Zal ik even een lijstje maken van dingen die mensen kunnen hebben gedaan vanaf launch van vanilla tot nu die allemaal versimpeld zijn en wat er allemaal goedkoper is geworden? Je schrikt je het apelazerusquote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil mijn Champion's Seals terug, kan ik mounts van kopen.
Ja, maar het heeft allemaal seals gekocht waar ik net zo goed mounts of pets van had kunnen kopen. Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zal ik even een lijstje maken van dingen die mensen kunnen hebben gedaan vanaf launch van vanilla tot nu die allemaal versimpeld zijn en wat er allemaal goedkoper is geworden? Je schrikt je het apelazerus
hier kwam een kameraad van me deze week ook achter,, heeft toen zijn champoins writ ingeleverd en pakt nu voortaan de bag met cash. (k heb trouwens gemerkt dat hier VEEL grotere kans is op de seals dan ervoor; kan iemand dit bevestigen?)quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good old vanilla daysquote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef Vragende het volgende:
Zal mij niks verbazen als druid straks paladin gaat inhalen als populairste class
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft allemaal seals gekocht waar ik net zo goed mounts of pets van had kunnen kopen. Dit slaat nergens op
Ik snap het wel,, Ik heb ook vele stacks overpriced Runecloth gekocht om met alles exalted te worden voor Crusader title.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Ik wilde dat ik het goud kon terug krijgen dat ik allemaal heb uitgegeven aan mijn raptor als orc zijnde, incl. de enorme stapels rete dure runecloth. Nu kost een raptor geen drol en is rep heel makkelijk te halen. Voor TBC heeft het mij tegen de 20k gekost. Absurd! Ik wil het terug.
Hoe idioot klinkt dat?
Nou, zo idioot klink jij nu ook.
25 tabard achievement, duh.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen?___! Waarom zou je in vredesnaam überhaupt die 50 champion's seals spenderen? Om die fekking tabards te krijgen die alleen voor het mooi aan je tiet hangen?
Tuurlijk wel, het zijn precies dezelfde als die van AT geworden.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De nieuwe tabards tellen niet mee voor de achie. Problem solved
Ehh, ja?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen?___! Waarom zou je in vredesnaam überhaupt die 50 champion's seals spenderen? Om die fekking tabards te krijgen die alleen voor het mooi aan je tiet hangen?
Ik meen ergens gelezen te hebben (weet niet meer waar), dat ze niet meetellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het zijn precies dezelfde als die van AT geworden.
Nu welquote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kon in TB niet veel verandering vinden eigelijk, maar heb ook niet iedere hoek bezochtquote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef Amnistia het volgende:
Zo hele ochtend nieuwe FP gepakt en alles bekeken..
Het is niet meer de wow van vroegah.. alles maar dan ook echt alles is veranderd
Geen idee, heb dat ook al de hele tijd. Behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef Olment het volgende:
BTW,, iedere keer als ik een post maak, krijg ik die melding dat het geen 2x achter elkaar dezelfde post kan maken, ik klik maar 1x op de knop "Invoeren". iemand enig idee waar het vanaf komt?
Wees blij dat je die titel nog hebt joh, mutsquote:Op woensdag 24 november 2010 15:42 schreef Bienelientjee het volgende:
PPPPFFF!
Uit protest me Loremaster title maar naar boven gehaald! Heel veel questen zijn gereset, daar kom je dan! 2/70 in Ashenvale, 57/65 Bloodmyst! Ik was toch een nightelf!
Maar ziet er wel mooi uit! Ben er pas net 5 minuten, dus ga weer verder neuzen!
Je hebt eigelijk gewoon een heel groot voordeel. Eerst al die ouwe quests gedaan en nu de nieuwe... kun je dus dubbel cash verdienenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan nog! :p Mag weer al die questjes gaan doen! Heb ik wel wat weer iets te doen ter opwachting van Cataclysm!
Lilian Voss is baasquote:Op woensdag 24 november 2010 15:39 schreef Metonae het volgende:
Heb een Undead Hunter gemaakt en Tirisfal helemaal doorgespeeld en het is zo enorm veel beter! Daag daag, Eversong WoodsHeb ook snel een liefde gecreëerd voor Lilian Voss. Mensen die de nieuwe Tirisfal hebben gedaan weten wat ik bedoel
quote:
Nee, je hebt het alweer misquote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]De argent tournament tabards telden altijd al maar 1x mee. Dus of je er nu 1 of 5 had gekocht, er telde 1 tabard mee voor de 25 tabard achievement.
Ik heb het even opgezocht en het was een bug en de mensen die ze al hadden gekocht moesten ze opnieuw kopenquote:
Nou scheelt het wel weer dat je die mounts en pets niet nodig hebt. Voor wat dan ookquote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Olment het volgende:
ik vind het persoonlijk belachelijk dat je zoveel champion's Seals nodig hebt. Wil je alle mounts en pets en dergelijke dan zit je toch al snel boven de 1k seals, en met ongeveer 10-15 per dag schiet het lekker op :S
Komt wel als je ouder wordtquote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Vragende het volgende:
Ik vind horde toch niet zo leuk as Alliance
mounts hebk nog nodig voor mijn Red dragonhawkquote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou scheelt het wel weer dat je die mounts en pets niet nodig hebt. Voor wat dan ook
Ik vind die muur bij the drag wel gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ik log in en sta naast org. Loop de stad in door die poort die al echt leip is.
Maar de stad zelf, wtf man, ziet er echt ziek cool uit.
Dus je hebt ze nodig voor iets wat je niet nodig hebt.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
mounts hebk nog nodig voor mijn Red dragonhawk
zit atm op 81. Ik ga er vanuit dat de achivement niet weg gaat.
lol, als je zo gaat redeneren kun je beste stoppen met wow, want het is iets wat je niet nodig hebtquote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je hebt ze nodig voor iets wat je niet nodig hebt.
Jij kan zelf beslissen of je er voor wil sparen of niet, als je ze niet hebt, is dat niet van invloed op de rest van het spel. Een flying mount bijvoorbeeld wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef Olment het volgende:
[..]
lol, als je zo gaat redeneren kun je beste stoppen met wow, want het is iets wat je niet nodig hebt![]()
maar ondanks dit slechte argument vind ik het nog belachelijk dat je te veel van die dingen nodig hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]De argent tournament tabards telden altijd al maar 1x mee. Dus of je er nu 1 of 5 had gekocht, er telde 1 tabard mee voor de 25 tabard achievement.
FOUT ik heb alle 5 tabards gehaald omdat ik er nog maar 5 moest en ze telde alle 5 mee.quote:
zo kom je nog eens ergens en verdienen de flightmasters er ook nog wat meequote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het nog steeds debiel dat ik nu naar alle dungeon entrances moet, terwijl ik dat l had gedaan voor die random queue ooit begon. Dat heeft niets te maken met "Oh wow is te moeilijk QQ", het slaat gewoon nergens op. Mag ik heel Northrend doorcruisen voor een random...
Eh, in Northrend gebruik ik de FM alleen als ik HEUL erg lui benquote:Op woensdag 24 november 2010 17:22 schreef Olment het volgende:
[..]
zo kom je nog eens ergens en verdienen de flightmasters er ook nog wat mee
Check die nieuwe hub iets noordelijker eens, gaan er van daaruit geen boten?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kom ik als Horde nou bij de alliance steden op Teldrassil en Bloodmyst Isle? Heel Auberdine is weggevaagd en er komen ook geen boten meer daar...
Wanneer komen die high lvl zones dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Check die nieuwe hub iets noordelijker eens, gaan er van daaruit geen boten?
Shaman wilt party en zegt follow, ik denk van, wtf hè?
Wil die blijkbaar naar Tol Barad. Eventjes vergeten dat de high lvl zones er nog niet waren, op de kaart stonden we middenin Tol Barad, maar in de wereld was er niks. Fatigue, dood, Crossroad GY
En verdomme, geef me mijn bubble+HS terug! Stelletje teringlijers dat ze zoiets afpakken
(ja, dat is al een tijdje, maar blijft gewoon lame)
Sta ik nu op dit moment... er is daar niks qua pier/aanlegplaatsen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Check die nieuwe hub iets noordelijker eens, gaan er van daaruit geen boten?
Shaman wilt party en zegt follow, ik denk van, wtf hè?
Wil die blijkbaar naar Tol Barad. Eventjes vergeten dat de high lvl zones er nog niet waren, op de kaart stonden we middenin Tol Barad, maar in de wereld was er niks. Fatigue, dood, Crossroad GY
En verdomme, geef me mijn bubble+HS terug! Stelletje teringlijers dat ze zoiets afpakken
(ja, dat is al een tijdje, maar blijft gewoon lame)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |