Ja, premier van de VVD dus hè...quote:
Shit, P&W helemaal vergeten...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef Quarant het volgende:
Ik kijk nu Pauw & Witteman en Rita Verdonk kreeg net te horen dat ze premier zou kunnen zijn geweest nu, wanneer ze 3 jaar terug wat 'gezelliger had meegedaan' in de VVD.
Realistisch?
Pauw & Witteman #129 - Bezuinigen op cultuur is crimineel!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, P&W helemaal vergeten...
Ja, daarom. Achteraf is het altijd makkelijk lullen, zou Balkenende zeggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef Quarant het volgende:
Ik kan me wel vinden in je analyse. Een zin past hier in ieder geval goed, 'met de kennis van nu'....
TS mist haar welquote:Op woensdag 24 november 2010 00:18 schreef Arglist het volgende:
Dit is dan ook wat ze zichzelf uiteindelijk gebracht heeft, niets, en er is ook niemand die haar mist.
Nee, die vertrok in 2004 alquote:Op woensdag 24 november 2010 00:21 schreef Sigma22 het volgende:
.
Als Geert bij de VVD was gebleven dan had TON nu de positie van de PVV ingenomen.
Zou Pim hebben gezegdquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daarom. Achteraf is het altijd makkelijk lullen, zou Balkenende zeggen
Tijdens haar TON periode ben ik geneigd het eens te zijn met je, maar afgezien daarvan viel ze wel mee tijdens haar periode in het kabinet. Als je dan iemand moet aanwijzen die het slechter heeft gedaan dan zal ik eerder kijken naar haar opvolger Vogelaar (lees; Gekke Ella).quote:Op woensdag 24 november 2010 08:17 schreef du_ke het volgende:
Ze is een van de meest incompetente politici van de afgelopen decennia dus dit is wel heel optimistisch van Verdonk.
Echt niet, Verdonk heeft behalve een imago kweken als harde tante totaal niets voor elkaar gekregen (Ja Hirshi Ali het land uitjagenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:22 schreef Voorschrift het volgende:Tijdens haar TON periode ben ik geneigd het eens te zijn met je, maar afgezien daarvan viel ze wel mee tijdens haar periode in het kabinet. Als je dan iemand moet aanwijzen die het slechter heeft gedaan dan zal ik eerder kijken naar haar opvolger Vogelaar (lees; Gekke Ella).
Inderdaad, frauduleus investeren en verkwanselen van geld naar eigen organisaties en belangen om dat geld over de balk te smijten zonder enig resultaat behalve het vullen van haar eigen verenigingen, wat een aanwinst was die vrouw zeg.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan kreeg Vogelaar hoewel ze erg slecht is in de media wel meer voor elkaar. Metname op het gebied van integratie en de aanpak van de probleemwijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |