abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:05:35 #1
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_75933562
Hallo,

OP is slecht ik weet het, komt nog verandering in.
Maar kwam op dit onderwerp toen ik toevallig een filmpje erover zag.

Kan nog niet veel informatie over op zoeken omdat ik zo weg ga.

Talk on
pi_75942445
Linkdumptopic momenteel nog, maar ik wacht met smart op je terugkeer zodat je het wat verder kunt uitleggen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:20:55 #3
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_75948374
Ja idd tvp .. ik heb nou nog niet echt een id waar het over gaat.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_75990422
Het gaat hier over de next gen chemtrails (volgens de makers van het filmpje). Deeltjes op nanoschaal (die in het eerste deel van de video worden besproken in een CNN filmpje) die gebruikt (kunnen gaan) worden om een 1000x beter beeld van de atmosfeer te krijgen en die uiteindelijk de mogelijkheid kunnen gaan bieden om het weer veel beter te monitoren en te veranderen.
Er wordt gesproken over dat deze technologie op grotere schaal (mm schaal ipv nano) al wordt toegepast door het leger om mensen te kunnen tracken in bv Irak. De meerwaarde voor defensie is groot. Verder wordt er gesproken over dat deze technologie uiteindelijk overal in onze steden terecht zal komen in de vorm van minicomputers die van alles en nog wat monitoren, waardoor het verkeer ed goed kan worden geregeld.
De video van CNN wijst op de 'goede kant' van het verhaal.

Daarna wordt een kort stukje van een interview uitgezonden met een of andere doctor die hier (smart dust) onderzoek naar doet. Dit interview focust op de conspiracy die hier achter (zou) zit(ten). Er wordt afgevraagd in hoeverre we al bloot zijn gesteld aan de deeltjes; de doctor geeft aan dat we allemaal (al het leven, dus ook dieren en planten) zijn blootgesteld aan deze deeltjes. De docotr heeft het in dit interview niet over het eventuele doel van deze blootstelling, maar wijst er op dat we wel allemaal zijn blootgesteld..

En dan is de video afgelopen

Interessant.. had er nog niet eerder van gehoord..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_75991493
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Boswachtertje het volgende:
Het gaat hier over de next gen chemtrails (volgens de makers van het filmpje). Deeltjes op nanoschaal (die in het eerste deel van de video worden besproken in een CNN filmpje) die gebruikt (kunnen gaan) worden om een 1000x beter beeld van de atmosfeer te krijgen en die uiteindelijk de mogelijkheid kunnen gaan bieden om het weer veel beter te monitoren en te veranderen.
Er wordt gesproken over dat deze technologie op grotere schaal (mm schaal ipv nano) al wordt toegepast door het leger om mensen te kunnen tracken in bv Irak. De meerwaarde voor defensie is groot. Verder wordt er gesproken over dat deze technologie uiteindelijk overal in onze steden terecht zal komen in de vorm van minicomputers die van alles en nog wat monitoren, waardoor het verkeer ed goed kan worden geregeld.
De video van CNN wijst op de 'goede kant' van het verhaal.

Daarna wordt een kort stukje van een interview uitgezonden met een of andere doctor die hier (smart dust) onderzoek naar doet. Dit interview focust op de conspiracy die hier achter (zou) zit(ten). Er wordt afgevraagd in hoeverre we al bloot zijn gesteld aan de deeltjes; de doctor geeft aan dat we allemaal (al het leven, dus ook dieren en planten) zijn blootgesteld aan deze deeltjes. De docotr heeft het in dit interview niet over het eventuele doel van deze blootstelling, maar wijst er op dat we wel allemaal zijn blootgesteld..

En dan is de video afgelopen

Interessant.. had er nog niet eerder van gehoord..
Dit lijkt me positief, dat ze mensen ermee kunnen op sporen.
Ook dat het verkeer goed wordt geregeld.
Kortom, het klinkt goed!
pi_75996435
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kortom, het klinkt goed!
Probleem wat werd aangekaart door de doctor, is dat het onbekend is hoe, hoeveel, waar etc van het spul al is gebruikt.. maw zit het overal al in de atmosfeer?

En aan elk positief verhaal zit een negatieve kant. Bekijk de video maar eens, dan kun je zien dat CNN enkel de positieve kanten van de technologie belicht.. frapant m.i. (om het zacht uit te drukken)..
pi_76000337
Enne....gezondheidsrisico's?
pi_76080686
Ik heb op Discovery wel eens wat over Smart Dust gezien, al die stofdeeltjes kunnen verschillende informatie verzamelen en doorsturen waarna op basis van die informatie een conclusie wordt getrokken en actie wordt ondernomen. Vooral voor het verkeer en weersvoorspellingen zou het daar dan handig zijn.
Maar natuurlijk kan het ook voor slechte dingen gebruikt worden.
pi_76082387
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:10 schreef n0ir het volgende:
Ik heb op Discovery wel eens wat over Smart Dust gezien, al die stofdeeltjes kunnen verschillende informatie verzamelen en doorsturen waarna op basis van die informatie een conclusie wordt getrokken en actie wordt ondernomen. Vooral voor het verkeer en weersvoorspellingen zou het daar dan handig zijn.
Maar natuurlijk kan het ook voor slechte dingen gebruikt worden.
Tuurlijk kan dat.
Het zou idd erg handig zijn voor weer en verkeer, maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker dat het alleen daarvoor gebruikt gaat worden, en dat maakt het misschien toch wel gevaarlijk.
  zondag 27 december 2009 @ 10:05:25 #10
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76095436
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kortom, het klinkt goed!
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef ToT het volgende:
Enne....gezondheidsrisico's?
Morgellons wordt dan een probleem.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lambiekje op 27-12-2009 10:30:03 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 27 december 2009 @ 10:18:07 #11
52357 Lambiekje
pi_76095572
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_76141425
quote:
Volgens mij hangt jou hele huis vol met zilverfolie
Ik geloof ook wel in de hele nwo shit
maar jij gaat wel erg ver
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  woensdag 30 december 2009 @ 15:35:13 #13
52357 Lambiekje
pi_76223653
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Volgens mij hangt jou hele huis vol met zilverfolie
Ik geloof ook wel in de hele nwo shit
maar jij gaat wel erg ver
Ik linkte alleen maar een video die bij de OT-video staat
pi_76227948
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik linkte alleen maar een video die bij de OT-video staat
Weet ik.
Maar ik heb het over het algemeen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76233666
Bashen mag ook best wel via de PM i.p.v. openbaar hoor!
  zondag 3 januari 2010 @ 18:07:04 #16
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_76366276
Hier nog wat toevoegingen dan maar omdat er al wat over verteld is.

Michael J. Sailor and Jamie R. Link
The term smart dust originally referred to miniature wireless semiconductor devices made using fabrication techniques derived from the microelectronics industry. These devices incorporate sensing, computing and communications in a centimetre-sized package. This article discusses the construction of much smaller silicon-based systems, using the tools of nanotechnology. The synthesis of millimetre- to micron-sized functional photonic crystals made from porous silicon is described. It is shown how the various optical, chemical, and mechanical properties can be harnessed to perform sensing, signal processing, communication and motive functions.

Hier zie je smart dus op schaal.

Bron: http://www.rsc.org/publis(...)cle.asp?doi=b417554a
  zondag 3 januari 2010 @ 18:11:37 #17
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_76366466
Smart Dust, intelligente stofdeeltjes

Di 1 april 2008 14:50, John T. Knieriem, 6196 views

SUN werkt momenteel aan de ontwikkeling van Smart Dust. Het gaat hier om deeltjes die zo groot zijn als b.v. een graankorrel en die in grote getalen rondgestrooid, intelligent werk kunnen doen. Het is geen fictie meer want het wordt al toegepast.

Ze kunnen met elkaar communiceren, ze worden uitgerust met druksensoren en kunnen zo bepalen wat er voor bij komt (bv een auto of een dier). De deeltjes kunnen autonoom worden geprogrammeerd. De eerste aanzet werd gegeven door Chris Bister en op de Hanzehogeschool in Groningen wordt o.l.v. Hans Appel gewerkt aan verdere ontwikkeling van deze technologie.

Bron: http://www.dutchcowboys.nl/onderzoek/13393

Misschien nog een handig linkje.
http://www.narcis.info/re(...)ssionid=vfz75d9yt0y1
http://www.lbl.gov/Scienc(...)n/06-smart-dust.html
http://www.amazon.com/Sma(...)ecture/dp/084937037X
http://eprints.kfupm.edu.sa/58856/1/58856.pdf

[ Bericht 5% gewijzigd door Drumpie op 03-01-2010 18:32:42 ]
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 18:24:10 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_76366898
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:11 schreef Drumpie het volgende:
Smart Dust, intelligente stofdeeltjes

Di 1 april 2008 14:50, John T. Knieriem, 6196 views

SUN werkt momenteel aan de ontwikkeling van Smart Dust. Het gaat hier om deeltjes die zo groot zijn als b.v. een graankorrel en die in grote getalen rondgestrooid, intelligent werk kunnen doen. Het is geen fictie meer want het wordt al toegepast.

Ze kunnen met elkaar communiceren, ze worden uitgerust met druksensoren en kunnen zo bepalen wat er voor bij komt (bv een auto of een dier). De deeltjes kunnen autonoom worden geprogrammeerd. De eerste aanzet werd gegeven door Chris Bister en op de Hanzehogeschool in Groningen wordt o.l.v. Hans Appel gewerkt aan verdere ontwikkeling van deze technologie.

Bron: http://www.dutchcowboys.nl/onderzoek/13393

Misschien nog een handig linkje.
http://www.narcis.info/re(...)ssionid=vfz75d9yt0y1
http://www.lbl.gov/Scienc(...)n/06-smart-dust.html
Het is wel een mooi meetsysteem te gebruiken voor allerlei bedrijfssituaties. En met name voor de agri-en horticultuur.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:26:35 #19
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_76366993
Dat klopt wel maar het is dus duidelijk ook heel eenvoudig te gebruiken bij mens en dier.
Het kan bijv. als een GPS functie dienen.
En er kunnen ook sensoren aan worden gemaakt dus wie weet zullen ze je lichaam kunnen besturen.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:31:51 #20
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_76367219
quote:
"Analogies with biological systems and even with human
social structures may also be useful."
http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/Papers/key-infection.pdf
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 18:32:40 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_76367256
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Drumpie het volgende:
Dat klopt wel maar het is dus duidelijk ook heel eenvoudig te gebruiken bij mens en dier.
Het kan bijv. als een GPS functie dienen.
En er kunnen ook sensoren aan worden gemaakt dus wie weet zullen ze je lichaam kunnen besturen.
Er zullen dus strenge regels moeten komen voor men dit in gebruik neemt.
pi_76380190
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
Er zullen dus strenge regels moeten komen voor men dit in gebruik neemt.
Ben ik met je eens, maar de vraag is of die strenge regelgeving er komt voordat het 'leed geschied' is..
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 22:51:29 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_76380899
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:37 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar de vraag is of die strenge regelgeving er komt voordat het 'leed geschied' is..
Ja, dat is idd de grote vraag. Ik hoop het.
pi_77313525
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:37 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

En of het ook maar iets uithaalt. Deeltjes trekken zich niets aan van grenzen, tenslotte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')