Ook de questhubs zijn in sommige zones veranderd.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:05 schreef NeonPanda het volgende:
Zijn er nu ook na de patch nieuwe quest hubs? Of zijn die nog hetzelfde gebleven?
Die boten waar vroegah de shimmering flats wasquote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef Migwi het volgende:
Thousend Needles.
Of moet ik zeggen, Sea of Thousand Needles?
Voor zover ik weet is dat nu bewust, je moet er ten minste 1 keer zijn geweest.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Grr, ik mag nu alle dungeons entrances gaan opzoeken. Leuke bug
je moet de daadwerkelijke entrance bezoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat nu bewust, je moet er ten minste 1 keer zijn geweest.
Ik heb ze allemaal al tig keer gelopenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
Voor zover ik weet is dat nu bewust, je moet er ten minste 1 keer zijn geweest.
Awh zielig... vroeguh, voor de summoning stones of dungeonfinder, kon je, als je lui was/geluk had gesummoned worden door een lock als er ook al 2 andere waren. Maar in de meeste gevallen, moest je gewoon elke keer naar elke dungeon wandelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Grr, ik mag nu alle dungeons entrances gaan opzoeken. Leuke bug
Die staan bovenaan de lijst als ik klaar ben met Kalimdorquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Silverpine forest en Hillsbrad overigens heel erg
De dungeon doen is iets anders dan er daadwerkelijk een keer naartoe gelopen zijn hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al tig keer gelopen
Ja ja, vroeger was alles erger. Boehoe.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef stbabylon het volgende:
Awh zielig... vroeguh, voor de summoning stones of dungeonfinder, kon je, als je lui was/geluk had gesummoned worden door een lock als er ook al 2 andere waren. Maar in de meeste gevallen, moest je gewoon elke keer naar elke dungeon wandelen.
Ik merk hetquote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De dungeon doen is iets anders dan er daadwerkelijk een keer naartoe gelopen zijn he
Je jankt om niks. Dat geef ik aan met mijn post. 1x naar elke dungeon toe gaan. Gaat je wel 45 minuten kosten of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja ja, vroeger was alles erger. Boehoe.
De meeste dungeons zitten in gebieden die compleet verandert zijn, dus lijkt me logisch.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef Migwi het volgende:
Ehm, dus iedereen moet no matter what de entrances bezoeken?
Ook al ben je daar al tig keer geweest, voor dat de Dungeon Finder er was?
En waar denk je dat je rondloopt als je op zoek bent naar die dungeons?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik weet ook wel hoe het in de oude dagen was.
Maar vind het toch een beetje jammer dat, hoewel ik bij sommige dungeons meerdere malen ben geweest, zelfs gewoon bij de entrance, dat ik ze dan toch weer op moet zoeken.
Besteed die 45 minuten liever in het nieuwe azeroth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |