Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspierquote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit je nu alweer natte stinkscheten te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
hoe je met die emoties omgaat!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspier
De eerste keer liet ik ook de hele dag scheetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
het zit niet lekker neequote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspier
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
hoe je met die emoties omgaat!
emoties tonen is juist een teken van kracht
emoties tonen is wat anders dan de emo uithangen he
kan het NOG niet in de praktijk toepassen bedoel je te zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.
Stiekem ben ik gewoon een grote autist
Komt vanzelf wel als je het aan durft. Niks forceren, dat werkt namelijk toch nietquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.
Stiekem ben ik gewoon een grote autist
Nee, dat bedoel ik helemaal niet te zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
kan het NOG niet in de praktijk toepassen bedoel je te zeggen
Ik waarschuw nu vast: Niet op een barkruk gaan zitten!quote:
quote:
Zal ik dan gaan zingen?quote:
Ik heb een hele rare MI nuquote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik waarschuw nu vast: Niet op een barkruk gaan zitten!
Omgekeerd of gewoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die glijdt dan zo je hol inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt erop zitten ruften?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!quote:
gooi weg, want stiekem wil je dat toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb nog allemaal dreadskralen. en geen dreads meer
![]()
zou ik ze weg durven gooien? Of zou ik mezelf zijn en ze bewaren zodat het Varken ermee kan spelen?
*proest*quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE!!!!!!!!!!!!
Zie je dat ik het kan?
O ja, jijquote:
Ja, maar stiekem vind ik het ook zondequote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
gooi weg, want stiekem wil je dat toch?
Dat laatstequote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
zou ik ze weg durven gooien? Of zou ik mezelf zijn en ze bewaren zodat het Varken ermee kan spelen?
Kijk. Jullie maken me nog meer in de warquote:
oh maar die staan wel nog in de planning?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem vind ik het ook zonde![]()
tis nog een heel nieuw pakje..
Maar ik weet dat ik nieuwe dreads voorlopig toch niet kan betalen
heb ik opgelostquote:Op woensdag 24 november 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk. Jullie maken me nog meer in de war
Tuurlijk staan die nog in de planningquote:Op woensdag 24 november 2010 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
oh maar die staan wel nog in de planning?
dan bewaren natuurlijk
Duw er een tampon inquote:
Ja, nepdreads?quote:
Ok, rare reactie op een post met tampon erinquote:
Ik heb ook bierquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
en ik heb bier!
alles is gereed dus
Ja, diequote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, nepdreads?![]()
dat kan zus en een van mn vriendinners ook
Maar die krengen kosten keiveel
Stommerdquote:
Jij doet de hele dag al raarquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, rare reactie op een post met tampon erin
Ik wil er altijd een stuk of 60 inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dieEn ik wist niet dat die dingen zo duur zijn
Ik ben raar geborenquote:
anderhalf kratje zelfsquote:
AAARRRGGGGGGHHHHquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd
Nee mijn nagelriem... ge wit wel, die vellekes dan zo aan de rand van je nagel. Met koud weer en zo. Van die losse velletjes. En dat je er dan aan gata pulken en dan ineens kgggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg...
perfectionist over herequote:
ik heb die nooitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
AAARRRGGGGGGHHHH
die trek ik er altijd vanaf, pijn is fijn
quote:Echt ultra-genant.... Kom ik met laptop bij de computerbalie... typt zo'n gast van de balie wat in... komt opeens GAYTUBE open! Aaaaargh
Zoals het een echte homo betaamtquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben raar geboren
Mijn oudres konden geen kinderen krijgen en na 6 maanden of zo ging mijn mama met buikpijn naar de huisarts... bleek ik 't te zijn die zat te schoppenNiete cht dik geworden (duh, van mij?) en gewoon ongesteld blijven worden.
Om ze er toch nog ff van te laten genieten en om ervoor te zorgen dat mijn babykamer enorm trendy hip kon worden ben ik 1 maand langer blijven zitten voor ze
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil er altijd een stuk of 60 in![]()
Want dat kijkt zo mooi
en ik koop 'goede', die pas na een week beginnen te rullen en die je 3-4 weken in kan houden![]()
En daarna weg kan gooien omdat ze niet meer mooi zijn
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Krijg net een sms van een vriend:
[..]
Het beruchte kratje dat hij wil voorschotelen aan zijn potentiële dates natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
anderhalf kratje zelfs
maar over welk befaamde kratje heb jij het?
Kralen? Voor een kat? Dan kun je die binnenkort ook begraven.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
Een entree met shock en stijl, en daarna fashionably late aankomen?quote:
Als je het goed verzorgt hoeft het niet te stinken..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn maat heeft dreads... lange dreads. zijn echte haar. allemaal zelf gedaan!
het stinkt
dreadskralenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kralen? Voor een kat? Dan kun je die binnenkort ook begraven.Niet doen dus.
Oja. Rival. Nee. Doe het niet!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Het beruchte kratje dat hij wil voorschotelen aan zijn potentiële dates natuurlijk.
Ja, zo hoort dat toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een entree met shock en stijl, en daarna fashionably late aankomen?
Maar éckte rasta's wassen het dus niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Als je het goed verzorgt hoeft het niet te stinken..
Mja, die stank lijkt wel wat op piercingstank
quote:
ik ben dan ook geen Rasta, en wel goed schoon op mijquote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar éckte rasta's wassen het dus niet.
die opmerking waardeerde mijn ex nietquote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je het goed verzorgt hoeft het niet te stinken..
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en jij wist ook precies wat ik bedoelde.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
die opmerking waardeerde mijn ex niet
met ang3l bier drinken? dat kan ik makkelijk doen.. tegen de tijd dat ik aangeschoten ben ligt dat mietje al onder tafelquote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja. Rival. Nee. Doe het niet!
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
met ang3l bier drinken? dat kan ik makkelijk doen.. tegen de tijd dat ik aangeschoten ben ligt dat mietje al onder tafel
oh wacht
[..]
met ang3l bier drinken? dat kan ik makkelijk doen.. tegen de tijd dat ik aangeschoten ben ligt dat mietje al onder tafel
oh wacht
in bmw fan topic zijn ze snel op de kast!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef stbabylon het volgende:
Ongemerkt steeds asocialer: ...Waar ouders het niet door hebben...
Tempting...
Maar goed, nee, ik ben weer klaar met OUD voor de komende weken.
Heeft er iemand een linkje naar PTA?
Same. Geloof me, doe nou maar niet.quote:
Ja, je moet toch wat he?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
TuurlijkMijn hetero-lokdoos!
Tja, als je geen echte doos hebt... dan the next best thing he
Ik dacht meer aan een topic te openen in de trant van: Alle auto-rijders zijn het ge-aborteerde nageslacht van Satanquote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
in bmw fan topic zijn ze snel op de kast!
zeg dat je een E36 compact heb... en kraak verder iedereen zijn auto af...
compactquote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
in bmw fan topic zijn ze snel op de kast!
zeg dat je een E36 compact heb... en kraak verder iedereen zijn auto af...
klinkt al als reltopic! dus succesquote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een topic te openen in de trant van: Alle auto-rijders zijn het ge-aborteerde nageslacht van Satan
[..]
oh wacht
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar liggen onder de tafel? Zitten, oke, liggen? Komt ie tot de grond dan?
Gewoon ouderwets op de knietjesquote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wijst dan wel naar de grond, en zal dat blijven doen!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed. Ik heb kniebeschermers van danslesquote:
Ach, dan zijn we er snel genoeg achter wie er snel uit de kast gaat komenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga trouwens met de meet geen bierdrinkwedstrijd aan hoor!
Dat jullie dat maar niet denken! Als ik zat ben ben ik onuitstaaaaaaaaaanbaar aanhankelijk
O ja, je hebt van die mannen met een rare knik in de erectie he?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wijst dan wel naar de grond, en zal dat blijven doen!
Nog een keer zeggen als Tijn hier is, dan komt ie vast ook wel even langsquote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga trouwens met de meet geen bierdrinkwedstrijd aan hoor!
Dat jullie dat maar niet denken! Als ik zat ben ben ik onuitstaaaaaaaaaanbaar aanhankelijk
Aanhankelijk naar iedereen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dan zijn we er snel genoeg achter wie er snel uit de kast gaat komen
Geef rechts dan ook even wat aandachtquote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanhankelijk naar iedereen.
Voor je 't weer lurk ik aan je linkertetter!
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanhankelijk naar iedereen.
Voor je 't weer lurk ik aan je linkertetter!
ik zie dit als een uitnodiging om te blijven, goed?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
* Gasol schopt gespuis terug naar TAL
maak foto's voor mij? ja? dank je sammiegirlquote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dan zijn we er snel genoeg achter wie er snel uit de kast gaat komen
O jaquote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef rechts dan ook even wat aandacht
ik geen compact, ook geen E36!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zit nog niet op de kast, maar voel wel een beetje medelijden met jou
*stoft het kratje af*quote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe eens lief. Hij is nieuw en net single.
* Gasol maakt aantekeningen voor in het grote boek.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef rechts dan ook even wat aandacht
Als iemand hier het kan weten, dan ben jij dat jaquote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, je hebt van die mannen met een rare knik in de erectie he?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als iemand hier het kan weten, dan ben jij dat ja
Even teruglezen, nog niet eens 1 paginaquote:
Dan komt hij op ZO de verkeerde manier binnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe eens lief. Hij is nieuw en net single.
Ik heb nog nooit zo een kromme ontmoet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als iemand hier het kan weten, dan ben jij dat ja
quote:
We zijn net aan pagina 2 begonnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even teruglezen, nog niet eens 1 pagina
Een G-spot hoekje of de andere kant op?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo een kromme ontmoet.
Een vriend van me wel. Die had er 1 die echt om een hoekje kon neuken
Dat lijkt me echt onhandig
alleen al de eerste 3 letters van het merk zelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ALLES!
nee oke.... ff serieus.... ALLES!
Ik vind ze wel mooiquote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ALLES!
nee oke.... ff serieus.... ALLES!
Nooit geweten dat er ooit een dag zou komen dat ik hier met jou over piemels aan het praten benquote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo een kromme ontmoet.
Een vriend van me wel. Die had er 1 die echt om een hoekje kon neuken
Dat lijkt me echt onhandig
Maar ik weet toch nog niet wie uit de kast komtquote:Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef dawg het volgende:
sammiegirl!zeg ff dat je pics voor mij maakt. van de uit de kast komers.
Stiekem wil je er gewoon bij zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef dawg het volgende:
sammiegirl!zeg ff dat je pics voor mij maakt. van de uit de kast komers.
Bay?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen al de eerste 3 letters van het merk zelf.
jawel want jij drinkt toch niet zoveel? je ziet het vanzelf als ik ang3l mag geloven.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik weet toch nog niet wie uit de kast komt
Hij gaat maar met patrique89 ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan date je ze gewoon allebei. Tegelijkertijd.
Ik drink wel veel, ik word alleen niet dronkenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel want jij drinkt toch niet zoveel? je ziet het vanzelf als ik ang3l mag geloven.
heel goed. ik zie ze wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink wel veel, ik word alleen niet dronken
En ik zal foto's voor je maken
ik heb op een BMW!!! nog nooit bayerblabla als merknaam zien staan. dude.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt de eerste 3 letters, knul
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
*insert hier wat ik net tegen je zei*
we korten het af omdat de analfabeten er anders Bayerblabla van makenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb op een BMW!!! nog nooit bayerblabla als merknaam zien staan. dude.
Nog even en we wisseleen ervaringen uitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er ooit een dag zou komen dat ik hier met jou over piemels aan het praten ben
en dus kent iedereen de eerste 3 letters van de merknaam als bmw.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
we korten het af omdat de analfabeten er anders Bayerblabla van maken
Wel als dat de werkelijke betekenis isquote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik mag niet 2 keer droomvrouw tegen je zeggen?
Het ging om de afkorting BMWquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Officieel is het: Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft (BMW AG)
Euhmquote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog even en we wisseleen ervaringen uit
Drugs in UVT?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Goed, troltopic in OUD, troltopic in PTA. Luitjes, waar had ik nog meer een hekel aan?
iedereen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
en dus kent iedereen de eerste 3 letters van de merknaam als bmw.
De mensheidquote:Op woensdag 24 november 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Goed, troltopic in OUD, troltopic in PTA. Luitjes, waar had ik nog meer een hekel aan?
Mierenneukerquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Officieel is het: Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft (BMW AG)
wat zou ik er anders mee bedoelen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als dat de werkelijke betekenis is
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
wat zou ik er anders mee bedoelen?
als 'jullie' een bmw zien spreken jullie die hele zooi uit? 'kijk mam! een bayerblabla motorblabla werke. ag mam laat maar, hij is alweer voorbij gezoeft.'quote:
Nee. Maar ik kan de volledige naam wel uitsprekenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als 'jullie' een bmw zien spreken jullie die hele zooi uit? 'kijk mam! een bayerblabla motorblabla werke. ag mam laat maar, hij is alweer voorbij gezoeft.'
nou dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan de volledige naam wel uitspreken
ik hoef de personen in mijn omgeving er niet op te wijzen, die zien hem alquote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als 'jullie' een bmw zien spreken jullie die hele zooi uit? 'kijk mam! een bayerblabla motorblabla werke. ag mam laat maar, hij is alweer voorbij gezoeft.'
je woont op het kamp?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef de personen in mijn omgeving er niet op te wijzen, die zien hem al
Oh ja, good point!quote:
BMW staat nog ergens voor.quote:
de dochter van mijn maat als ze onze rode wagen ziet...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
Over een paar jaar zitten wij met onze dochter in de auto die dan vanuit haar kinderzitje roept: Kijk Pa een Renault Clio Sport(of insert een willekeurig automerk en type)! Alleen die velgen zien er niet uit
Hoezo? We negeren je in alle rust hoor!quote:
Het is toch ook niet jouw kind?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
de dochter van mijn maat als ze onze rode wagen ziet...
raceauto!zegt ze dan!
en dan de naam dennis erachter.... nooit mijn naam
m'n ventje herkent de merken al en vraagt nu naar de modelnamenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
Over een paar jaar zitten wij met onze dochter in de auto die dan vanuit haar kinderzitje roept: Kijk Pa een Renault Clio Sport(of insert een willekeurig automerk en type)! Alleen die velgen zien er niet uit
De mijne kent straks elk merk en type uit haar hoofd net als dr Papaquote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
de dochter van mijn maat als ze onze rode wagen ziet...
raceauto!zegt ze dan!
en dan de naam dennis erachter.... nooit dmijn naam
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n ventje herkent de merken al en vraagt nu naar de modelnamen
en zo hoort het ook!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne kent straks elk merk en type uit haar hoofd net als dr PapaDaar zorgt Papa wel voor.
Tja, welke Duitse fabrikant was dat niet in WWII?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef stbabylon het volgende:
BMW is wel tof, want: Nazi fabriek in WWII
Rip. Hoe is het ermee dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
Als een auto me veilig van A naar B brengt en er een beetje normaal uitziet maakt het me voor de rest geen moer uit hoe je 'm noemt
Daar ben je vrouw voor!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Ripley het volgende:
Als een auto me veilig van A naar B brengt en er een beetje normaal uitziet maakt het me voor de rest geen moer uit hoe je 'm noemt
Dan blijf je toch lekker liggen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Tally het volgende:
Jeetje ik zie er nu al tegen op dat ik mezelf zo uit bad moet hijsen
Weet ik tochquote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? We negeren je in alle rust hoor!
Nu is het water nog warm dus vind ik t niet zo erg.quote:
OMG ze wordt lesbiennequote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne kent straks elk merk en type uit haar hoofd net als dr PapaDaar zorgt Papa wel voor.
mijn pa heeft een bmw, vrij nieuwe 116. rijdt wel lekker, ziet er niet slecht uit maar ik zou nooit een bmw willen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
altijd zo goed bezig, totdat je bmw's af moet kraken.. stiekem toch een beetje verliefd?
Met zo'n tuinbroek!quote:
alles op zijn tijd! ik heb straks heus wel een dodge of gmc pickupquote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn pa heeft een bmw, vrij nieuwe 116. rijdt wel lekker, ziet er niet slecht uit maar ik zou nooit een bmw willen.
doe mij maar een dikke amerikaan, liefst een pickup of een musclecar.
Ach ze kan ook shaggies draaien voor de vorm en dan niet oprokenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Met zo'n tuinbroek!
Roken mag ze alleen niet
Mja helaas houdt je dat toch niet tegen
Mja... Amerikanen zijn nu niet echt favoriet hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn pa heeft een bmw, vrij nieuwe 116. rijdt wel lekker, ziet er niet slecht uit maar ik zou nooit een bmw willen.
Ok ok..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, welke Duitse fabrikant was dat niet in WWII?
ik denk ik niet tenzij ik de loterij win. auto's interesseren me niet zo, als het ding maar rijdt. hoef niks te compenseren enzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
alles op zijn tijd! ik heb straks heus wel een dodge of gmc pickup
Ok.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb recente foto's van je gezien, Rip.
een aston martin is voor de meeste mensen niet echt realistisch he.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Amerikanen zijn nu niet echt favoriet hier.
Britse sportwagens
Niemand heeft het over realistisch gehadquote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
een aston martin is voor de meeste mensen niet echt realistisch he.
Maar een leuke MG daarentegen....quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef dawg het volgende:
een aston martin is voor de meeste mensen niet echt realistisch he.
een oude afgeragde bmw of een amerikaan uit de jaren 80/90, en dan kom jij met britse peperdure sportwagens. oki.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand heeft het over realistisch gehad
Shaggies draaien voor de Opa'squote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ze kan ook shaggies draaien voor de vorm en dan niet oproken
Een tweedehands Jag is zo duur nietquote:Op woensdag 24 november 2010 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
een oude afgeragde bmw of een amerikaan uit de jaren 80/90, en dan kom jij met britse peperdure sportwagens. oki.
nu bij heerlijke gehaktballen die ik nu ga eten.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die dat vaak roepen zitten blijkbaar ergens met hun gedachtes
maar de echte mooiere modellen (vind ik) wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tweedehands Jag is zo duur niet
Omdat jij post en jij een hekel aan auto's hebt.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kunnen mensen met een TT als Alle auto-rijders zijn het ge-aborteerde nageslacht van Satan nog denken dat het serieus is????????????
Tjuuusquote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
maar de echte mooiere modellen (vind ik) wel.
nu weg. chao.
Hey wat doe jij hier?quote:
Ja, maar... maar... ik ben toch overduidelijk niet serieus daar en verzin van allerlei 'feiten'quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat jij post en jij een hekel aan auto's hebt.
Je betaalt je alleen blauw aan benzine, wegenbelasting en verzekeringquote:Op woensdag 24 november 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tweedehands Jag is zo duur niet
Jawel, je meent het wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar... maar... ik ben toch overduidelijk niet serieus daar en verzin van allerlei 'feiten'
Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Zo, eens zien wat mijn haarhomo ervan gaat maken
Pics als het klaar isquote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Zo, eens zien wat mijn haarhomo ervan gaat maken
posten denk ik zo.quote:
Gelukkig heb je dat niet met een dikke Dodge Ramquote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je betaalt je alleen blauw aan benzine, wegenbelasting en verzekering
Kern van waarheid, ergens heeeeeeeeeeeeeel diep verstopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, je meent het wel.![]()
Ouwe milieuhippie.
Je snapt zelf ook wel dat het niet heel erg realistisch is, hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kern van waarheid, ergens heeeeeeeeeeeeeel diep verstopt.
Is ie nog niet gay?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
even langsvliegengeen updates verder
nou dat weet ik nog niet hoorquote:
In een pickup heb ik mijn eerste rijles gehadquote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef dawg het volgende:
Ik zou het pas niet normaal vinden als ze eerst een ruit ingooiden...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef Gasol het volgende:
Ze komen ook gewoon aanbellen tegenwoordig het is niet meer normaal
Ik moest laatst verschoond worden, Marokkanen. Ik moet dat niet hebben hoor aan mijn lijf!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het pas niet normaal vinden als ze eerst een ruit ingooiden...
Dude, ik heb hier de tt bedacht en gezegd dat ik in pta ging rellenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat het niet heel erg realistisch is, hè?
nee dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik gok dat er iets recht omhoog staat
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ik heb hier de tt bedacht en gezegd dat ik in pta ging rellen
Lieve Angel, zou je alsjeblieft termen willen bezigen die wij - als simpele hetero's zijnde - ook begrijpen?quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
Oh. Volgens mij eet ik burrito vandaan
Eten![]()
ga toch eens in PUB lopen baggeren man...quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=PRAIRIE+DOGGINGquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Lieve Angel, zou je alsjeblieft termen willen bezigen die wij - als simpele hetero's zijnde - ook begrijpen?
Ik eet wokgroenten met garnaaltjes die net de hele tijd in het knoflook hebben gelegen (en een beetje olie). Ik heb er zin an!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
Oh. Volgens mij eet ik burrito vandaan
Eten![]()
Ransaap jijquote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=PRAIRIE+DOGGING
Optie 1 en 2
Ah 'hij geeft al kopjes'quote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Optie 1 en 2
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch eens in PUB lopen baggeren man...
Oké, duidelijk. Sommige dingen wil je gewoon niet weten.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Optie 1 en 2
Zal toch welquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik weet nog niet wat ik eet vanavond maar in Zwolle hebben ze vast wel eten. Hi allemaal
Halloquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik weet nog niet wat ik eet vanavond maar in Zwolle hebben ze vast wel eten. Hi allemaal
Eh, gezien Zwolle zolangzamerhand de restaurant-hoofdstad van Nederland aan het worden is, lijkt me dat welquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef -Engel- het volgende:
Heb je niet meer boeken? Dat is een beetje karige hoeveelheidquote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mensen, wees eens trots op mij
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mensen, wees eens trots op mij
[ link | afbeelding ]
Die staan nog bij mn oudersquote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je niet meer boeken? Dat is een beetje karige hoeveelheid
jupquote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Is die plantenspuit om Varken af te richten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |