Wet Mulder is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef GodsSon het volgende:
Nee, helaas. (Passen ze indien nodig gewoon aan, Mulder feit (of zoiets))
Hoeft ook niet, ze vinden je vanzelf welquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beste is om niks van je te laten horen.
met een foute achternaam postcode en woonplaats op het papiertje?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ze vinden je vanzelf wel
Ze hebben waarschijnlijk ook zijn kenteken ergens genoteerd en dan wordt hij op kenteken alsnog bekeurd, denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 04:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een foute achternaam postcode en woonplaats op het papiertje?
Het hoeft natuurlijk niet met de auto/brommer gebeurd te zijn, misschien was het wel voor fietsen zonder licht, of door rood lopenquote:Op donderdag 25 november 2010 07:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk ook zijn kenteken ergens genoteerd en dan wordt hij op kenteken alsnog bekeurd, denk ik.
Klopt, maar ik baseerde me even op zijn onderschrift 'Scooterjosti #1'quote:Op donderdag 25 november 2010 07:34 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet met de auto/brommer gebeurd te zijn, misschien was het wel voor fietsen zonder licht, of door rood lopen
Ik neem aan dat je je ook moest identificeren, dus daar hebben ze ook de gegevens vanquote:Op donderdag 25 november 2010 04:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
En die gegevens hebben ze verkeerd opgeschreven.... Of ze moet een foto hebben gemaakt van zijn ID kaart.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ook moest identificeren, dus daar hebben ze ook de gegevens van
Oooh, maar dan mag het natuurlijk! Waar haalt ze het lef vandaan om je hierop aan te spreken!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:53 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het was inderdaad met de scooter. ¤60 voor het niet hebben van spiegels, rij al 1,5 jaar zo maar oke.
Nou ja zeg, belachelijk. Ik zou niet stoppen met procederen tot minstens de Hoge Raad en anders zeker Europa in! Met een potloodje en het zweet in d'r handen. Ook dát is vast verboden. Je hebt toch nog wel gezegd dat jíj eigenlijk haar salaris betaalt en dat ze eens boeven moet gaan vangen?quote:Het meisje was erg zenuwachtig, en schreef met een krakkemikkig potloodje mijn verklaring op. Die ik zelfs niet eens kan terug kan lezen omdat het zo onduidelijk geschreven is.
Waarom?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:53 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het was inderdaad met de scooter. ¤60 voor het niet hebben van spiegels, rij al 1,5 jaar zo maar oke. Het meisje was erg zenuwachtig, en schreef met een krakkemikkig potloodje mijn verklaring op. Die ik zelfs niet eens kan terug kan lezen omdat het zo onduidelijk geschreven is.
Ja, zeg, je lijkt die agente welquote:
Ik heb een streepje voor hequote:Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, zeg, je lijkt die agente wel
Ja, ik snap ook dat je daar als vrouw van 50 anders tegen aan kijkt dan mij, maar ik vind 't gewoon geen gezicht die spiegels.quote:
Je hebt inderdaad geen zicht zonder spiegels...quote:Op donderdag 25 november 2010 09:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook dat je daar als vrouw van 50 anders tegen aan kijkt dan ik, maar ik vind 't gewoon geen gezicht die spiegels.
Je hebt inderdaad geen zicht, zonder die spiegels. Dat klopt...quote:Op donderdag 25 november 2010 09:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook dat je daar als vrouw van 50 anders tegen aan kijkt dan mij, maar ik vind 't gewoon geen gezicht die spiegels.
het kan 3 maanden duren voordat je een boete binnen hebt. Wacht het maar af en nergens naar informeren. Als jij het niet krijgt dan heb je geluk gehad. Je hoeft niet naar het bureau omdat jij geen rekening van de boete heb gekregen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb de bekeuring nog steeds niet binnen, loop ik nu kans bij de eerst volgende politie-controle dat ik alsnog die 60 euro moet betalen of anders mee moet naar het bureau?
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe fout die gegevens zijn. Als je in Amsterdam woont en de agent schrijft Amserdam, kunnen ze die ontbrekende letter er wel bij verzinnen. Als er Utrecht is genoteerd, wordt het een stuk lastiger om de goede plaats te achterhalen...quote:Op donderdag 25 november 2010 04:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
We zijn anderhalve maand verder, kan best nog een paar weken duren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb de bekeuring nog steeds niet binnen, loop ik nu kans bij de eerst volgende politie-controle dat ik alsnog die 60 euro moet betalen of anders mee moet naar het bureau?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |