abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89094424
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef internal het volgende:

[..]

Alleen daarvoor :o
DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.
pi_89094590
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.
Hmn ok :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89094602
Zit te twijflen om te race changen naar orc of later naar goblin, hmmmm.
pi_89094605
WTF!

Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Ik wil mijn Champion's Seals terug, kan ik mounts van kopen.
pi_89094641
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat sommige wowspelers sites als mmo-champion niet volgen en dergelijke: ok
Maar jij lees hier mee en we hebben het er al een tijdje over! :o

Ik ben verdorie gisteren 1 quest vergeten die er vandaag natuurlijk niet meer is, maar ik was moe en wilde naar bed :')
:@ ben er niet echt bij geweest geloof ik de laatste weken...
pi_89094689
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!

Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.

Leuk hè? :')
pi_89094711
quote:
WTF!

Zal ik even een lijstje maken van dingen die mensen kunnen hebben gedaan vanaf launch van vanilla tot nu die allemaal versimpeld zijn en wat er allemaal goedkoper is geworden? Je schrikt je het apelazerus _O-
pi_89094731
Zal mij niks verbazen als druid straks paladin gaat inhalen als populairste class
pi_89094798
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zal ik even een lijstje maken van dingen die mensen kunnen hebben gedaan vanaf launch van vanilla tot nu die allemaal versimpeld zijn en wat er allemaal goedkoper is geworden? Je schrikt je het apelazerus _O-
Ja, maar het heeft allemaal seals gekocht waar ik net zo goed mounts of pets van had kunnen kopen. Dit slaat nergens op :r
pi_89094826
quote:
WTF!

hier kwam een kameraad van me deze week ook achter,, heeft toen zijn champoins writ ingeleverd en pakt nu voortaan de bag met cash. (k heb trouwens gemerkt dat hier VEEL grotere kans is op de seals dan ervoor; kan iemand dit bevestigen?)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89094853
quote:
WTF!

Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen? :')___! Waarom zou je in vredesnaam überhaupt die 50 champion's seals spenderen? Om die fekking tabards te krijgen die alleen voor het mooi aan je tiet hangen? :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89094936
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef Vragende het volgende:
Zal mij niks verbazen als druid straks paladin gaat inhalen als populairste class
Good old vanilla days :( waren maar 3 druids op de server (lvl 60, end game verder nooit echt andere druids gezien). Toen was ik nog famous haha.
pi_89094949
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ja, maar het heeft allemaal seals gekocht waar ik net zo goed mounts of pets van had kunnen kopen. Dit slaat nergens op :r
Dat zeg ik!

Ik wilde dat ik het goud kon terug krijgen dat ik allemaal heb uitgegeven aan mijn raptor als orc zijnde, incl. de enorme stapels rete dure runecloth. Nu kost een raptor geen drol en is rep heel makkelijk te halen. Voor TBC heeft het mij tegen de 20k gekost. Absurd! Ik wil het terug.

Hoe idioot klinkt dat?

Nou, zo idioot klink jij nu ook.
pi_89095027
Troll druid :D lijpe shit
reroll inc :D
pi_89095086
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat zeg ik!

Ik wilde dat ik het goud kon terug krijgen dat ik allemaal heb uitgegeven aan mijn raptor als orc zijnde, incl. de enorme stapels rete dure runecloth. Nu kost een raptor geen drol en is rep heel makkelijk te halen. Voor TBC heeft het mij tegen de 20k gekost. Absurd! Ik wil het terug.

Hoe idioot klinkt dat?

Nou, zo idioot klink jij nu ook.
Ik snap het wel,, Ik heb ook vele stacks overpriced Runecloth gekocht om met alles exalted te worden voor Crusader title.
En nu komen er dan tabards voor :r
Agja,, wow wordt steeds meer gericht op 12 jarige spelers naar mijn mening,, alles wordt te easy en voorgekauwd om zelf zo min mogelijk te doen.
pi_89095087
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Euh? Sorry hoor, maar de tabards van Argent Tournament zijn toch helemaal geen tabards die je draagt om rep te krijgen? :')___! Waarom zou je in vredesnaam überhaupt die 50 champion's seals spenderen? Om die fekking tabards te krijgen die alleen voor het mooi aan je tiet hangen? :D
25 tabard achievement, duh.
pi_89095121
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:44 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

25 tabard achievement, duh.
De nieuwe tabards tellen niet mee voor de achie. Problem solved :)
pi_89095136
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De nieuwe tabards tellen niet mee voor de achie. Problem solved :)
Tuurlijk wel, het zijn precies dezelfde als die van AT geworden.
pi_89095175
quote:

[..]

Ehh, ja?
pi_89095190
Oh enne, Stormwind City. Best city in-game. Hands down :Y
pi_89095217
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, het zijn precies dezelfde als die van AT geworden.
Ik meen ergens gelezen te hebben (weet niet meer waar), dat ze niet meetellen.
pi_89095461
Ik zou willen dat je ergens kon zien welke tabards je allemaal al hebt (soort van mounts/pets idee)
ik heb namelijk 12/25 maar heb werkelijk geen idee welke ik allemaal al aangehad heb :P
pi_89095489
BTW,, iedere keer als ik een post maak, krijg ik die melding dat het geen 2x achter elkaar dezelfde post kan maken, ik klik maar 1x op de knop "Invoeren". iemand enig idee waar het vanaf komt?
pi_89095611
quote:

[..]

Nu wel :')________!!!!!!!!!
pi_89095693
Zo hele ochtend nieuwe FP gepakt en alles bekeken..
Het is niet meer de wow van vroegah.. alles maar dan ook echt alles is veranderd :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')