Samenvatting: Hij is een alcoholist die Greetje heeft bedrogenquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jammer dat ik die bovenste niet kan lezen...
Tja... iedereen heeft zo z'n misstappen in z'n leven...quote:Op maandag 22 november 2010 21:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Samenvatting: Hij is een alcoholist die Greetje heeft bedrogen.
Het was waanzinnig ! Het is echt verschrikkelijk dat je dit hebt moeten missen....quote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb helaas moeten missen vanavond
Heb je dat opgenomen?quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Het was waanzinnig ! Het is echt verschrikkelijk dat je dit hebt moeten missen....
Hij zei wel 20x FOK!-forum...
Rectum heeft geluid opgenomen...quote:
EN IK WEET LEKKER AL HOE DIE KLINKT !!!quote:
Ik kan niet wachten, het zal wel weer een mooie plaat worden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
EN IK WEET LEKKER AL HOE DIE KLINKT !!!
![]()
![]()
![]()
Ik vind em hélemaal geweldig !quote:Op maandag 22 november 2010 22:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, het zal wel weer een mooie plaat worden.
We gáán er voor !quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vergeten we trouwens niet te stemmen zolang we nog online zijn?
(Voor de mensen die nu pas meelezen: Zanger Petro - Tief Aus Meinem Herzen)
Morgen nummer 1
Godver, ik heb per ongeluk het laatste deel over het eerste deel heen genomen. Zal zo zijn laatste twee nummers even uploaden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef eleusis het volgende:
Meer uploads voor de falers die het gemist hebben!!
Had ik nu óók maar even op de 'record'-knop gedrukt... Jammer !quote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Godver, ik heb per ongeluk het laatste deel over het eerste deel heen genomen. Zal zo zijn laatste twee nummers even uploaden.
Graag. Al heb ik de topics ook al even doorgenomen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Rectum het volgende:
Godver, ik heb per ongeluk het laatste deel over het eerste deel heen genomen. Zal zo zijn laatste twee nummers even uploaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |