abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89086906
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie dat er in Cata ook pants +10, rings +5 en back +5 bij komt

Dus, recruit niet meegerekend wordt het max. +45% zonder rested. Hmm, maar eens gaan uitzoeken hoe ik daar in godesnaam aan kom.
Die moet je met gold kopen.
Maar je guild moet eerst wel een bepaald level behaald hebben.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:11:29 #52
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89086936
tvp
*Hosselcopter*
pi_89087018
Dus, Cataclsym is de ondergang van de Night Elves in het kort. Net even door Darkshore en Ashenvale gereden met 'n Blood Elf.
pi_89087075
quote:
Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef Migwi het volgende:
Dus, Cataclsym is de ondergang van de Night Elves in het kort. Net even door Darkshore en Ashenvale gereden met 'n Blood Elf.
Oh, dat klinkt wel goed. Aan geen enkel ras zo'n bloedhekel als aan de night elves. :D
pi_89087167
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Ik moest zelf nog 150 MB
O oke thanks ;)
pi_89087212
Leve het werken op je werk op je eigen laptop. Vanochtend over de WiFi van het werk de update binnen gehaald.
pi_89087364
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt wel goed. Aan geen enkel ras zo'n bloedhekel als aan de night elves. :D
quoted. Vooral omdat ze al die übertoffe mounts niet verdienen en hard aan mij moeten geven. :(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89087378
;( Mijn saber.
pi_89087529
't is maar je een hekel aan wilt hebben, zonder Night Elves geen Warcraft, maar goed.

Bloodvenom Post in Felwood is geen hub meer, lopen dooie Taurens, maar het is wel versterkt. Echt, laat het dan gewoon zoals het is. Maar goed, misschien zit er wel een goed verhaal achter. Who knows :')

Felwood is trouwens na al die jaren van cleansen nog steeds niet gecleansed, nog geen puntje te zien zelfs. Steekje laten vallen daar. Of komt dat met Cata?
pi_89087638
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Migwi het volgende:
't is maar je een hekel aan wilt hebben, zonder Night Elves geen Warcraft, maar goed.

Bloodvenom Post in Felwood is geen hub meer, lopen dooie Taurens, maar het is wel versterkt. Echt, laat het dan gewoon zoals het is. Maar goed, misschien zit er wel een goed verhaal achter. Who knows :')

Felwood is trouwens na al die jaren van cleansen nog steeds niet gecleansed, nog geen puntje te zien zelfs. Steekje laten vallen daar. Of komt dat met Cata?
Begrijp ik het nou verkeerd of loop jij door het nieuwe Azeroth as we speak?
There's no justice, there's just us.
pi_89087642
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Migwi het volgende:

Er komen als het goed is geen grote veranderingen meer aan met Cata. This is it :P
pi_89087648
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Foals het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou verkeerd of loop jij door het nieuwe Azeroth as we speak?
Dat lijkt me wel ja.
pi_89087663
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef internal het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja.
By the beard, hoe krijgt ie dat voor elkaar?
There's no justice, there's just us.
pi_89087705
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Foals het volgende:

[..]

Er is vandaag een patch met een boel nieuwe content. Een soort van "voor patch" voor cataclysm.
pi_89087707
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Foals het volgende:

[..]

Inloggen? Servers zijn allang up. Kan ook alweer in mijn remote AH :)
pi_89087716
Zo boeiend is het allemaal niet...

Ik ben gewoon weer m'n laatste rare aan het campen zoals ik gister ook deed. Ken alles wel van de beta, die quests komen wel als ik kan vliegen :P.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:36:04 #67
247753 Norther
Going Nowhere
pi_89087751
Is er hier misschien iemand die zo rond 7 dec. een extra C.E. over heeft? O-)

Ik heb al mailtjes gehad dat de mijne niet geleverd gaan worden. ;(
Always & Never
pi_89087767
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef internal het volgende:

[..]

Er komen als het goed is geen grote veranderingen meer aan met Cata. This is it :P
Slecht dan :N

Oh, voor het gemak zit er opeens een Worgen hub in het noorden van Felwood, dat ze in gevecht zijn met the Forsaken in Gilneas maakt niet uit. Gewoon hop, naar noord Felwood om daar met Goblins te vechten :')
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 11:37:25 #69
159966 lifeblind
pi_89087791
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Norther het volgende:

Same here, te weinig exemplaren te leveren en ik stond niet hoog genoeg op de lijst -.-'
pi_89087799
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Migwi het volgende:

[..]

Slecht dan :N

Oh, voor het gemak zit er opeens een Worgen hub in het noorden van Felwood, dat ze in gevecht zijn met the Forsaken in Gilneas maakt niet uit. Gewoon hop, naar noord Felwood om daar met Goblins te vechten :')
Misschien past het heel mooi in de questlore.
pi_89087917
quote:
8s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef internal het volgende:

[..]

Misschien past het heel mooi in de questlore.
Weggaan bij je thuisland waar je moet vechten voor je leven en dat van je dierbaren om met Goblins te vechten die daar aan het ontbossen zijn? Ik ben benieuwd.
pi_89088027
Haha, een tauren paladin aangemaakt en hem Retbul genoemd. De quest gear is zo vet en een beetje vernieuwd. Ik zal een aantal chars moeten verwijderren voor nieuw race/class combo chars :D
pi_89088046
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Norther het volgende:

Hard sparen, na 7 dec staan ze vast op marktplaats voor 250 euro. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 11:46:13 #74
159966 lifeblind
pi_89088160
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, een tauren paladin aangemaakt en hem Retbul genoemd. De quest gear is zo vet en een beetje vernieuwd. Ik zal een aantal chars moeten verwijderren voor nieuw race/class combo chars :D
Ik moest lachen :')
pi_89088261
Alleen nog even naar Azshara en dan heb ik heel Northen Kalimdor gehad. Oh nee, Stonetalon nog.

Ashenvale en Darkshore vind ik 10x niks. Voor mijn gevoel klopt het verhaal ook niet daar. En tussen haakjes, Taurens die de vernietiging van natuur toejuichen? Hmm.

Winterspring was niets speciaals, ben ook alleen maar naar Everlook gereden moet ik zeggen en heb geen veranderingen onderweg gezien. Lopen alleen treants rond nu en meer Winterspring Runners.

Orgrimmar is, tja, anders dus. Windrinder is verder weg, vervelend voor low level.

Azshara, meer water volgens mij. En Goblin area. Tja, wat je kan verwachten van een start zone hè.

Nu naar The Barrens :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')