Wil jij wel eens even HEEL gauw oppleuren, ja? Ik heb mijn best gedaan in BNW. Er is genoeg onderling gezeik geweest en met name uit JOUW hoek (jij en je maatjes) werd het mij onmogelijk gemaakt!quote:Op zondag 5 december 2010 01:02 schreef DeMolay het volgende:
ToT schreef:
[..]
ik moet toegeven jij was een slechte MOD !
En dat heb je zéker, met hart en zielquote:Op zondag 5 december 2010 03:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil jij wel eens even HEEL gauw oppleuren, ja? Ik heb mijn best gedaan in BNW. Er is genoeg onderling gezeik geweest en met name uit JOUW hoek (jij en je maatjes) werd het mij onmogelijk gemaakt!
Moderaten is leuk, maar je moet wel wat medewerking krijgen, en niet eeuwigdurend kinderachtig gedrag!
Was dus agressief gewelddadig, negatieve kleuren en symbolen.quote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef robert1989 het volgende:
[quote]
@Bankfurt het vorige usericon kwam uit V for Vendetta..
idd opletten, je moet je er zelf in verdiepen. Het beste is om zo dicht mogelijk bij de echte natuur te blijven en eten wat je lekker vindt. Gevarieerd. Veel verse fruit en verse groente; onbespoten, anders afwassen uiteraard. Vlees en vis kan, liefst goede kwaliteit en met mate en gevarieerd.quote:Maar kan jij een beetje normaal eten/drinken want zowat alles is toch "gevaarlijk"?
Groente en fruit zijn bespoten met chemicaliën of zijn gemanipuleerd. De rest bevat aspartaam of andere zooi dan blijft er al met al niet veel wat je kan eten.
Heeft idd mee te maken, Maar er zijn ook pyramiden op Mars.quote:Op zondag 5 december 2010 01:01 schreef DeMolay het volgende:
Bankfurt: vertel over de oude theorien van Pyramdiden. (Lay lines begint leuk te worden )
Rustig maarquote:Op zondag 5 december 2010 03:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil jij wel eens even HEEL gauw oppleuren, ja? Ik heb mijn best gedaan in BNW. Er is genoeg onderling gezeik geweest en met name uit JOUW hoek (jij en je maatjes) werd het mij onmogelijk gemaakt!
Moderaten is leuk, maar je moet wel wat medewerking krijgen, en niet eeuwigdurend kinderachtig gedrag!
Nee, die persoon was er niet maar bestaat nu nog steeds ja. Maar bij het oprapen van die ring (die ik dus af moest staan aan zo'n arts) flitste er snel een visioen door mijn hoofd van die persoon, wat ik dus vaker in dromen had.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ok, ik kan niet het hele verhaal van jou terugvinden,
maar je raapte die ring daar op die Russiche basis op en het had een logo van een g of 6; je gaf het aan die persoon ? Is het een persoon die ook in je echte dagelijkse leven heeft bestaan ? en de persoon ging dood in jouw droom ?
Er staan inderdaad mensen achter glas. De kamer is niet zo achterlijk groot. Ik zie alleen dat de voorste persoon een net pak aan heeft achter het glas, de rest staat in de schaduw.quote:[..]
Ja, dit is een zeer exacte herinnering.
Je kunt het beeld en je herinneringen verbeteren en verscherpen als volgt:
neem een rustige ruimte waar je niet gestoord kan worden:
- visualiseer jezelf en alles om je heen in violet voor bescherming, wacht even, bijv 5 minuten.
- concentreer je dan op die scene met dat glas en die arts; plaats die scene in licht-geel, (dus let: op geen fel geel, want fel geel is een gevaarlijke kleur), en kijk wat er gebeurt; meestal gaat dit zeer snel.
dit is licht-geel:
http://www.knutselkamertj(...)1_68&products_id=349
Zie afbeelding lichtgeel A5, de kleur van bijvoorbeeld vitamine C pilletjes.
Wat zie je dan gebeuren ?
Als het scenes zijn die je niet wilt vertellen, doe het dan niet; maar zeg alleen dat het scenes zijn die je wel ziet, maar voor jezelf wilt houden.
Uitleg: licht-geel is de kleur om over een situatie heldere informatie te krijgen.
Klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef mousy31 het volgende:
Nanotechnologie zijn ze vast al veel verder mee als men denkt. En t zou goed kunnen dat we al chips in ons hebben d.m.v de kindervacinaties.
Klopt.quote:En ook met ons voedsel is veel mis.
Verstandig.quote:We hebben ons niet laten enten
Klopt in zekere zin ook.quote:God is trouwens geen persoon maar een energie, de alles omvattende energie.
Wit is dus niet goed, maak er maar violet van.quote:Verder bescherm ik mezelf met wit licht voordat ik ga slapen en bid.
Vanuit Bankfurt z'n standpunt willen ze (voor zover ik hem begrijp) dat je GELOOFT dat die kleuren die eigenschappen hebben, terwijl ze in werkelijkheid dan juist negatieve eigenschappen zouden hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 19:01 schreef mousy31 het volgende:
Met dat laatste ben ik het dus niet mee eens.
Wit staat voor mij voor : zuiverheid en bescherming , netzoals het blauwe licht dat ik waarneem als ik in trance ga.
Ik ben het lang niet eens met deze kleuren beschrijvingen van Bankfurt
Ik zou zeggen google zelf eens en kijk op verschillende pagina's wat kleuren betekenen.
SYMBOLIEK VAN KLEUREN
Kleurensymboliek is afhankelijk van tijd, land, cultuur, traditie en van plaatselijke omstandigheden. In het Missale Romanum (1570) kregen kleuren een specifieke betekenis waardoor men personen als Maria en Jezus gemakkelijker kon herkennen of om liefde, lijden of heiligheid uit te drukken. Kleur hielp zo mee om de afbeeldingen op mozaïeken, muurschilderingen, schilderijen, beelden, ikonen en gebrandschilderde ramen te begrijpen. De tint van de kleur speelt een grote rol; briljante kleuren zijn positief, doffe kleuren zijn negatief;
bron: http://www.omgangsvormen.nl/kleuren.htm
Ik denk dat het ook redelijk persoonlijk en ook sterk cultuurafhankelijk zijn; zo is wit in bepaalde culturen de kleur van rouw.quote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef mousy31 het volgende:
En dat gaat er bij mij dus niet in. Waarom zou hij het juist hebben, kan ook zijn dat hij juist wil dat je kleuren gaat visualiseren die negatief voor je zijn. t Zou niet de eerste zijn die het juist omgedraaid voorschoteld.
Zoek paars maar eens op, het staat voor de dood etc. Wit staat voor maagdelijkheid denk maar aan de witte trouwjurk etc.
Je hebt toch zelf ook enig gevoel bij kleuren, zo zou ik nooit de muren in mn huis bijv bruin of zwart verven, dodelijk saaie donkere kleur, daar word ik niet echt vrolijk van.
Waarom voelen we ons beter als de zon schijnt? Ja idd door het licht, ons lichaam werkt met het licht en met hormonen. Ik ga bijv zomers ook later naar bed omdat het langer licht is, het slaaphormoon werkt dan dus ook later pas als het donker word. Sommige dingen zijn gewoon wetenschappelijk bewezen.
Yupyup, maar volgens mij bedoelt Bankfurt dat de Illuminati willen dat je dat gelooft, terwijl het feitelijk een heel slechte kleur voor je zou zijn of zo.quote:
Ik word nu al tureluurs.quote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, maar volgens mij bedoelt Bankfurt dat de Illuminati willen dat je dat gelooft, terwijl het feitelijk een heel slechte kleur voor je zou zijn of zo.
Aangezien ik werkzaam ben in de micro/nano/biotechnologie kan ik zeggen dat deze beweringen ongegrond zijn. Er zijn al mooie dingen mogelijk, maar er zijn nog teveel grote praktische problemen om de voorstellingen die hier in BNW regelmatig aangehaald worden voor waar aan te nemen. Behalve in de computerprocessorindustrie, is nanotechnologie nog niet commercieel haalbaar, vanwege een gebrek aan duurzaamheid, betrouwbaarheid en reproduceerbaarheid. En zelfs in die industrie zitten ze op het moment tegen de bottleneck van 10 nanometer aan.quote:Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef mousy31 het volgende:
Nanotechnologie zijn ze vast al veel verder mee als men denkt. En t zou goed kunnen dat we al chips in ons hebben d.m.v de kindervacinaties.
Aspartaam is slechts in grote hoeveelheden direct schadelijk, al is het goed mogelijk dat sommige mensen hier gevoeliger voor zijn dan anderen. Het zou niet de eerste stof zijn waarmee dit is: PKU. Zelf proef ik het ook als een onaangename smaak en gebruik het daarom zelf ook niet. Anderen zouden het daarentegen heel goed als lekker kunnen ervaren, voor hen hoeft het ook niet schadelijk te zijn.quote:En ook met ons voedsel is veel mis. Van aspartaam en van fluor wist ik al dat het erg giftig is, ik poets ook met paradontax zonder fluor. Light producten gebruik k nooit, vind de smaak van nep suiker (zoetstoffen) ook vreselijk vies. Ook soja producten, ik krijg t niet door mn strot.
In dit geval is het allemaal goed verlopen, maar dat had heel goed anders kunnen lopen. Vaccinaties onthouden van bijvoorbeeld je kinderen brengt niet alleen hen in gevaar, maar alle kinderen daarom heen ook: MMR controversequote:En toevallig hebben mn man en ik erover gesproken vorig jaar over die nanotechnologie, rond de tijd van die mexicaansegriep vaccinaties. We hebben ons niet laten enten omdat we niet geloofden dat er een pandemie zou uitbreken.
Wat dus later ook zo bleek
En de mens creëerde God naar zijn evenbeeld...quote:God is trouwens geen persoon maar een energie, de alles omvattende energie. De Goddelijke energie, de Heilige Geest, Allah of hoe men t maar noemen wil.
"Wetenschappelijk".quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef mousy31 het volgende:
In deze beschrijving kan ik me prima vinden.
En ook hier , nog ff wat info over kleuren nu wetenschappelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleur
Bepaalde mensen beweren dus dat er ook voor mensen in deze industrie kennis word achtergehouden. Zoals Bankfurt wel eens de dingen die wij weten over DNA heeft aangehaald als voorbeeld.quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Aangezien ik werkzaam ben in de micro/nano/biotechnologie kan ik zeggen dat deze beweringen ongegrond zijn. Er zijn al mooie dingen mogelijk, maar er zijn nog teveel grote praktische problemen om de voorstellingen die hier in BNW regelmatig aangehaald worden voor waar aan te nemen. Behalve in de computerprocessorindustrie, is nanotechnologie nog niet commercieel haalbaar, vanwege een gebrek aan duurzaamheid, betrouwbaarheid en reproduceerbaarheid. En zelfs in die industrie zitten ze op het moment tegen de bottleneck van 10 nanometer aan.
Dat zijn mensen die wel weten dat die geheimen er zijn, maar ze niet bij de naam kunnen noemen of weten wat die geheimen zijn. Ze weten niet hoe of wat, maar wel dát.quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Bepaalde mensen beweren dus dat er ook voor mensen in deze industrie kennis word achtergehouden. Zoals Bankfurt wel eens de dingen die wij weten over DNA heeft aangehaald als voorbeeld.
True, true.quote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die wel weten dat die geheimen er zijn, maar ze niet bij de naam kunnen noemen of weten wat die geheimen zijn. Ze weten niet hoe of wat, maar wel dát.
Zoiets valt natuurlijk niet te weerleggen, of te bediscussiëren. Het is heel gemakkelijk om zo een stelling te plaatsen, maar niet om het hard te maken.
Op internet kan je alles vinden, vooral datgene dat niet waar is.quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Trava het volgende:
Bankfurt jij zegt dat je nooit ziek wordt, dat is wel interessant. Hoe krijg je dit voor elkaar.
En Nanotechnologie wordt zeker gebruikt en ze zijn er zeker heel ver in. Zoek maar is op Google en Youtube op "Smart Dust".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |