Die moet je met gold kopen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie dat er in Cata ook pants +10, rings +5 en back +5 bij komt
Dus, recruit niet meegerekend wordt het max. +45% zonder rested. Hmm, maar eens gaan uitzoeken hoe ik daar in godesnaam aan kom.
Oh, dat klinkt wel goed. Aan geen enkel ras zo'n bloedhekel als aan de night elves.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef Migwi het volgende:
Dus, Cataclsym is de ondergang van de Night Elves in het kort. Net even door Darkshore en Ashenvale gereden met 'n Blood Elf.
quoted. Vooral omdat ze al die übertoffe mounts niet verdienen en hard aan mij moeten geven.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel goed. Aan geen enkel ras zo'n bloedhekel als aan de night elves.
Begrijp ik het nou verkeerd of loop jij door het nieuwe Azeroth as we speak?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Migwi het volgende:
't is maar je een hekel aan wilt hebben, zonder Night Elves geen Warcraft, maar goed.
Bloodvenom Post in Felwood is geen hub meer, lopen dooie Taurens, maar het is wel versterkt. Echt, laat het dan gewoon zoals het is. Maar goed, misschien zit er wel een goed verhaal achter. Who knows
Felwood is trouwens na al die jaren van cleansen nog steeds niet gecleansed, nog geen puntje te zien zelfs. Steekje laten vallen daar. Of komt dat met Cata?
Er komen als het goed is geen grote veranderingen meer aan met Cata. This is itquote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Migwi het volgende:
't is maar je een hekel aan wilt hebben, zonder Night Elves geen Warcraft, maar goed.
Bloodvenom Post in Felwood is geen hub meer, lopen dooie Taurens, maar het is wel versterkt. Echt, laat het dan gewoon zoals het is. Maar goed, misschien zit er wel een goed verhaal achter. Who knows
Felwood is trouwens na al die jaren van cleansen nog steeds niet gecleansed, nog geen puntje te zien zelfs. Steekje laten vallen daar. Of komt dat met Cata?
Dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef Foals het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou verkeerd of loop jij door het nieuwe Azeroth as we speak?
Er is vandaag een patch met een boel nieuwe content. Een soort van "voor patch" voor cataclysm.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Foals het volgende:
[..]
By the beard, hoe krijgt ie dat voor elkaar?
Inloggen? Servers zijn allang up. Kan ook alweer in mijn remote AHquote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef Foals het volgende:
[..]
By the beard, hoe krijgt ie dat voor elkaar?
Slecht danquote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef internal het volgende:
[..]
Er komen als het goed is geen grote veranderingen meer aan met Cata. This is it
Same here, te weinig exemplaren te leveren en ik stond niet hoog genoeg op de lijst -.-'quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Norther het volgende:
Is er hier misschien iemand die zo rond 7 dec. een extra C.E. over heeft?![]()
Ik heb al mailtjes gehad dat de mijne niet geleverd gaan worden.
Misschien past het heel mooi in de questlore.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Migwi het volgende:
[..]
Slecht dan
Oh, voor het gemak zit er opeens een Worgen hub in het noorden van Felwood, dat ze in gevecht zijn met the Forsaken in Gilneas maakt niet uit. Gewoon hop, naar noord Felwood om daar met Goblins te vechten
Weggaan bij je thuisland waar je moet vechten voor je leven en dat van je dierbaren om met Goblins te vechten die daar aan het ontbossen zijn? Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef internal het volgende:
[..]
Misschien past het heel mooi in de questlore.
Hard sparen, na 7 dec staan ze vast op marktplaats voor 250 euro.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Norther het volgende:
Is er hier misschien iemand die zo rond 7 dec. een extra C.E. over heeft?![]()
Ik heb al mailtjes gehad dat de mijne niet geleverd gaan worden.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, een tauren paladin aangemaakt en hem Retbul genoemd. De quest gear is zo vet en een beetje vernieuwd. Ik zal een aantal chars moeten verwijderren voor nieuw race/class combo chars
Ook de questhubs zijn in sommige zones veranderd.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:05 schreef NeonPanda het volgende:
Zijn er nu ook na de patch nieuwe quest hubs? Of zijn die nog hetzelfde gebleven?
Die boten waar vroegah de shimmering flats wasquote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef Migwi het volgende:
Thousend Needles.
Of moet ik zeggen, Sea of Thousand Needles?
Voor zover ik weet is dat nu bewust, je moet er ten minste 1 keer zijn geweest.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Grr, ik mag nu alle dungeons entrances gaan opzoeken. Leuke bug
je moet de daadwerkelijke entrance bezoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat nu bewust, je moet er ten minste 1 keer zijn geweest.
Ik heb ze allemaal al tig keer gelopenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
Voor zover ik weet is dat nu bewust, je moet er ten minste 1 keer zijn geweest.
Awh zielig... vroeguh, voor de summoning stones of dungeonfinder, kon je, als je lui was/geluk had gesummoned worden door een lock als er ook al 2 andere waren. Maar in de meeste gevallen, moest je gewoon elke keer naar elke dungeon wandelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Grr, ik mag nu alle dungeons entrances gaan opzoeken. Leuke bug
Die staan bovenaan de lijst als ik klaar ben met Kalimdorquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Silverpine forest en Hillsbrad overigens heel erg
De dungeon doen is iets anders dan er daadwerkelijk een keer naartoe gelopen zijn hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al tig keer gelopen
Ja ja, vroeger was alles erger. Boehoe.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef stbabylon het volgende:
Awh zielig... vroeguh, voor de summoning stones of dungeonfinder, kon je, als je lui was/geluk had gesummoned worden door een lock als er ook al 2 andere waren. Maar in de meeste gevallen, moest je gewoon elke keer naar elke dungeon wandelen.
Ik merk hetquote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De dungeon doen is iets anders dan er daadwerkelijk een keer naartoe gelopen zijn he
Je jankt om niks. Dat geef ik aan met mijn post. 1x naar elke dungeon toe gaan. Gaat je wel 45 minuten kosten of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja ja, vroeger was alles erger. Boehoe.
De meeste dungeons zitten in gebieden die compleet verandert zijn, dus lijkt me logisch.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef Migwi het volgende:
Ehm, dus iedereen moet no matter what de entrances bezoeken?
Ook al ben je daar al tig keer geweest, voor dat de Dungeon Finder er was?
En waar denk je dat je rondloopt als je op zoek bent naar die dungeons?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik weet ook wel hoe het in de oude dagen was.
Maar vind het toch een beetje jammer dat, hoewel ik bij sommige dungeons meerdere malen ben geweest, zelfs gewoon bij de entrance, dat ik ze dan toch weer op moet zoeken.
Besteed die 45 minuten liever in het nieuwe azeroth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |