Na dit collegejaar inderdaad.quote:
Sorry Soemp. Ja, ik moet nog 2 uur en dan heb ik weekeind.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:07 schreef Soempie het volgende:
Ho, niet zo vrolijk...ik zit nog half te slapen.![]()
Jij hebt nachtdienst gehad?
Ik moet nog tot vanmiddag 1 uur en dan heb ik weekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry Soemp. Ja, ik moet nog 2 uur en dan heb ik weekeind.
Eerst lekker slapen en dan zie ik wel. Misschien dat ik even een paar dagen een maat van me ga opzoeken in Edinburgh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vanmiddag 1 uur en dan heb ik weekend.
Ga je nog iets leuks doen in het weekend?
Haha, dat is ook een aparte last minute beslissing! Maar slapen lijkt me inderdaad een fijn plan. Ga ik ook doen als ik vanmiddag thuis kom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst lekker slapen en dan zie ik wel. Misschien dat ik even een paar dagen een maat van me ga opzoeken in Edinburgh.
Ach, het is niet de eerste keer dat ik last minute zulke dingen beslis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haha, dat is ook een aparte last minute beslissing! Maar slapen lijkt me inderdaad een fijn plan. Ga ik ook doen als ik vanmiddag thuis kom.![]()
Werkze nog even! Ik ga douchen en naar het station.
http://www.autobandenmarkt.nl/quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar hadden jullie nou laatst die winterbanden vandaan Red? Ik moet voor dat racemonster van m'n moeder ook maar eens achter winterbanden met velgen aan, want dat ding is met gladheid onbestuurbaar.
Eenmalig 50/K bij hulp aan het kind om een huis te kopen. En regulier is het jaarlijks 5.000quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:26 schreef Soempie het volgende:
Ah, heb al gevonden wat het max. bedrag is.
Ik had het ook gevonden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eenmalig 50/K bij hulp aan het kind om een huis te kopen. En regulier is het jaarlijks 5.000
Meer info: http://www.spaarbaak.nl/v(...)rij+schenken+in+2010
Inderdaad! En heel lief!quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:07 schreef Soempie het volgende:
Ik had het ook gevonden.het gaat niet om dat eenmalige bedrag, maar om die 5000,- per jaar. Geen idee of het ook 5000,- wordt, dat moet ik dan afwachten. Maar, alles is meegenomen.
Moguhquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
http://www.autobandenmarkt.nl/
Wat voor racemonster heeft je moeder dan?
Graag gedaan. Ik doe wel wat moeite voor een ritje in een mooie autoquote:Op vrijdag 26 november 2010 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Dank je, ik ga thuis even kijken
En die auto staat nu op 19" velgen die ongeveer net zo breed als hoog zijn en het is een Z3
Hmmm, dat is nog wel een goed idee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.![]()
Ga je naar babypiet kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |