Na dit collegejaar inderdaad.quote:
Sorry Soemp. Ja, ik moet nog 2 uur en dan heb ik weekeind.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:07 schreef Soempie het volgende:
Ho, niet zo vrolijk...ik zit nog half te slapen.![]()
Jij hebt nachtdienst gehad?
Ik moet nog tot vanmiddag 1 uur en dan heb ik weekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry Soemp. Ja, ik moet nog 2 uur en dan heb ik weekeind.
Eerst lekker slapen en dan zie ik wel. Misschien dat ik even een paar dagen een maat van me ga opzoeken in Edinburgh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vanmiddag 1 uur en dan heb ik weekend.
Ga je nog iets leuks doen in het weekend?
Haha, dat is ook een aparte last minute beslissing! Maar slapen lijkt me inderdaad een fijn plan. Ga ik ook doen als ik vanmiddag thuis kom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst lekker slapen en dan zie ik wel. Misschien dat ik even een paar dagen een maat van me ga opzoeken in Edinburgh.
Ach, het is niet de eerste keer dat ik last minute zulke dingen beslis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haha, dat is ook een aparte last minute beslissing! Maar slapen lijkt me inderdaad een fijn plan. Ga ik ook doen als ik vanmiddag thuis kom.![]()
Werkze nog even! Ik ga douchen en naar het station.
http://www.autobandenmarkt.nl/quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar hadden jullie nou laatst die winterbanden vandaan Red? Ik moet voor dat racemonster van m'n moeder ook maar eens achter winterbanden met velgen aan, want dat ding is met gladheid onbestuurbaar.
Eenmalig 50/K bij hulp aan het kind om een huis te kopen. En regulier is het jaarlijks 5.000quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:26 schreef Soempie het volgende:
Ah, heb al gevonden wat het max. bedrag is.
Ik had het ook gevonden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eenmalig 50/K bij hulp aan het kind om een huis te kopen. En regulier is het jaarlijks 5.000
Meer info: http://www.spaarbaak.nl/v(...)rij+schenken+in+2010
Inderdaad! En heel lief!quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:07 schreef Soempie het volgende:
Ik had het ook gevonden.het gaat niet om dat eenmalige bedrag, maar om die 5000,- per jaar. Geen idee of het ook 5000,- wordt, dat moet ik dan afwachten. Maar, alles is meegenomen.
Moguhquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
http://www.autobandenmarkt.nl/
Wat voor racemonster heeft je moeder dan?
Graag gedaan. Ik doe wel wat moeite voor een ritje in een mooie autoquote:Op vrijdag 26 november 2010 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Dank je, ik ga thuis even kijken
En die auto staat nu op 19" velgen die ongeveer net zo breed als hoog zijn en het is een Z3
Hmmm, dat is nog wel een goed idee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.![]()
Ga je naar babypiet kijken?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dat is nog wel een goed idee.
Z'n ouders zijn allebei al jaren Zwarte Piet tijdens de intocht van Sinterklaas in Amsterdam, dus dit kind moet potentie hebben om die rol te vervullen...
Peace en ik zitten ook allebei "klaar". Hij op zijn werk ik op mijn werk... moet lukken, hoop ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Aanbieding van de week: Moet ik misschien voor iemand nog een (extra) kaartje voor Lowlands bestellen? Helaas (voor diegene) vervolgens wel zelf te betalen...
En dus hebben jullie mogelijk straks gezamenlijk 30 kaartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace en ik zitten ook allebei "klaar". Hij op zijn werk ik op mijn werk... moet lukken, hoop ik.
Goedemorgen![]()
Nee, we gaan er 4 bestellen. Zodra één van ons erdoor is, smst/belt hij meteen de ander.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dus hebben jullie mogelijk straks gezamenlijk 30 kaarten
Dan moet je niet bij mij gaan slijmen, tenzij je mijn auto mooi vindquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik doe wel wat moeite voor een ritje in een mooie auto![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op zich wel knap, een festival uitverkopen zonder dat er ook maar een naam bekend is
Lowlands staat gewoon garant voor 3 leuke festivaldagen!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op zich wel knap, een festival uitverkopen zonder dat er ook maar een naam bekend is
Met als host Chiel Montagne. Op volle toeren 2.0quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een soort mega piraten festijn, maar dan 3 dagen lang
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met als host Chiel Montagne. Op volle toeren 2.0
Gewoon naar 3FM luisteren om gratis kaarten te winnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
hij heet niet eens echt Montagne.
Het is een beetje druk op livenation.![]()
Je wilt niks met hem te maken hebben?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
hij heet niet eens echt Montagne.
Het is een beetje druk op livenation.![]()
Hoe groot is die kans dat je die wint?? Ik moet er ook nog 4 hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon naar 3FM luisteren om gratis kaarten te winnen.
Vroeger keek ik er wel naarquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je wilt niks met hem te maken hebben?
Klein en max. 2.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans dat je die wint?? Ik moet er ook nog 4 hebben.
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik er wel naar![]()
Maar hij ivm de naamligt erg gevoelig bij mn schoonouders.
Je hebt 2x gewonnen?quote:
Werkelijk??quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
En reserveren was een eitje. de telefoon ging maar 2 keer over en ik had al een medewerkster aan de lijn. 2 minuten later was ik 4 kaartjes rijker.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
0294-256262.
Maar daar heb jij niks aan......... Dat is het nummer van het Muiderslot. Volgende week ga ik daar met mijn neefje en twee van zijn vriendjes naar toe. Net even telefonisch de kaartjes geregeld.
Ik wist het wel!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, oeps.
* gaat op zoek naar een foto van een dode mus
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
0294-256262.
Maar daar heb jij niks aan......... Dat is het nummer van het Muiderslot. Volgende week ga ik daar met mijn neefje en twee van zijn vriendjes naar toe. Net even telefonisch de kaartjes geregeld.
quote:
Hij was 20 minuutjes later, viel hard mee dusquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heel lief van je dat je dat doet![]()
Is "nét even later" 5 minuutjes, of 2 uur?
Daar ben ik wel eens geweest. Mooi slot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Muiderslot ben ik nog nooit geweest. Slot Loevesteijn wel, was wel leuk om te bezoeken (en op een mooie locatie) tussen de Maas en Waal
Pics!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij was 20 minuutjes later, viel hard mee dusmaar ik had honger
Was wel een leuke avond, gourmetten en daarna Inglorious Basterds gekeken
Nu heeft ie vrij genomen en gaan we zo de stad in om Sinterklaascadeautjes te kopen![]()
Ohja, en hier is het prachtig wit!![]()
![]()
op straat is het al wat weggesmolten, maar de bomen, daken en auto's zijn nog helemaal mooi
Dat is precies mijn probleem met Eurosonicquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
De kans dat ik Lowlands ga bezoeken, wordt met de minuut kleiner.
Niet omdat ik er geen zin in heb, maar ik heb simpelweg geen geduld om uren te wachten totdat ik eindelijk een kaart voor iets mag aanschaffen...
Is dat livequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Is die foto te zien? Van facebook gekopieerd namelijk
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanochtend om 10 uur genomen ofzo
Nice.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef MadMaster het volgende:
Amsterdam By Night vanaf 110 meter hoog (23e etage van mijn werk):
[ afbeelding ]
quote:
Ieeeeeeeee, ik krijg 5000,-quote:
Out of the blue?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ieeeeeeeee, ik krijg 5000,-
Ik heb er zelf niet eens om gevraagd. Degene die de financiën beheert vroeg of ik er interesse in had (beetje een stomme vraag natuurlijk). En nu is er toestemming voor elk jaar.
Ongelooflijk, ik voel me rijk.
Soempie komt naar de meet op 29 januari!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ieeeeeeeee, ik krijg 5000,-
Ik heb er zelf niet eens om gevraagd. Degene die de financiën beheert vroeg of ik er interesse in had (beetje een stomme vraag natuurlijk). En nu is er toestemming voor elk jaar.
Ongelooflijk, ik voel me rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |