abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89586212
Ander vraagje aan Bankfurt: Wat voor water gebruik je?

In bronwater zou veel meer fluoride zitten dan in kraanwater, en kraanwater is sowieso al niet betrouwbaar omdat ze er zomaar ineens stiekem fluoride in zouden kunnen gaan doen. :)
  maandag 6 december 2010 @ 14:21:27 #177
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89586257
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Op internet kan je alles vinden, vooral datgene dat niet waar is.
Blijkbaar heb je je niet verdiept op wat ik heb gezegd.
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
  maandag 6 december 2010 @ 14:49:14 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89587439
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef Trava het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je je niet verdiept op wat ik heb gezegd.
Want alles wat op het internet staat is waar?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 6 december 2010 @ 15:13:07 #179
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89588410
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want alles wat op het internet staat is waar?
Heb ik dat ergens gezegd?

Maar er is duidelijke info te vinden over Smart Dust.
Lees anders dit topic even door: Smart Dust
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_89588760
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Trava het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens gezegd?

Maar er is duidelijke info te vinden over Smart Dust.
Lees anders dit topic even door: Smart Dust
Ik ben er allang bekend mee. Maar heb ik ergens gezegd dat nanotechnologie niet gebruikt word? Ik zei geloof ik juist dat het wel al word gebruikt.

Overigens geeft de eerste pagina van de zoekresultaten alleen maar hypothetische modellen en projecten aan waar nog aan gewerkt word. :')
pi_89593637
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Nee, die persoon was er niet maar bestaat nu nog steeds ja. Maar bij het oprapen van die ring (die ik dus af moest staan aan zo'n arts) flitste er snel een visioen door mijn hoofd van die persoon, wat ik dus vaker in dromen had.
Ok, dan heeft die persoon te maken met een energetische relatie in jouw bewustzijn, jouw mind, verbonden met de neveneffecten van misschien wormhole connectie; althans dit is mogelijk.

Maar het relevante is dit: zoiets noemt men ook bleedthrough; een verbinding tussen 2 realiteiten in time en space. Deja-vu is bijvoorbeeld een verschijnsel dat er mee te maken KAN hebben.

Die persoon bestaat dus in jouw leven ? familie waarschijnlijk ?

[..]
quote:
Er staan inderdaad mensen achter glas. De kamer is niet zo achterlijk groot. Ik zie alleen dat de voorste persoon een net pak aan heeft achter het glas, de rest staat in de schaduw.
Dit is zat w.b.t. de scenes;

Die persoon in pak kan mogelijkerwijs een hoge officier in uniform zijn. Let op de onderscheidingstekens indien mogelijk. Uit welk land komt die persoon met dat nette pak denk je ?

- USA of Brits ? bijv. luchtmacht
- Russisch of Sovjet Unie ?
- Duits /Nederlands ?

Belangrijk is de kleur van dat pak, kun je misschien weer naar die scene toe en weer (na violet) lichtoranje en even later weer lichtgeel gebruiken, om de kleur van dat pak te krijgen.
pi_89594385
Ik heb gedroomd dat ik een drugskoerier van aliens was en ze me anaal verkracht hebben of iets met een sonde gedaan hebben nadat ze wisten dat ik een infiltrant was.
pi_89595308
quote:
Op maandag 6 december 2010 17:36 schreef Loppe het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een drugskoerier van aliens was en ze me anaal verkracht hebben of iets met een sonde gedaan hebben nadat ze wisten dat ik een infiltrant was.
En was het lekker? :')
pi_89595389
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En was het lekker? :')
vooral vreemd
pi_89689214
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb allebeide topics helemaal gelezen.
Soms viel mn mond open van verbazing en soms niet.
Ik denk dat Bankfurt veel zaken doorelkaar haalt en er dus voor zichtzelf nog lang niet uit is.
Kan ook niet anders er is niemand die ALLES weet.
Ik weet niet alles. Maar ik schrijf alleen hier dingen op die ik WEL weet.

quote:
Op veel vragen komt idd geen concreet antwoord en word er om de hete pap heen gedraaid. Ook ik weet alles niet en kan op veel zaken ook geen antwoord geven. Wel vind ik het punt ga zelf zoeken naar je antwoorden een goed punt en ook dat je niet alles moet geloven wat iemand zegt. Dat je, je eigen waarheid moet zoeken.
Er zitten trolls en saboteurs op dit forum, die ga ik niet beantwoorden.

quote:
Dus zn eigen woorden zeggen t al, hij weet ook niet alles. Ik ga vaak maar op mn gevoel af en die heeft t vaak voor 99% goed. Zo filter ik heel snel t kaf van het koren. David Icke is een fantast k heb ooit een stukje gekeken over die reptilians nou dat gaat voor mijn openmind zelfs te ver. Hij verspreid alleen maar meer warrigheid en weet ook zelf de antwoorden niet.
integendeel, David Icke is Ok, maar nog veel te gematigd.

quote:
Nanotechnologie zijn ze vast al veel verder mee als men denkt. En t zou goed kunnen dat we al chips in ons hebben d.m.v de kindervacinaties.
En ook met ons voedsel is veel mis. Van aspartaam en van fluor wist ik al dat het erg giftig is, ik poets ook met paradontax zonder fluor. Light producten gebruik k nooit, vind de smaak van nep suiker (zoetstoffen) ook vreselijk vies. Ook soja producten, ik krijg t niet door mn strot.
Dan heb je een goed voorgevoel. Soja is genetisch gemanipuleerd om het DNA van consumenten te helpen veranderen.

quote:
En dan het voer wat we aan onze huisdieren geven. En vaak weten mensen dit niet eens. Ik heb mn hondje erdoor verloren die ontwikkelde een allergie door al die chemische troep en kon niet meer beter worden en moest worden ingeslapen, hij werd letterlijk gek van de jeuk en daardoor agressief. Zn prednison werkte niet meer tegen de jeuk dit had de dierenarts ook al gezegt dat t op een gegeven moment op zou zijn.....verder was er niks aan te doen en ik wist het toen nog niet van het voer...... Zo zit in veel hondenvoer BHT en BHA en Ethoxyquine het word gebruikt om hondenvoer langer houdbaar te maken terwijl t daar totaal niet voor bedoeld is. Het kan op een natuurlijke manier met vitanine E. Op de zak van het honden en kattenvoer worden de stoffen niet genoemd bij naam, maar staat er op de zak (blik of wat voor verpakking ook maar),:door de EG toegestane hulpstoffen, vaak zijn het dan de giftige chemicalien die ik net noemde.
bron: http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
interessant.

quote:
En toevallig hebben mn man en ik erover gesproken vorig jaar over die nanotechnologie, rond de tijd van die mexicaansegriep vaccinaties. We hebben ons niet laten enten omdat we niet geloofden dat er een pandemie zou uitbreken.
Wat dus later ook zo bleek
verstandig

quote:
God is trouwens geen persoon maar een energie, de alles omvattende energie. De Goddelijke energie, de Heilige Geest, Allah of hoe men t maar noemen wil.
Je zelf reinigen ook spiritueel is juist goed, ik zelf ga in trance en zie blauw licht of het komt naar me toe of het gaat van me af. Dit is vanzelf ontstaan en voor mij voeld het goed. Als het van me af gaat is t of ik alle negativiteit loos en als t naar me toekomt is t of ik opgeladen word met schone nieuwe energie.
Blauw is niet slecht, Koningsblauw is ok maar niet al te effectief tegen zwaarder geschut.
Donkerblauw is gevaarlijk.

quote:
Verder bescherm ik mezelf met wit licht voordat ik ga slapen en bid.
Ik ben nl erg gevoellig voor wat men geesten en schimmen noemd, ik wil er niks mee dus sluit het af.

Bidden is ok. Gebruik, hiervoor de kleuren paars en goud; violet voor bescherming.
Wit is gevaarlijk, omdat het je positieve energiesysteem uitwist; en er is tegenwoordig technologie die je binnendringt op negatieve wijze zodra je wit licht gebruikt.

quote:
Verder ben ik het er wel mee eens dat Reiki niet goed is , dit d.m.v eigen ervaringen die ik meegemaakt heb.
True

quote:
Witte magie bestaat niet alle magie is zwart! Magie is o.a. misleiding en dat is negatief.
En ik denk dat mensen d.m.v reiki ook negatieve enrgie doorgeven en mensen juist zieker maken, ipv beter
Ook vind ik het gevaarlijk dat je, je geest moet openstellen daarvoor, zo heeft iemand nog makkelijker invloed , vooral degene die slecht bedoelingen hebben.
Meditatie keur ik daarom ook af, je zet nl je kruin charka open en bent zo ook makkelijk beinvloedbaar.
Dat is waar, daarom eerst jezelf afschermen (in violet en goud) voordat je mediteert.
pi_89689388
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef Parabolismic het volgende:
Paars is spiritualiteit.
Dit is idd waar, het visualiseren van paars (licht) versterkt de directe connectie naar God.
Goud is ook een Goddelijke kleur.

Paars versterkt ook het zelfvertrouwen en de eigenwaarde.
pi_89689487
Enige uitleg voor mijn droom? Gebeurde toen ik in het ouderlijk huis sliep. Ik geloof dat mijn moeder er mee te maken moet hebben. Heb ooit boeken over ufo's van haar gevonden.
pi_89690542
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef mousy31 het volgende:
Kleur en de betekenis ervan:
(tussen () is algemene symboliek)

Beige zandkleur, neutraal.
Ok, het bevordert een redelijke zin van nuchterheid.

quote:
Blauw goddelijkheid, oneindigheid, onschuld: kleur van de hemel, kleur van trouw Mariakleur (melancholie, oprechtheid).
Donkerblauw is gevaarlijk en negatief.

Koningsblauw is goed voor het hoofd/hersenen; ijsblauw of lichtblauw is goed voor communicatie, afkoeling en het stoppen van pijn.
Met lichtblauw kijk je in de korte termijn toekomst < 1-2 jr.; met koningsblauw in de lange termijn > 2 tot 10 jaar.

Lichtblauw staat soms voor het getal 5, meestal 6, koningsblauw is het getal 6

quote:
Bruin armoede, nederigheid, aarde (degelijkheid, saai).
Nee, bruin (alle soorten) staat voor nuchterheid, aarde, het heden, het nu; goudbruin staat voor welvaart, oogst. Hoe dieper het bruin, hoe steviger men met beide benen op de grond staat.
Bruin correspondeert met het getal 1.

quote:
Geel licht, luister, glorie, kleur van de zon, afgunst, verraad (Pasen, lente).
Geel is het getal 4.

Lichtgeel is informatie opnemen;
felgeel is gevaarlijk, maakt duizelig; is kunstmatigheid.

quote:
Goud goddelijkheid, rijkdom (macht).
OK, goud is het getal 9.

quote:
Groen hoop, groei, leven, lente, toekomst.
Ok, behalve: groen licht geeft het verleden, hoe donkerder hoe dieper in het verleden.
Medium groen staat ook voor emoties, het hart chakra, en het DNA.

Groen is getal nr. 5.

quote:
Grijs wereldverzaking (neutraal, geborgenheid, wijsheid, luxe, ouderdom).
Fout, grijs is een gevaarlijke kleur; grijs staat voor twijffel, besluiteloosheid, verwarring en zwakte.

quote:
Koper onwankelbaarheid, 12,5 jarig jubileum.
Kan, glanzend koper (licht) is nuttig voor versterking van de botten, spieren en tanden.

quote:
Magenta vrolijk, opwindend, schokkend.
hmm, magenta is fel roze, het staat voor lust, gevaarlijke kleur.

quote:
Oranje warmte, rijkdom, erotiek.
Oranje is getal 3.

Nee, licht-oranje staat voor de waarheid, warmte, creativiteit, vrouwuelijke sexualiteit, zwangerschap.

Fel tot donker oranje is gevaarlijk; het is de kleur voor indoctrinatie, wantrouwen en agressie onder mensen.

quote:
Paars rouw, boete, vasten, ingetogenheid, onderdanigheid.
Nee, paars = God connectie, eigenwaarde, zelfvertrouwen, diep in de toekomst of in de ruimte kijken. Paars is ook de kleur (met goud of zilver) bij het gebed.

quote:
Platina 70 jarig jubileum.
Kleur van een hoge elite.

quote:
Purper gezag, koninklijkheid (sensualiteit, decadentie).
[quote]Purper = paars

[quote]
Rood liefde, lijden, offer (strijd, liefde, feestvreugde, hartstocht, moed).
Rood is kleurgetal nr. 2.

Lichtrood = energie, kracht, mannelijke sexualiteit, warmte

Felrood = agressie, angst, geweld

Donkerrood = moord, haat, oorlog

quote:
Roze licht dat doorbreekt, liturgische kleur o
p de derde zondag van Advent (Gaudete) en de vierde zondag van de veertigdagentijd (Laetare (zachte tedere liefde, blijdschap).
lichtroze = echte liefde

quote:
Wit vreugde, feest, waarheid, reinheid, liturgische kleur voor grote feesten zoals Kerstmis, Epifanie, Pasen en de Paastijd, wordt gebruikt bij de doop, het huwelijk en soms bij de uitvaart. (blijdschap, tederheid, liefde).
Wit is de sterktste kleur, dus ook de gevaarlijkste; het wist alles uit; Er zijn enkele toepassingen, maar meestal is het zeer link.

Wit is het getal 10.

Verder: Kastagne/Maroon = Moed, durf, praktische aktie zonder vrees.

quote:
Zilver reinheid, zuiverheid: zilver kan wit vervangen (vast vertrouwen, 25 jarig jubileum).
Ja, zilver licht = Christus, afkoeling, zuivering, engelen, rechtvaardigheid, het getal 8

quote:
Zwart duisternis, diepste rouw, dwaling, zonde.
kan: zwart = dood, onwetendheid, onzichtbaarheid, anti-materie, maar ook geheimzinnigheid.

violet is getal 7.

violet = bescherming, zuivering, kruinchakra.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bankfurt op 08-12-2010 19:59:12 ]
  woensdag 8 december 2010 @ 20:23:02 #189
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89692176
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef mousy31 het volgende:
En toevallig hebben mn man en ik erover gesproken vorig jaar over die nanotechnologie, rond de tijd van die mexicaansegriep vaccinaties. We hebben ons niet laten enten omdat we niet geloofden dat er een pandemie zou uitbreken.
Hadden jullie wel een oproep gekregen dan? Het was namelijk helemaal niet de bedoeling dat standaard iedereen zich zou laten inenten.

quote:
Wat dus later ook zo bleek
Eén van de redenen daarvan is, omdat er mensen zijn die zich wel hebben laten inenten.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 9 december 2010 @ 01:57:25 #190
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89706378
Even over een heel ander onderwerp een vraagje, ik ben niet bekend met het zoals sommige het noemen het ''Christusbewustzijn''. Misschien om het voor mij (en andere) duidelijk te maken.. Lijkt het een beetje op de film Avatar? (de bewoners van die planeet hebben onderling ook een connectie die verder gaat dan op de zelfde aarde leven)
Waarom?
pi_89748120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:57 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Even over een heel ander onderwerp een vraagje, ik ben niet bekend met het zoals sommige het noemen het ''Christusbewustzijn''. Misschien om het voor mij (en andere) duidelijk te maken.. Lijkt het een beetje op de film Avatar? (de bewoners van die planeet hebben onderling ook een connectie die verder gaat dan op de zelfde aarde leven)
Denk dat die connectie niet zozeer het Christusbewustzijn is hoor.. en in Avatar neigt het veel meer naar Sjamanisme, de verbondenheid met de planeet en haar energie/geest etc. etc. Veel meer verbonden zijn met datgene wat jou in leven houdt.
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:58:21 #192
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89748993
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:11 schreef Parabolismic het volgende:

[..]

Denk dat die connectie niet zozeer het Christusbewustzijn is hoor.. en in Avatar neigt het veel meer naar Sjamanisme, de verbondenheid met de planeet en haar energie/geest etc. etc. Veel meer verbonden zijn met datgene wat jou in leven houdt.
Ik bedoel ook niet letterlijk hoe ze het uitbeelden in de film, want ik kan me er niks bij voorstellen namelijk..
Waarom?
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:34:26 #193
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_89751328
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Was dus agressief gewelddadig, negatieve kleuren en symbolen.

[..]

idd opletten, je moet je er zelf in verdiepen. Het beste is om zo dicht mogelijk bij de echte natuur te blijven en eten wat je lekker vindt. Gevarieerd. Veel verse fruit en verse groente; onbespoten, anders afwassen uiteraard. Vlees en vis kan, liefst goede kwaliteit en met mate en gevarieerd.
Afwassen heeft ook niet heel veel zin. Als bespoten dan is ook de grond. De boom/plant heeft dan met het grondwater de rotzooi opgezogen. Kortom bespoten fruit is doordrenkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:38:16 #194
52357 Lambiekje
pi_89751372
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Op internet kan je alles vinden, vooral datgene dat niet waar is.
uhh ik denk dat je het faliekant onjuist hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:43:46 #195
52357 Lambiekje
pi_89751459
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hadden jullie wel een oproep gekregen dan? Het was namelijk helemaal niet de bedoeling dat standaard iedereen zich zou laten inenten.

[..]

Eén van de redenen daarvan is, omdat er mensen zijn die zich wel hebben laten inenten.
Natuurlijk niet. Hoe in vredesnaam kan kwik, antivries en apennieren goed zijn.
Het was puur en alleen geld incaseren voor Baxter. Na het Viox fiasco.

Echt zulke domme opmerkingen. Bah!
pi_89753372
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Afwassen heeft ook niet heel veel zin. Als bespoten dan is ook de grond. De boom/plant heeft dan met het grondwater de rotzooi opgezogen. Kortom bespoten fruit is doordrenkt.
Daar heb je gelijk in.
Ik was een keer op vakantie in de Provence in een gite bij een kersenboomgaard. Bij praktisch elke boom lagen jerrycans met vloeistoffen waarmee de bomen bespoten werden. Echt ongelofelijk veel. De kersen waren heerlijk, maar ik denk wel dat we ook het 1 en ander aan insecticides en spul tegen schimmels naar binnen hebben gekregen. Kan niet anders.
pi_89756930
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:43 schreef Lambiekje het volgende:

Zulke opmerkingen vind ik weer zo bekrompen. Take it easy...
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:20:30 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89758327
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Hoe in vredesnaam kan kwik, antivries en apennieren goed zijn.
Het was puur en alleen geld incaseren voor Baxter. Na het Viox fiasco.

Dit roep je al zooo vaak he. Kan je het eigenlijk ook onderbouwen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_89758578
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dit roep je al zooo vaak he. Kan je het eigenlijk ook onderbouwen?
Tja, ik zou best kunnen begrijpen dat er cellen van apennieren in zouden kunnen zitten om daar virusdeeltjes mee te kunnen kweken: het moet wel weefsel zijn wat zo veel mogelijk op menselijk weefsel lijkt, denk ik.
Als ze stamcellen hadden gebruikt of overig echt menselijk weefsel, DAN zou er pas ECHT een schandaal geweest zijn!
Kwik is zoals we allemaal weten volkomen bullshit.
Antivries zou (in zeer geringe getale) misschien kunnen om te voorkomen dat het vaccin bij te sterke koeling kapot gaat.
Daarbij gaat het om zo'n kleine hoeveelheid dat geen kip er wat van zou merken. Paniekzaaierij dus!
pi_89758818
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Bankfurt het volgende:

Er zitten trolls en saboteurs op dit forum, die ga ik niet beantwoorden.

Ja en zelf ben je de grootste :') Echt dat FOK jou dit podium geeft. :') :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')