Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspierquote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit je nu alweer natte stinkscheten te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
hoe je met die emoties omgaat!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspier
De eerste keer liet ik ook de hele dag scheetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
het zit niet lekker neequote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's ff wennen, zo'n ietwat verwijde kringspier
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
hoe je met die emoties omgaat!
emoties tonen is juist een teken van kracht
emoties tonen is wat anders dan de emo uithangen he
kan het NOG niet in de praktijk toepassen bedoel je te zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.
Stiekem ben ik gewoon een grote autist
Komt vanzelf wel als je het aan durft. Niks forceren, dat werkt namelijk toch nietquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In theorie weet ik het. Kan het niet in de praktijk toepassen.
Stiekem ben ik gewoon een grote autist
Nee, dat bedoel ik helemaal niet te zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
kan het NOG niet in de praktijk toepassen bedoel je te zeggen
Ik waarschuw nu vast: Niet op een barkruk gaan zitten!quote:
quote:
Zal ik dan gaan zingen?quote:
Ik heb een hele rare MI nuquote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik waarschuw nu vast: Niet op een barkruk gaan zitten!
Omgekeerd of gewoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die glijdt dan zo je hol inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt erop zitten ruften?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!quote:
gooi weg, want stiekem wil je dat toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb nog allemaal dreadskralen. en geen dreads meer
![]()
zou ik ze weg durven gooien? Of zou ik mezelf zijn en ze bewaren zodat het Varken ermee kan spelen?
*proest*quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE!!!!!!!!!!!!
Zie je dat ik het kan?
O ja, jijquote:
Ja, maar stiekem vind ik het ook zondequote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
gooi weg, want stiekem wil je dat toch?
Dat laatstequote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
zou ik ze weg durven gooien? Of zou ik mezelf zijn en ze bewaren zodat het Varken ermee kan spelen?
Kijk. Jullie maken me nog meer in de warquote:
oh maar die staan wel nog in de planning?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem vind ik het ook zonde![]()
tis nog een heel nieuw pakje..
Maar ik weet dat ik nieuwe dreads voorlopig toch niet kan betalen
heb ik opgelostquote:Op woensdag 24 november 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk. Jullie maken me nog meer in de war
Tuurlijk staan die nog in de planningquote:Op woensdag 24 november 2010 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
oh maar die staan wel nog in de planning?
dan bewaren natuurlijk
Duw er een tampon inquote:
Ja, nepdreads?quote:
Ok, rare reactie op een post met tampon erinquote:
Ik heb ook bierquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
en ik heb bier!
alles is gereed dus
Ja, diequote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, nepdreads?![]()
dat kan zus en een van mn vriendinners ook
Maar die krengen kosten keiveel
Stommerdquote:
Jij doet de hele dag al raarquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, rare reactie op een post met tampon erin
Ik wil er altijd een stuk of 60 inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dieEn ik wist niet dat die dingen zo duur zijn
Ik ben raar geborenquote:
anderhalf kratje zelfsquote:
AAARRRGGGGGGHHHHquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd
Nee mijn nagelriem... ge wit wel, die vellekes dan zo aan de rand van je nagel. Met koud weer en zo. Van die losse velletjes. En dat je er dan aan gata pulken en dan ineens kgggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg...
perfectionist over herequote:
ik heb die nooitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
AAARRRGGGGGGHHHH
die trek ik er altijd vanaf, pijn is fijn
quote:Echt ultra-genant.... Kom ik met laptop bij de computerbalie... typt zo'n gast van de balie wat in... komt opeens GAYTUBE open! Aaaaargh
Zoals het een echte homo betaamtquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben raar geboren
Mijn oudres konden geen kinderen krijgen en na 6 maanden of zo ging mijn mama met buikpijn naar de huisarts... bleek ik 't te zijn die zat te schoppenNiete cht dik geworden (duh, van mij?) en gewoon ongesteld blijven worden.
Om ze er toch nog ff van te laten genieten en om ervoor te zorgen dat mijn babykamer enorm trendy hip kon worden ben ik 1 maand langer blijven zitten voor ze
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil er altijd een stuk of 60 in![]()
Want dat kijkt zo mooi
en ik koop 'goede', die pas na een week beginnen te rullen en die je 3-4 weken in kan houden![]()
En daarna weg kan gooien omdat ze niet meer mooi zijn
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Krijg net een sms van een vriend:
[..]
Het beruchte kratje dat hij wil voorschotelen aan zijn potentiële dates natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
anderhalf kratje zelfs
maar over welk befaamde kratje heb jij het?
Kralen? Voor een kat? Dan kun je die binnenkort ook begraven.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
Een entree met shock en stijl, en daarna fashionably late aankomen?quote:
Als je het goed verzorgt hoeft het niet te stinken..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn maat heeft dreads... lange dreads. zijn echte haar. allemaal zelf gedaan!
het stinkt
dreadskralenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kralen? Voor een kat? Dan kun je die binnenkort ook begraven.Niet doen dus.
Oja. Rival. Nee. Doe het niet!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Het beruchte kratje dat hij wil voorschotelen aan zijn potentiële dates natuurlijk.
Ja, zo hoort dat toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een entree met shock en stijl, en daarna fashionably late aankomen?
Maar éckte rasta's wassen het dus niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Als je het goed verzorgt hoeft het niet te stinken..
Mja, die stank lijkt wel wat op piercingstank
quote:
ik ben dan ook geen Rasta, en wel goed schoon op mijquote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar éckte rasta's wassen het dus niet.
die opmerking waardeerde mijn ex nietquote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je het goed verzorgt hoeft het niet te stinken..
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en jij wist ook precies wat ik bedoelde.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
die opmerking waardeerde mijn ex niet
met ang3l bier drinken? dat kan ik makkelijk doen.. tegen de tijd dat ik aangeschoten ben ligt dat mietje al onder tafelquote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja. Rival. Nee. Doe het niet!
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
met ang3l bier drinken? dat kan ik makkelijk doen.. tegen de tijd dat ik aangeschoten ben ligt dat mietje al onder tafel
oh wacht
[..]
met ang3l bier drinken? dat kan ik makkelijk doen.. tegen de tijd dat ik aangeschoten ben ligt dat mietje al onder tafel
oh wacht
in bmw fan topic zijn ze snel op de kast!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef stbabylon het volgende:
Ongemerkt steeds asocialer: ...Waar ouders het niet door hebben...
Tempting...
Maar goed, nee, ik ben weer klaar met OUD voor de komende weken.
Heeft er iemand een linkje naar PTA?
Same. Geloof me, doe nou maar niet.quote:
Ja, je moet toch wat he?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
TuurlijkMijn hetero-lokdoos!
Tja, als je geen echte doos hebt... dan the next best thing he
Ik dacht meer aan een topic te openen in de trant van: Alle auto-rijders zijn het ge-aborteerde nageslacht van Satanquote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
in bmw fan topic zijn ze snel op de kast!
zeg dat je een E36 compact heb... en kraak verder iedereen zijn auto af...
compactquote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
in bmw fan topic zijn ze snel op de kast!
zeg dat je een E36 compact heb... en kraak verder iedereen zijn auto af...
klinkt al als reltopic! dus succesquote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een topic te openen in de trant van: Alle auto-rijders zijn het ge-aborteerde nageslacht van Satan
[..]
oh wacht
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar liggen onder de tafel? Zitten, oke, liggen? Komt ie tot de grond dan?
Gewoon ouderwets op de knietjesquote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar liggen onder de tafel? Zitten, oke, liggen? Komt ie tot de grond dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |