Blijkbaar heb je je niet verdiept op wat ik heb gezegd.quote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Op internet kan je alles vinden, vooral datgene dat niet waar is.
Want alles wat op het internet staat is waar?quote:Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef Trava het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je je niet verdiept op wat ik heb gezegd.
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want alles wat op het internet staat is waar?
Ik ben er allang bekend mee. Maar heb ik ergens gezegd dat nanotechnologie niet gebruikt word? Ik zei geloof ik juist dat het wel al word gebruikt.quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Trava het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd?
Maar er is duidelijke info te vinden over Smart Dust.
Lees anders dit topic even door: Smart Dust
Ok, dan heeft die persoon te maken met een energetische relatie in jouw bewustzijn, jouw mind, verbonden met de neveneffecten van misschien wormhole connectie; althans dit is mogelijk.quote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nee, die persoon was er niet maar bestaat nu nog steeds ja. Maar bij het oprapen van die ring (die ik dus af moest staan aan zo'n arts) flitste er snel een visioen door mijn hoofd van die persoon, wat ik dus vaker in dromen had.
Dit is zat w.b.t. de scenes;quote:Er staan inderdaad mensen achter glas. De kamer is niet zo achterlijk groot. Ik zie alleen dat de voorste persoon een net pak aan heeft achter het glas, de rest staat in de schaduw.
En was het lekker?quote:Op maandag 6 december 2010 17:36 schreef Loppe het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een drugskoerier van aliens was en ze me anaal verkracht hebben of iets met een sonde gedaan hebben nadat ze wisten dat ik een infiltrant was.
Ik weet niet alles. Maar ik schrijf alleen hier dingen op die ik WEL weet.quote:Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb allebeide topics helemaal gelezen.
Soms viel mn mond open van verbazing en soms niet.
Ik denk dat Bankfurt veel zaken doorelkaar haalt en er dus voor zichtzelf nog lang niet uit is.
Kan ook niet anders er is niemand die ALLES weet.
Er zitten trolls en saboteurs op dit forum, die ga ik niet beantwoorden.quote:Op veel vragen komt idd geen concreet antwoord en word er om de hete pap heen gedraaid. Ook ik weet alles niet en kan op veel zaken ook geen antwoord geven. Wel vind ik het punt ga zelf zoeken naar je antwoorden een goed punt en ook dat je niet alles moet geloven wat iemand zegt. Dat je, je eigen waarheid moet zoeken.
integendeel, David Icke is Ok, maar nog veel te gematigd.quote:Dus zn eigen woorden zeggen t al, hij weet ook niet alles. Ik ga vaak maar op mn gevoel af en die heeft t vaak voor 99% goed. Zo filter ik heel snel t kaf van het koren. David Icke is een fantast k heb ooit een stukje gekeken over die reptilians nou dat gaat voor mijn openmind zelfs te ver. Hij verspreid alleen maar meer warrigheid en weet ook zelf de antwoorden niet.
Dan heb je een goed voorgevoel. Soja is genetisch gemanipuleerd om het DNA van consumenten te helpen veranderen.quote:Nanotechnologie zijn ze vast al veel verder mee als men denkt. En t zou goed kunnen dat we al chips in ons hebben d.m.v de kindervacinaties.
En ook met ons voedsel is veel mis. Van aspartaam en van fluor wist ik al dat het erg giftig is, ik poets ook met paradontax zonder fluor. Light producten gebruik k nooit, vind de smaak van nep suiker (zoetstoffen) ook vreselijk vies. Ook soja producten, ik krijg t niet door mn strot.
interessant.quote:En dan het voer wat we aan onze huisdieren geven. En vaak weten mensen dit niet eens. Ik heb mn hondje erdoor verloren die ontwikkelde een allergie door al die chemische troep en kon niet meer beter worden en moest worden ingeslapen, hij werd letterlijk gek van de jeuk en daardoor agressief. Zn prednison werkte niet meer tegen de jeuk dit had de dierenarts ook al gezegt dat t op een gegeven moment op zou zijn.....verder was er niks aan te doen en ik wist het toen nog niet van het voer...... Zo zit in veel hondenvoer BHT en BHA en Ethoxyquine het word gebruikt om hondenvoer langer houdbaar te maken terwijl t daar totaal niet voor bedoeld is. Het kan op een natuurlijke manier met vitanine E. Op de zak van het honden en kattenvoer worden de stoffen niet genoemd bij naam, maar staat er op de zak (blik of wat voor verpakking ook maar),:door de EG toegestane hulpstoffen, vaak zijn het dan de giftige chemicalien die ik net noemde.
bron: http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
verstandigquote:En toevallig hebben mn man en ik erover gesproken vorig jaar over die nanotechnologie, rond de tijd van die mexicaansegriep vaccinaties. We hebben ons niet laten enten omdat we niet geloofden dat er een pandemie zou uitbreken.
Wat dus later ook zo bleek
Blauw is niet slecht, Koningsblauw is ok maar niet al te effectief tegen zwaarder geschut.quote:God is trouwens geen persoon maar een energie, de alles omvattende energie. De Goddelijke energie, de Heilige Geest, Allah of hoe men t maar noemen wil.
Je zelf reinigen ook spiritueel is juist goed, ik zelf ga in trance en zie blauw licht of het komt naar me toe of het gaat van me af. Dit is vanzelf ontstaan en voor mij voeld het goed. Als het van me af gaat is t of ik alle negativiteit loos en als t naar me toekomt is t of ik opgeladen word met schone nieuwe energie.
Bidden is ok. Gebruik, hiervoor de kleuren paars en goud; violet voor bescherming.quote:Verder bescherm ik mezelf met wit licht voordat ik ga slapen en bid.
Ik ben nl erg gevoellig voor wat men geesten en schimmen noemd, ik wil er niks mee dus sluit het af.
Truequote:Verder ben ik het er wel mee eens dat Reiki niet goed is , dit d.m.v eigen ervaringen die ik meegemaakt heb.
Dat is waar, daarom eerst jezelf afschermen (in violet en goud) voordat je mediteert.quote:Witte magie bestaat niet alle magie is zwart! Magie is o.a. misleiding en dat is negatief.
En ik denk dat mensen d.m.v reiki ook negatieve enrgie doorgeven en mensen juist zieker maken, ipv beter
Ook vind ik het gevaarlijk dat je, je geest moet openstellen daarvoor, zo heeft iemand nog makkelijker invloed , vooral degene die slecht bedoelingen hebben.
Meditatie keur ik daarom ook af, je zet nl je kruin charka open en bent zo ook makkelijk beinvloedbaar.
Dit is idd waar, het visualiseren van paars (licht) versterkt de directe connectie naar God.quote:
Ok, het bevordert een redelijke zin van nuchterheid.quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef mousy31 het volgende:
Kleur en de betekenis ervan:
(tussen () is algemene symboliek)
Beige zandkleur, neutraal.
Donkerblauw is gevaarlijk en negatief.quote:Blauw goddelijkheid, oneindigheid, onschuld: kleur van de hemel, kleur van trouw Mariakleur (melancholie, oprechtheid).
Nee, bruin (alle soorten) staat voor nuchterheid, aarde, het heden, het nu; goudbruin staat voor welvaart, oogst. Hoe dieper het bruin, hoe steviger men met beide benen op de grond staat.quote:Bruin armoede, nederigheid, aarde (degelijkheid, saai).
Geel is het getal 4.quote:Geel licht, luister, glorie, kleur van de zon, afgunst, verraad (Pasen, lente).
OK, goud is het getal 9.quote:Goud goddelijkheid, rijkdom (macht).
Ok, behalve: groen licht geeft het verleden, hoe donkerder hoe dieper in het verleden.quote:Groen hoop, groei, leven, lente, toekomst.
Fout, grijs is een gevaarlijke kleur; grijs staat voor twijffel, besluiteloosheid, verwarring en zwakte.quote:Grijs wereldverzaking (neutraal, geborgenheid, wijsheid, luxe, ouderdom).
Kan, glanzend koper (licht) is nuttig voor versterking van de botten, spieren en tanden.quote:Koper onwankelbaarheid, 12,5 jarig jubileum.
hmm, magenta is fel roze, het staat voor lust, gevaarlijke kleur.quote:Magenta vrolijk, opwindend, schokkend.
Oranje is getal 3.quote:Oranje warmte, rijkdom, erotiek.
Nee, paars = God connectie, eigenwaarde, zelfvertrouwen, diep in de toekomst of in de ruimte kijken. Paars is ook de kleur (met goud of zilver) bij het gebed.quote:Paars rouw, boete, vasten, ingetogenheid, onderdanigheid.
Kleur van een hoge elite.quote:Platina 70 jarig jubileum.
Rood is kleurgetal nr. 2.quote:Purper gezag, koninklijkheid (sensualiteit, decadentie).
[quote]Purper = paars
[quote]
Rood liefde, lijden, offer (strijd, liefde, feestvreugde, hartstocht, moed).
lichtroze = echte liefdequote:Roze licht dat doorbreekt, liturgische kleur o
p de derde zondag van Advent (Gaudete) en de vierde zondag van de veertigdagentijd (Laetare (zachte tedere liefde, blijdschap).
Wit is de sterktste kleur, dus ook de gevaarlijkste; het wist alles uit; Er zijn enkele toepassingen, maar meestal is het zeer link.quote:Wit vreugde, feest, waarheid, reinheid, liturgische kleur voor grote feesten zoals Kerstmis, Epifanie, Pasen en de Paastijd, wordt gebruikt bij de doop, het huwelijk en soms bij de uitvaart. (blijdschap, tederheid, liefde).
Ja, zilver licht = Christus, afkoeling, zuivering, engelen, rechtvaardigheid, het getal 8quote:Zilver reinheid, zuiverheid: zilver kan wit vervangen (vast vertrouwen, 25 jarig jubileum).
kan: zwart = dood, onwetendheid, onzichtbaarheid, anti-materie, maar ook geheimzinnigheid.quote:Zwart duisternis, diepste rouw, dwaling, zonde.
Hadden jullie wel een oproep gekregen dan? Het was namelijk helemaal niet de bedoeling dat standaard iedereen zich zou laten inenten.quote:Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef mousy31 het volgende:
En toevallig hebben mn man en ik erover gesproken vorig jaar over die nanotechnologie, rond de tijd van die mexicaansegriep vaccinaties. We hebben ons niet laten enten omdat we niet geloofden dat er een pandemie zou uitbreken.
Eén van de redenen daarvan is, omdat er mensen zijn die zich wel hebben laten inenten.quote:Wat dus later ook zo bleek
Denk dat die connectie niet zozeer het Christusbewustzijn is hoor.. en in Avatar neigt het veel meer naar Sjamanisme, de verbondenheid met de planeet en haar energie/geest etc. etc. Veel meer verbonden zijn met datgene wat jou in leven houdt.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:57 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Even over een heel ander onderwerp een vraagje, ik ben niet bekend met het zoals sommige het noemen het ''Christusbewustzijn''. Misschien om het voor mij (en andere) duidelijk te maken.. Lijkt het een beetje op de film Avatar? (de bewoners van die planeet hebben onderling ook een connectie die verder gaat dan op de zelfde aarde leven)
Ik bedoel ook niet letterlijk hoe ze het uitbeelden in de film, want ik kan me er niks bij voorstellen namelijk..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:11 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Denk dat die connectie niet zozeer het Christusbewustzijn is hoor.. en in Avatar neigt het veel meer naar Sjamanisme, de verbondenheid met de planeet en haar energie/geest etc. etc. Veel meer verbonden zijn met datgene wat jou in leven houdt.
Afwassen heeft ook niet heel veel zin. Als bespoten dan is ook de grond. De boom/plant heeft dan met het grondwater de rotzooi opgezogen. Kortom bespoten fruit is doordrenkt.quote:Op zondag 5 december 2010 11:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Was dus agressief gewelddadig, negatieve kleuren en symbolen.
[..]
idd opletten, je moet je er zelf in verdiepen. Het beste is om zo dicht mogelijk bij de echte natuur te blijven en eten wat je lekker vindt. Gevarieerd. Veel verse fruit en verse groente; onbespoten, anders afwassen uiteraard. Vlees en vis kan, liefst goede kwaliteit en met mate en gevarieerd.
uhh ik denk dat je het faliekant onjuist hebt.quote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Op internet kan je alles vinden, vooral datgene dat niet waar is.
Natuurlijk niet. Hoe in vredesnaam kan kwik, antivries en apennieren goed zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hadden jullie wel een oproep gekregen dan? Het was namelijk helemaal niet de bedoeling dat standaard iedereen zich zou laten inenten.
[..]
Eén van de redenen daarvan is, omdat er mensen zijn die zich wel hebben laten inenten.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Afwassen heeft ook niet heel veel zin. Als bespoten dan is ook de grond. De boom/plant heeft dan met het grondwater de rotzooi opgezogen. Kortom bespoten fruit is doordrenkt.
Dit roep je al zooo vaak he. Kan je het eigenlijk ook onderbouwen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hoe in vredesnaam kan kwik, antivries en apennieren goed zijn.
Het was puur en alleen geld incaseren voor Baxter. Na het Viox fiasco.
Echt zulke domme opmerkingen. Bah!
Tja, ik zou best kunnen begrijpen dat er cellen van apennieren in zouden kunnen zitten om daar virusdeeltjes mee te kunnen kweken: het moet wel weefsel zijn wat zo veel mogelijk op menselijk weefsel lijkt, denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit roep je al zooo vaak he. Kan je het eigenlijk ook onderbouwen?
Ja en zelf ben je de grootstequote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Bankfurt het volgende:
Er zitten trolls en saboteurs op dit forum, die ga ik niet beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |