Kunnen ze jou niet benoemen als oppermod?quote:
Ontwikkel wat...en stuur 't mij ook even op...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
Het is toch eens tijd voor zwaarder geschut. Op deze manier blijft Petro 2e.
Kon ik dat maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ontwikkel wat...en stuur 't mij ook even op...
(e-mailadres op m'n YT..)
Hey Petro...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef ZangerPetro het volgende:
Tjonge Tjonge wat geniet ik het is niet met een pen te beschrijven.
Allemaal allemaal superrrrrrrrrrr bedank voor jullie lieve en geweldige lieve reakties
Ik ben ZWAAR ONDER DE INDRUK echt ik meen het hoe jullie me steunen en allemaal hebben geluisterd naar de uitzending van gisteravond
En al die leuke muziek clips wat jullie hebben opgenomen geweldiggggggggggggg
Ik zou ze graag allemaal willen hebben en op mijn hyves en youtube willen zetten
Jullie zijn mijn helden allemaal stuk voor stuk en dat jullie stemmen op tv oranje iedere dag steeds weer
Wie weet zien we elkaar snel een keer dat zal ik geweldig vinden dat meen ik
heeeeeel veel liefs Zanger Petro
Niet zo bescheiden, je hoort op 1 Petro!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef ZangerPetro het volgende:
Dankzij JULLIE staan het nummer op 2 in de verzoekparade gewellllllllllllldig echt
hahaha ik lees iedere avond weer hoe gezellig het hier isquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Dus die Naomi staat nog steeds op 1 ondanks al jullie inspanningen? Dit zaakje stinkt, is Alberto al geallarmeerd?
IK ben al heeeel blij dat jullie zulke doorzetters zijn en dat jullie allemaal doorgaan net zo lang dat ik op 1 kom dat is toch geweldig dat ik zulke vrienden heb maar nummer 2 dat vind ik al een hele eer en dat al bijna een week lang hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaageweldigquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, je hoort op 1 Petro!
google: free anonymous proxy listquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
Het is toch eens tijd voor zwaarder geschut. Op deze manier blijft Petro 2e.
je bent welkom meissie meissie maaar dat geld voor iedereen jullie zijn welkomquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hey Petro...
Als jij van de week dat nummer gaat oefenen/inzingen...
Mag ik dan effies om een hoekje komen om te luisteren ?
Ben stik-nieuwsgierig !
Roep dat hier niet te hard Petro !quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
je bent welkom meissie meissie maaar dat geld voor iedereen jullie zijn welkom
Deze meesterwerkjes weer even onder de aandacht...quote:
En nu moet ie even flink aangevuld met informatie !quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:10 schreef Gronkel het volgende:
Wat is een artiest zonder wiki?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanger_Petro
Voor zulke vrienden als ik hier heb gekregen op de FOK staat mijn deur open geloof mequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Roep dat hier niet te hard Petro !
![]()
![]()
![]()
Straks heb je ruim 30 man over de vloer...
Petro's FOK!-meeting !
Hahaha...
Petro, vind je het goed dat ik deze wikipedia heb gemaakt? Anders verwijder ik hem weer:quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Voor zulke vrienden als ik hier heb gekregen op de FOK staat mijn deur open geloof me
Dit is toch geweldigquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Deze meesterwerkjes weer even onder de aandacht...
Tjonge wat weten jullie de weg goed te vinden en mij te helpen met bekent te wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Petro, vind je het goed dat ik deze wikipedia heb gemaakt? Anders verwijder ik hem weer:
Hey Gronkel...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Petro, vind je het goed dat ik deze wikipedia heb gemaakt? Anders verwijder ik hem weer:
Ja hoor dat is super ik heb net ff gekeken superrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Bundesrepublik het volgende:
Petro mag ik een foto van jou op Wikipedia plaatsen?
Maar nog niet op 1. En dat is het doel!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef ZangerPetro het volgende:
Dankzij JULLIE staan het nummer op 2 in de verzoekparade gewellllllllllllldig echt
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:15 schreef Gronkel het volgende:
Ik had vandaag trouwens nog een gênante Petro-actie. Ik wou op de universiteit op Petro stemmen, maar in plaats van het linkje in de openingspost, klikte ik op het filmpje wat er boven staat. Zo schalden de zoete klanken van 'Tief aus meinem Herzen' door de zaal, wat nogal wat verbaasde blikken opleverde. Waarom sluiten ze ook luidsprekers op die pc's aan?
Oh, die wil ik binnenkort insprekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Gronkel het volgende:
MeissieMeissie heeft toch zijn nieuwe kerstsingle geschreven of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen wij niet zelf nummers voor Petro schrijven?
ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie heeft Zanger Petro op wikipedia gezet?
Ik vind dat we Dutchmantrainseries22 moeten vragen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:14 schreef Penisbaard het volgende:
Helemaal super dat Wikipedia-artikel over Zanger Petro.Spreek die in JoepiePoepie.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:49 schreef Gronkel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Almelo%C3%ABrs
Hij staat nu tussen de grote namen uit Almelo en Hero Brinkman ().
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
MeissieMeissie heeft toch zijn nieuwe kerstsingle geschreven of heb ik dat verkeerd begrepen?
En zo dragen we allemaal ons steentje bij om Petro naar de top te krijgenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
![]()
Nadat ik ontzettend veel plezier mocht beleven bij het filmen en editen van 3 video's voor Petro
(Neon Moon, Sabrina en Tief Aus Meinem Herzen) had ik nu ook de eer om een tekst voor hem te mogen schrijven...
![]()
Wat ben je aan 't opnemen dan ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben bezig met opnemen, maar het wil nog niet zo lukken. Dan vergeet ik weer een woord en dan klink ik weer als een Hagenees, vervolgens klink ik weer te 'Kinderen voor Kinderen', dan weer te bekakt...
De gesproken versie van Petro's wiki. Voor blinde Petro-liefhebbers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Wat ben je aan 't opnemen dan ?
De gesproken versie voor Petro's Wikipediapaginaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
Wat ben je aan 't opnemen dan ?
Awwww, wat ontzetten liéf van jou zeg !!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De gesproken versie voor Petro's Wikipediapagina!
Ik word de nieuwe
Volgende poging: Ik zei net 'nee-on' i.p.v. 'nie-on' bij 'Neon Moon'...
Voor alle dove fans plaatst Joepie een foto van haar borstjes. Zo heeft de dove medemens ook iets te genieten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Awwww, wat ontzetten liéf van jou zeg !!!
Kan ik nog iets inspreken voor de dove Petro-fans ?!
![]()
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef MeissieMeissie het volgende:
Kan ik nog iets inspreken voor de dove Petro-fans ?!
Poeh poeh...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Klaar! Alleen dat laatste deel is er niet zo lekker uitgekomen:
"Dit was de gesproken versie van het artikel <Zanger Petro>, zoals het op (23) (november) (2010) op de Nederlandstalige Wikipedia stond. Lees de voorwaarden voor gebruik van de Creative Commons Naamsvermelding/Gelijk delen licentie waar dit bestand onder valt, op http dubbele punt schuine streep schuine streep creative commons punt org schuine streep licences schuine streep b y koppelteken s a schuine streep twee punt vijf"
Maar ja...
Het is nu in .wav, nu nog even een programmaatje downloaden om het in ogg. om te zetten.
Ik snap jou grapje wel hoor meis...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een real-life-Petro-momentje gehad (vorige week). Na het stappen hadden we bij mij thuis een kleine afterparty en ik had met mijn dronken hoofd al tegen iedereen gezegd dat ik en andere internetters Zanger Petro met 'Tief aus meinem Herzen' op 1 proberen te krijgen bij TV Oranje. Dus die Petro wilden ze natuurlijk wel horen!
Dus ik mijn computer aanzetten, Youtube met 'Tief aus meinem Herzen' en toen zei een van hen: "Maar dat is Pussycat!"![]()
(Ik weet het, het lijkt niet zo grappig ofzo, het was echt iets van "daar had je bij moeten zijn (en dronken moeten zijn uiteraard)")
Is het al klaar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Klaar! Alleen dat laatste deel is er niet zo lekker uitgekomen:
"Dit was de gesproken versie van het artikel <Zanger Petro>, zoals het op (23) (november) (2010) op de Nederlandstalige Wikipedia stond. Lees de voorwaarden voor gebruik van de Creative Commons Naamsvermelding/Gelijk delen licentie waar dit bestand onder valt, op http dubbele punt schuine streep schuine streep creative commons punt org schuine streep licences schuine streep b y koppelteken s a schuine streep twee punt vijf"
Maar ja...
Het is nu in .wav, nu nog even een programmaatje downloaden om het in ogg. om te zetten.
Je moet zeker wat ouder zijn om dat te snappen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:53 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik snap jou grapje wel hoor meis...
![]()
De beginklanken van 'Tief Aus Meinem Herzen' lijken erg op de intro van 'Missisippi'..
Oud én dronken...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:00 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Je moet zeker wat ouder zijn om dat te snappen.
Alleen dronken mag ook hoorquote:
Tuurlijk denken we dat niet Smurfin !quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Alleen dronken mag ook hoor! Mississippi van Pussycat is gewoon een klassieker hoor
! Past in het rijtje Elvis Presley, Michael Jackson, en Zanger Petro.
Hij is klaar!
En nee, ik ben geen kabouter.
Ja, ik klink een beetje als een kabouter, helemaal als ik mijn best ga doen om een beetje rustig te sprekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
Tuurlijk denken we dat niet Smurfin !
![]()
Nou, ik kom niet uit Den Haag, maar ik hoor wel vaker dat ik een Haags accent heb, zelfs van echte Hagenezenquote:Als je "schuine streep" zegt klink je Haags...
Klopt dat ?!
quote:Welkom op Wikipedia, en netjes gesproken op Zanger Petro. Wellicht ken je de pagina al, maar kijk vooral eens op P:Gesproken Wikipedia. Pompidom 23 nov 2010 22:25 (CET)
Aaaaaw...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, ik klink een beetje als een kabouter, helemaal als ik mijn best ga doen om een beetje rustig te spreken!
Ik ben ook maar 1.55 meter.
[..]
Nou, ik kom niet uit Den Haag, maar ik hoor wel vaker dat ik een Haags accent heb, zelfs van echte Hagenezen!
Ik ben Amsterdams-Indisch-Chinees.
Die naam zegt me niks? En waarom hij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind dat we Dutchmantrainseries22 moeten vragen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die naam zegt me niks? En waarom hij?
Hij is nu trouwens sowieso te laat.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die naam zegt me niks? En waarom hij?
Hij is nu trouwens sowieso te laat.
quote:
Inderdaadm wie doet hem dit na: http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116 en http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfe%2B585,_Senior ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Nah, geef mij maar Johan Bos met het geweldige artikel 'braadzak'
.
Ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef MeissieMeissie het volgende:
JA ! Welke FOK!-ker abonneert zich net op m'n Youtube kanaal !
Maak je bekend !
![]()
![]()
iedere dag sta ik weer versteldquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Alleen dronken mag ook hoor! Mississippi van Pussycat is gewoon een klassieker hoor
! Past in het rijtje Elvis Presley, Michael Jackson, en Zanger Petro.
Hij is klaar!
En nee, ik ben geen kabouter.
Mag ik in je achtergrondkoorquote:Op woensdag 24 november 2010 07:22 schreef ZangerPetro het volgende:
iedere dag sta ik weer versteld
iedere dag helpen jullie me
ik heb weer gekeken op wikipedia en geluisterd pfffffffffffff wat super echt geweldig dat jullie me zo helpen allemaal en ik wil je heel erg bedanken voor deze site dank je wat je hebt gemaakt
Veel liefs Petro
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef 16meter het volgende:
Het wikipedia artikel over Petro is genomineerd voor verwijdering.
Kut nerds!
quote:
Hieruit blijkt maar weer dat Wikipedia geen encyclopedie voor het volk is.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik heb maar weer even gestemd. Zodra Petro op 1 staat bij TV Oranje, mag hij misschien wel op Wikipedia blijven.
Misschien dat iemand nog iets relevants kan toevoegen aan het artikel, dat kan ook helpen.
Of misschien had toch Johan Bos de gesproken versie moeten doen, dan was er niks aan de hand geweest...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:18 schreef Rectum het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat Wikipedia geen encyclopedie voor het volk is.
Ten minste een van de mensen die meewerken aan Wikipedia, vindt dat deze pagina in deze vorm niet binnen de Wikipedia-encyclopedie past.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of misschien had toch Johan Bos de gesproken versie moeten doen, dan was er niks aan de hand geweest...
Oh ja, dat zal het zijn inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 12:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ten minste een van de mensen die meewerken aan Wikipedia, vindt dat deze pagina in deze vorm niet binnen de Wikipedia-encyclopedie past.
Vast Johan Bos zelf.
Johan Bos werkt voor Bogerssound, dat is nu wel duidelijk.
Maar dan krijg je opmerkingen van de Wikipedia-leiding als:quote:Op woensdag 24 november 2010 12:37 schreef Gronkel het volgende:
Als iemand die zin over de verzoekparade verwijdert is er toch niets aan de hand? Ik zit nu op mijn telefoon te internetten, dus als iemand anders dat zou willen doen....
Groeten van piratenoma
Wat een onzin. Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw en Carlo Boschard hebben ook niets gepresteerd in hun leven. Toch hebben ze allemaal een wiki-pagina.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dan krijg je opmerkingen van de Wikipedia-leiding als:
"Zanger Petro heeft niks gepresteerd! Dus hij heeft geen waarde voor onze encyclopedie."
Ik heb namelijk jaren geleden ook iemand op Wikipedia proberen te krijgen en dat ging precies zo. Ik was vanochtend ook verbaasd dat Petro nog steeds op Wikipedia stond
!
De informatie op Wiki is ook wel erg summier...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw en Carlo Boschard hebben ook niets gepresteerd in hun leven. Toch hebben ze allemaal een wiki-pagina.
En een stukje over z'n alcoholverslaving en overspel, dat soort schandalen doen het altijd wel goed bij het gewone volk en wellicht ook bij het Wikipedia-volkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
De informatie op Wiki is ook wel erg summier...
We moeten eigenlijk weten wanneer en waar ie geboren was, wat info over z'n jeugdjaren...
Wanneer ie getrouwd is, z'n dochters, hoe z'n carriere begon enzo...
Maar dan hebben we de hulp van Petro zélf nodig...
Alles goed verder?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Misschien moet Petro gewoon een moord gaan plegen ofzo. Moordenaars mogen namelijk wel op Wikipedia. Een moord plegen is namelijk een hele prestatie.
Schrijf dan wel voordat je die moord gaat plegen, nog even de Nederlandstalige versie van Jailhouse Rock, Petro.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |