quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dat is nog wel een goed idee.
Z'n ouders zijn allebei al jaren Zwarte Piet tijdens de intocht van Sinterklaas in Amsterdam, dus dit kind moet potentie hebben om die rol te vervullen...
Peace en ik zitten ook allebei "klaar". Hij op zijn werk ik op mijn werk... moet lukken, hoop ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Aanbieding van de week: Moet ik misschien voor iemand nog een (extra) kaartje voor Lowlands bestellen? Helaas (voor diegene) vervolgens wel zelf te betalen...
En dus hebben jullie mogelijk straks gezamenlijk 30 kaartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace en ik zitten ook allebei "klaar". Hij op zijn werk ik op mijn werk... moet lukken, hoop ik.
Goedemorgen![]()
Nee, we gaan er 4 bestellen. Zodra één van ons erdoor is, smst/belt hij meteen de ander.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dus hebben jullie mogelijk straks gezamenlijk 30 kaarten
Dan moet je niet bij mij gaan slijmen, tenzij je mijn auto mooi vindquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik doe wel wat moeite voor een ritje in een mooie auto![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op zich wel knap, een festival uitverkopen zonder dat er ook maar een naam bekend is
Lowlands staat gewoon garant voor 3 leuke festivaldagen!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op zich wel knap, een festival uitverkopen zonder dat er ook maar een naam bekend is
Met als host Chiel Montagne. Op volle toeren 2.0quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een soort mega piraten festijn, maar dan 3 dagen lang
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met als host Chiel Montagne. Op volle toeren 2.0
Gewoon naar 3FM luisteren om gratis kaarten te winnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
hij heet niet eens echt Montagne.
Het is een beetje druk op livenation.![]()
Je wilt niks met hem te maken hebben?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
hij heet niet eens echt Montagne.
Het is een beetje druk op livenation.![]()
Hoe groot is die kans dat je die wint?? Ik moet er ook nog 4 hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon naar 3FM luisteren om gratis kaarten te winnen.
Vroeger keek ik er wel naarquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je wilt niks met hem te maken hebben?
Klein en max. 2.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans dat je die wint?? Ik moet er ook nog 4 hebben.
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik er wel naar![]()
Maar hij ivm de naamligt erg gevoelig bij mn schoonouders.
Je hebt 2x gewonnen?quote:
Werkelijk??quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
En reserveren was een eitje. de telefoon ging maar 2 keer over en ik had al een medewerkster aan de lijn. 2 minuten later was ik 4 kaartjes rijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |