pc/kleding/gebouwen/schoenen/voedsel/drinken/licht/verwarming enz enz goed voor het milieu zijn?
haha
Ja joh anders ga je gelijk dood...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen zijn nodig, in tegenstelling tot de meeste auto's
We leven niet meer in een tijdperk van alleen maar primaire levensbehoeften. Ik heb mijn auto nodig. PUNTquote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen zijn nodig, in tegenstelling tot de meeste auto's
Want? Geen OV tussen je huis en werk. Geen fiets? Nodig! Het zal.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
We leven niet meer in een tijdperk van alleen maar primaire levensbehoeften. Ik heb mijn auto nodig. PUNT
Alleen om bij die vrachtauto te komen heeft een chauffeur wel een auto nodig want zo denderend is dat OV hier niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrachtauto ja. Dat is wat anders.
We wonen niet allemaal in de stad.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want? Geen OV tussen je huis en werk. Geen fiets? Nodig! Het zal.
Kijk dat jij denkt dat mijn werk op één en dezelfde plek is, dag in dag uit, is al een foute aanname.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sluit dan ff nu je internet af... heb je niet nodig en is alleen maar belastend voor het milieu.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan verhuis je daarheen, of neemt werk in het dorp.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in de stad.
Mijn internet staat uit. What's your point?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Sluit dan ff nu je internet af... heb je niet nodig en is alleen maar belastend voor het milieu.
Of dacht je dat internet geen invloed op het milieu had?
Ja want dat is altijd mogelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan verhuis je daarheen, of neemt werk in het dorp.
Als je internet uit staat, kan je dit niet beantwoorden.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn internet staat uit. What's your point?
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan verhuis je daarheen, of neemt werk in het dorp.
En gelukkig wonen alle klanten van bedrijven ook in dezelfde stadquote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.![]()
Er is ook zoveel werk tegenwoordig.
Mijn internet staat uit, het internet van de baas staat aanquote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als je internet uit staat, kan je dit niet beantwoorden.
Dus je liegt.
Die worden bevoorraad mbv vrachtwagens.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
En gelukkig wonen alle klanten van bedrijven ook in dezelfde stad
Dat is hypocriet, ga eens gauw naar je baas en zeg dat hij energiezuinig moet gaan worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn internet staat uit, het internet van de baas staat aan
Vrachtwagens vol consultantsquote:Op woensdag 24 november 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die worden bevoorraad mbv vrachtwagens.
Niet alleen vrachtwagens komen bij klanten.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die worden bevoorraad mbv vrachtwagens.
Ja, lekker milieubewust. Ook makkelijk met parkeren.quote:
Eh, waarom moet een consultant met de auto naar het werk, kan hij niet gewoon met de fiets. Klus en woonplaats kan prima hetzelfde zijn.quote:
Dat hoeft niet, mijn baas op dit moment is een energiebedrijf. Ze maken energiequote:Op woensdag 24 november 2010 17:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is hypocriet, ga eens gauw naar je baas en zeg dat hij energiezuinig moet gaan worden.
Ja, een consultant die maar 1 bedrijf bezoekt.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, waarom moet een consultant met de auto naar het werk, kan hij niet gewoon met de fiets. Klus en woonplaats kan prima hetzelfde zijn.
Maakt dat uit voor het milieu?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn internet staat uit, het internet van de baas staat aan
Dat staat sowieso aan, die paar extra bitjes maken nauwelijks verschil.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maakt dat uit voor het milieu?
Of jou internet of je baas internet aan staat?
Neejoh... servers/ energie/ kabels/ graafmachines/ arbeiders om netwerk aan te leggen/ die ook auto's gebruiken.... enz... valt mee joh.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat staat sowieso aan, die paar extra bitjes maken nauwelijks verschil.
mijn baas zet niet een extra server en kabels etc neer zodat ik kan internetten anders.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Neejoh... servers/ energie/ kabels/ graafmachines/ arbeiders om netwerk aan te leggen/ die ook auto's gebruiken.... enz... valt mee joh.
Auto's zijn er nu eenmaal ook
Bij auto's denk je gelijk groot en nu ga je klein denken... apartquote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mijn baas zet niet een extra server en kabels etc neer zodat ik kan internetten anders.
Die wordt alleen maar gemaakt als iemand een auto wil kopen. Zodra de vraag naar beneden gaat, worden er minder auto's gemaakt. En gebruikt.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Bij auto's denk je gelijk groot en nu ga je klein denken... apart
1 auto is ook niet erg voor het milieu... de auto was ook al gemaakt... dusja... leuke denkwijze![]()
Wanneer jij geen auto koopt, is de verandering in vraag zo klein dat hierdoor het geen effect heeft op de wereld.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wordt alleen maar gemaakt als iemand een auto wil kopen. Zodra de vraag naar beneden gaat, worden er minder auto's gemaakt. En gebruikt.
Als ik stop met internetten, is de verandering in vraag zo klein dat er hier geen servers worden afgestoot, of dat er minder servers worden gemaakt.
Vele malen groter dan het niet gebruiken van internet op het werk. En daarbij gaat het erom dat veel mensen stoppen met auto rijden. MAar ja, dat wil dat duivelsgebroed niet. Die zit liever de asociale klootzak uit te hangen!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wanneer jij geen auto koopt, is de verandering in vraag zo klein dat hierdoor het geen effect heeft op de wereld.
Internet was maar een voorbeeld... denk dat je ook wel spijkerbroeken draagt?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vele malen groter dan het niet gebruiken van internet op het werk. En daarbij gaat het erom dat veel mensen stoppen met auto rijden. MAar ja, dat wil dat duivelsgebroed niet. Die zit liever de asociale klootzak uit te hangen!
Economie is sowieso niet heilig, en die werkt ook echt nog wel als we 25% minder auto's hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Internet was maar een voorbeeld... denk dat je ook wel spijkerbroeken draagt?
Zonder auto's geen economie in Nederland.. heel simpel.
Co2 uitstoot ook niet...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Economie is sowieso niet heilig, en die werkt ook echt nog wel als we 25% minder auto's hebben.
Ik draag een pantalon.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een topic te openen in de trant van: Alle auto-rijders zijn het ge-aborteerde nageslacht van Satan
Je mag nu rustig van de kast afkomenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Want? Omdat autorijden een onevenredig groot gedeelte van onze wereldwijde energievoorraad verbruikt. Door auto te rijden en niet voor vervoer te kiezen wat een lagere hoeveelheid energie gebruikt per km, helpt elke automobilist onze kostbare grondstoffen sneller en sneller op te maken, waarna er voor volgende generaties niet meer voldoende overblijft voor de echt belangrijke dingen in het leven: warm blijven, eten, schoon drinkwater, etc.
Dus, daarom.
Gast... 1!!! post boven je. Lees die eens goed. En besef dan je ultieme faalquote:Op woensdag 24 november 2010 18:15 schreef Grielen het volgende:
Mijn auto rijdt 1:9, en heeft energielabel E. Ik rij telkens naar school met de auto (400 meter) en ik ga naar de supermarkt met de auto (1km). M'n huisgenoot doet dat ook, die heeft een oude vervuilende diesel.
Als klap op de vuurpijl rijden we ook vaak trekker, en heeft een andere huisgenoot een hobbytrekker die hij restaureert enzo. Zit geen katalysator/roetfilter ed. op, mooie zwarte rookpluim
De laatste keer dat ik fietste was 2 maanden terug naar de kroeg, 3 km verderop, en nu hebben we bob'ers in vorm van 2 huisgenotes.
Als het volgende week heeft gesneeuwd gaan we een leuke lege parkeerplaats opzoeken om mooi te kloten met de auto. Ik heb 4x4 dus dat wordt puur amusement voor ons. Een klasgenoot komt dan met z'n amerikaan met 6.3 liter motor. mooie donuts maken
Oftewel TS, iedere keer dat jij denkt dat je het milieu redt door de saaie en dodelijke trein te nemen, doen wij dat volledig teniet door te klooien met onze auto's, iets waar we plezier in hebben.
nou doei , ik ga zo voor de 2e keer vandaag douchen dan ga ik voetballen bier drinken en weer douchen
jaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:23 schreef Grielen het volgende:
Ik wou mensen gewoon deelgenoot maken van mijn kortetermijnplannen. Dat jij nou zo zielig loopt te trollen, ga toch fietsen
Wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef stbabylon het volgende:
Dude
Check de tijden:
[..]
[..]
Je mag nu rustig van de kast afkomen
(Geinige achtergrond info: ik ga met het vliegtuig naar het werk, dinsdag heen, vrijdag terug. In Engeland waar ik werk doe ik alles met de taxi)
Vergeet bij het warm lopen niet even een baksteen op het gaspedaal te leggenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Lekker ff mijn 2.5 liter 6 cilinder automaat rijden de blok om, om ff sigaretten te halen. In de tussentijd dat ik binnen ben @ de tankstation laat ik hem gewoon lekker warm lopen om nog de terugweg lekker warm in te stappen om vervolgens over 150meter weer thuis te zijn. So. Weer een litertje of 5 minder
ja sigaretten en drankquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef draaijer het volgende:
Ach, dankzij de auto komt er enorm veel geld binnen. Anders hadden we het weer op andere manieren moet binnen harken
Kijk naar de tijden ongelovige Thomasquote:Op woensdag 24 november 2010 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan?
Ga nou niet zeggen dat je liep te trollen.
Was gewoon serieus bedoeld... alleen omdat je voor gek staat ga je zeggen dat je aan t trollen bent.
En dan hopen dat mensen het geloven
Maar we hebben niet allemaal zulke behoefte aan aandacht als jijquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef stbabylon het volgende:
Oh God
Jullie hebben wel erge honger he
Dat staat dan vrij domquote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef Poekel het volgende:
Fake-troll. Donder op zeg.
Ga maar lekker je linksdraaiende Biogarde-yoghurt opkanen. En tyf op met 'euuuuh ik maak maar een grapje' want niemand neemt je serieus.
van jul-liequote:Op woensdag 24 november 2010 23:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja zie je dat nu zelf ook in... mooi
Jij hebt het er echt moeilijk mee om toe te geven dat je er met beide benen bent ingelopen he? Dat je niet zo'n doorzichtige TT en OP doorzag en lekker bent gaan happen is kut, maar kom op wees een man.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen heeft hij t zelf nog niet door... dubbel faal![]()
Nee, ik was in een rellige bui gisteren. In OUD was de rel voorbij, en toen overgegaan naar PTA, werd mij verteld dat ze hier wel lekker happen. En dat kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef Sjeen het volgende:
Probeer je nu te bewijzen dat je in PTA wel alle autorijders mag afzeiken, maar in OUD niet alle ouders?
Mmmh mmh... bekijk het topic en reacties ff opnieuw.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik was in een rellige bui gisteren. In OUD was de rel voorbij, en toen overgegaan naar PTA, werd mij verteld dat ze hier wel lekker happen. En dat klopt
Ow. Als het daar om te doen isquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik was in een rellige bui gisteren. In OUD was de rel voorbij, en toen overgegaan naar PTA, werd mij verteld dat ze hier wel lekker happen. En dat klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |