DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.quote:
Hmn okquote:Op woensdag 24 november 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat sommige wowspelers sites als mmo-champion niet volgen en dergelijke: ok
Maar jij lees hier mee en we hebben het er al een tijdje over!![]()
Ik ben verdorie gisteren 1 quest vergeten die er vandaag natuurlijk niet meer is, maar ik was moe en wilde naar bed
Leuk hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil mijn Champion's Seals terug, kan ik mounts van kopen.
Zal ik even een lijstje maken van dingen die mensen kunnen hebben gedaan vanaf launch van vanilla tot nu die allemaal versimpeld zijn en wat er allemaal goedkoper is geworden? Je schrikt je het apelazerusquote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar het heeft allemaal seals gekocht waar ik net zo goed mounts of pets van had kunnen kopen. Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zal ik even een lijstje maken van dingen die mensen kunnen hebben gedaan vanaf launch van vanilla tot nu die allemaal versimpeld zijn en wat er allemaal goedkoper is geworden? Je schrikt je het apelazerus
hier kwam een kameraad van me deze week ook achter,, heeft toen zijn champoins writ ingeleverd en pakt nu voortaan de bag met cash. (k heb trouwens gemerkt dat hier VEEL grotere kans is op de seals dan ervoor; kan iemand dit bevestigen?)quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good old vanilla daysquote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef Vragende het volgende:
Zal mij niks verbazen als druid straks paladin gaat inhalen als populairste class
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft allemaal seals gekocht waar ik net zo goed mounts of pets van had kunnen kopen. Dit slaat nergens op
Ik snap het wel,, Ik heb ook vele stacks overpriced Runecloth gekocht om met alles exalted te worden voor Crusader title.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Ik wilde dat ik het goud kon terug krijgen dat ik allemaal heb uitgegeven aan mijn raptor als orc zijnde, incl. de enorme stapels rete dure runecloth. Nu kost een raptor geen drol en is rep heel makkelijk te halen. Voor TBC heeft het mij tegen de 20k gekost. Absurd! Ik wil het terug.
Hoe idioot klinkt dat?
Nou, zo idioot klink jij nu ook.
25 tabard achievement, duh.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen?___! Waarom zou je in vredesnaam überhaupt die 50 champion's seals spenderen? Om die fekking tabards te krijgen die alleen voor het mooi aan je tiet hangen?
Tuurlijk wel, het zijn precies dezelfde als die van AT geworden.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De nieuwe tabards tellen niet mee voor de achie. Problem solved
Ehh, ja?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen?___! Waarom zou je in vredesnaam überhaupt die 50 champion's seals spenderen? Om die fekking tabards te krijgen die alleen voor het mooi aan je tiet hangen?
Ik meen ergens gelezen te hebben (weet niet meer waar), dat ze niet meetellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het zijn precies dezelfde als die van AT geworden.
Nu welquote:Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |