Godzijdankquote:
Had je dat nog niet door?quote:
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveldquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had liever deze in de OP
[ afbeelding ]
Jawel. Maar tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door?
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveld
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.
Anders was Boschveld wel eerder getroffen door meteorietenquote:
Yeah sure.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders was Boschveld wel eerder getroffen door meteorieten
Ja. Boschveld staat gelijk aan het bijbelse Sodom.quote:
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Boschveld staat gelijk aan het bijbelse Sodom.
Sorry Ceased![]()
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.
In jouw sprookjeswereld ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.
Niks daarvan!quote:
De laatste keer dat ik dat deed vond ik op best veel plaatsen geldquote:
Ik heb 20 cent gevonden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed vond ik op best veel plaatsen geld
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb 20 cent gevonden.
Maar oh jezus wat een troep was het zeg.
Ik moest een hele hindernisbaan afleggen van m'n deur tot aan m'n bed.
En dat is maar 2 meter.
Nou ligt alle troep op m'n bed, zucht.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo herkenbaarHeb vorige week zaterdag mijn kamer opgeruimd. Volle kliko onderhand
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Serieus?
Ja bij mij kan niks weg.
M'n kamer ligt bezaaid met tassen, kleding, boeken, tijdschriften, sieraden.
De kleding is weggewerkt, nu de rest nog.
Dat is óók al herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegMaar soms dan gaat dat veel makkelijker en dan moet je daar gebruik van maken
Daar hebben alle vrouwen last vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is óók al herkenbaar.
Ik vind jou eng.
Kan er me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar hebben alle vrouwen last van
Het is een 'gave'quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan er me wat bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |