Dit lijkt me positief, dat ze mensen ermee kunnen op sporen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Boswachtertje het volgende:
Het gaat hier over de next gen chemtrails (volgens de makers van het filmpje). Deeltjes op nanoschaal (die in het eerste deel van de video worden besproken in een CNN filmpje) die gebruikt (kunnen gaan) worden om een 1000x beter beeld van de atmosfeer te krijgen en die uiteindelijk de mogelijkheid kunnen gaan bieden om het weer veel beter te monitoren en te veranderen.
Er wordt gesproken over dat deze technologie op grotere schaal (mm schaal ipv nano) al wordt toegepast door het leger om mensen te kunnen tracken in bv Irak. De meerwaarde voor defensie is groot. Verder wordt er gesproken over dat deze technologie uiteindelijk overal in onze steden terecht zal komen in de vorm van minicomputers die van alles en nog wat monitoren, waardoor het verkeer ed goed kan worden geregeld.
De video van CNN wijst op de 'goede kant' van het verhaal.
Daarna wordt een kort stukje van een interview uitgezonden met een of andere doctor die hier (smart dust) onderzoek naar doet. Dit interview focust op de conspiracy die hier achter (zou) zit(ten). Er wordt afgevraagd in hoeverre we al bloot zijn gesteld aan de deeltjes; de doctor geeft aan dat we allemaal (al het leven, dus ook dieren en planten) zijn blootgesteld aan deze deeltjes. De docotr heeft het in dit interview niet over het eventuele doel van deze blootstelling, maar wijst er op dat we wel allemaal zijn blootgesteld..
En dan is de video afgelopen
Interessant.. had er nog niet eerder van gehoord..
Probleem wat werd aangekaart door de doctor, is dat het onbekend is hoe, hoeveel, waar etc van het spul al is gebruikt.. maw zit het overal al in de atmosfeer?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit lijkt me positief, dat ze mensen ermee kunnen op sporen.
Ook dat het verkeer goed wordt geregeld.
Kortom, het klinkt goed!
Tuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:10 schreef n0ir het volgende:
Ik heb op Discovery wel eens wat over Smart Dust gezien, al die stofdeeltjes kunnen verschillende informatie verzamelen en doorsturen waarna op basis van die informatie een conclusie wordt getrokken en actie wordt ondernomen. Vooral voor het verkeer en weersvoorspellingen zou het daar dan handig zijn.
Maar natuurlijk kan het ook voor slechte dingen gebruikt worden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit lijkt me positief, dat ze mensen ermee kunnen op sporen.
Ook dat het verkeer goed wordt geregeld.
Kortom, het klinkt goed!
Morgellons wordt dan een probleem.quote:
Volgens mij hangt jou hele huis vol met zilverfoliequote:
Ik linkte alleen maar een video die bij de OT-video staatquote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Volgens mij hangt jou hele huis vol met zilverfolie
Ik geloof ook wel in de hele nwo shit
maar jij gaat wel erg ver
Weet ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik linkte alleen maar een video die bij de OT-video staat
Het is wel een mooi meetsysteem te gebruiken voor allerlei bedrijfssituaties. En met name voor de agri-en horticultuur.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:11 schreef Drumpie het volgende:
Smart Dust, intelligente stofdeeltjes
Di 1 april 2008 14:50, John T. Knieriem, 6196 views
SUN werkt momenteel aan de ontwikkeling van Smart Dust. Het gaat hier om deeltjes die zo groot zijn als b.v. een graankorrel en die in grote getalen rondgestrooid, intelligent werk kunnen doen. Het is geen fictie meer want het wordt al toegepast.
Ze kunnen met elkaar communiceren, ze worden uitgerust met druksensoren en kunnen zo bepalen wat er voor bij komt (bv een auto of een dier). De deeltjes kunnen autonoom worden geprogrammeerd. De eerste aanzet werd gegeven door Chris Bister en op de Hanzehogeschool in Groningen wordt o.l.v. Hans Appel gewerkt aan verdere ontwikkeling van deze technologie.
Bron: http://www.dutchcowboys.nl/onderzoek/13393
Misschien nog een handig linkje.
http://www.narcis.info/re(...)ssionid=vfz75d9yt0y1
http://www.lbl.gov/Scienc(...)n/06-smart-dust.html
http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/Papers/key-infection.pdfquote:"Analogies with biological systems and even with human
social structures may also be useful."
Er zullen dus strenge regels moeten komen voor men dit in gebruik neemt.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Drumpie het volgende:
Dat klopt wel maar het is dus duidelijk ook heel eenvoudig te gebruiken bij mens en dier.
Het kan bijv. als een GPS functie dienen.
En er kunnen ook sensoren aan worden gemaakt dus wie weet zullen ze je lichaam kunnen besturen.
Ben ik met je eens, maar de vraag is of die strenge regelgeving er komt voordat het 'leed geschied' is..quote:Op zondag 3 januari 2010 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
Er zullen dus strenge regels moeten komen voor men dit in gebruik neemt.
Ja, dat is idd de grote vraag. Ik hoop het.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:37 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de vraag is of die strenge regelgeving er komt voordat het 'leed geschied' is..
En of het ook maar iets uithaalt. Deeltjes trekken zich niets aan van grenzen, tenslotte.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:37 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de vraag is of die strenge regelgeving er komt voordat het 'leed geschied' is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |