Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspierquote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit je nu alweer natte stinkscheten te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
hoe je met die emoties omgaat!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspier
De eerste keer liet ik ook de hele dag scheetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
het zit niet lekker neequote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspier
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
hoe je met die emoties omgaat!
emoties tonen is juist een teken van kracht
emoties tonen is wat anders dan de emo uithangen he
kan het NOG niet in de praktijk toepassen bedoel je te zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.
Stiekem ben ik gewoon een grote autist
Komt vanzelf wel als je het aan durft. Niks forceren, dat werkt namelijk toch nietquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.
Stiekem ben ik gewoon een grote autist
Nee, dat bedoel ik helemaal niet te zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
kan het NOG niet in de praktijk toepassen bedoel je te zeggen
Ik waarschuw nu vast: Niet op een barkruk gaan zitten!quote:
quote:
Zal ik dan gaan zingen?quote:
Ik heb een hele rare MI nuquote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik waarschuw nu vast: Niet op een barkruk gaan zitten!
Omgekeerd of gewoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die glijdt dan zo je hol inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt erop zitten ruften?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |