Samenvatting: Hij is een alcoholist die Greetje heeft bedrogenquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jammer dat ik die bovenste niet kan lezen...
Tja... iedereen heeft zo z'n misstappen in z'n leven...quote:Op maandag 22 november 2010 21:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Samenvatting: Hij is een alcoholist die Greetje heeft bedrogen.
Het was waanzinnig ! Het is echt verschrikkelijk dat je dit hebt moeten missen....quote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb helaas moeten missen vanavond
Heb je dat opgenomen?quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Het was waanzinnig ! Het is echt verschrikkelijk dat je dit hebt moeten missen....
Hij zei wel 20x FOK!-forum...
Rectum heeft geluid opgenomen...quote:
EN IK WEET LEKKER AL HOE DIE KLINKT !!!quote:
Ik kan niet wachten, het zal wel weer een mooie plaat worden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
EN IK WEET LEKKER AL HOE DIE KLINKT !!!
![]()
![]()
![]()
Ik vind em hélemaal geweldig !quote:Op maandag 22 november 2010 22:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, het zal wel weer een mooie plaat worden.
We gáán er voor !quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vergeten we trouwens niet te stemmen zolang we nog online zijn?
(Voor de mensen die nu pas meelezen: Zanger Petro - Tief Aus Meinem Herzen)
Morgen nummer 1
Godver, ik heb per ongeluk het laatste deel over het eerste deel heen genomen. Zal zo zijn laatste twee nummers even uploaden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef eleusis het volgende:
Meer uploads voor de falers die het gemist hebben!!
Had ik nu óók maar even op de 'record'-knop gedrukt... Jammer !quote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Godver, ik heb per ongeluk het laatste deel over het eerste deel heen genomen. Zal zo zijn laatste twee nummers even uploaden.
Graag. Al heb ik de topics ook al even doorgenomen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Rectum het volgende:
Godver, ik heb per ongeluk het laatste deel over het eerste deel heen genomen. Zal zo zijn laatste twee nummers even uploaden.
quote:
En weer gestemd! We mogen nog ongeveer een uurtje stemmen voor vandaag, dus iedereen graag nog even een stem uitbrengen voor onze heldquote:
Voor Petro doen wij alles.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef ZangerPetro het volgende:
![]()
![]()
Tjonge Tjonge wat geniet ik het is niet met een pen te beschrijven.
Allemaal allemaal superrrrrrrrrrr bedank voor jullie lieve en geweldige lieve reakties
Ik ben ZWAAR ONDER DE INDRUK echt ik meen het hoe jullie me steunen en allemaal hebben geluisterd naar de uitzending van gisteravond
En al die leuke muziek clips wat jullie hebben opgenomen geweldiggggggggggggg
Ik zou ze graag allemaal willen hebben en op mijn hyves en youtube willen zetten
Jullie zijn mijn helden allemaal stuk voor stuk en dat jullie stemmen op tv oranje iedere dag steeds weer![]()
![]()
![]()
Wie weet zien we elkaar snel een keer dat zal ik geweldig vinden dat meen ik
heeeeeel veel liefs Zanger Petro![]()
![]()
in een woord geweldig gemaakt kerelquote:
Sjeeeeeeeeeeeminee !quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:17 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben Roeldriesvink niet, maar toch leuk dat jullie het kunnen waarderen.
Niet elke keer. Ze zei het vaker goed dan bij het legendarische interview.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef Beach het volgende:
Waarom zegt die Marijke elke keer Pedro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |