Daar krijg je chips vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:44 schreef Trava het volgende:
[..]
Dus jij vindt het lekker om door een voorbinddildo geneukt te worden?
Dit is een geprogrammeerde vraag, van jouw Internal programmer, die contact zoekt met mijn internal programmer (die ik nu even in limbo heb staan).quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is dit idd hét topic waarin we dit soort persoonlijke vragen, op een neutrale of respectvolle wijze kunnen vragen.
Jouw vraag is goed neutraal gesteld.
Mijn vragen aan Bankfurt:
- De eerder gestelde: "Ben je gelukkig in je leven?"
Wie heeft gezegd dat ik dat wil ? liever niet; de illuminati zijn zeer nuttig; ze houden alle vervelende schapen in toom. Het zou anders een grote rotzooi worden.quote:- In wat voor opzicht zou jouw eigen leven beter zijn als de illuminati e.d. spontaan zouden verdwijnen of door het volk in de diepste kerkers gegooid zou worden?
Het zijn geen vuile spelletjes, het is een vorm van ordehandhaving. Zoiets als kleuters in een zandbak in toom houden.quote:- Hoe ben je begonnen met deze speurtocht? Wat heeft je getriggerd of overtuigd dat er dit soort vuile spelletjes gespeeld worden in de wereld?
Ik wordt niet ziek; je moet gewoon zorgen dat dat niet kan gebeuren. Dokters haten mij, omdat ik nooit ziek ben en ook geen medicijnen slik.quote:- Wat doe je als je (ernstig) ziek wordt? Ga je dan wel naar de dokter toe? (Als alternatieve methodes niet aan zouden slaan.)
mobieltje ? je wil mijn nummer en mij nu opbellen ?quote:- Heb je een mobieltje en gebruik je zaken die je hier in BNW fel veroordeelt?
Dus het begrip gelukkig zijn is jou totaal onbekend?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is een geprogrammeerde vraag, van jouw Internal progrmmer, die contact zoekt met mijn internal programmer (die ik nu even in limbo heb staan).
Jouw internal programmer wil een antwoord hebben die past in jouw wereldbeeld, zo niet, dan ga je mij nog meer vervelen. Geluk is namelijk een geprogrammeerd begrip in de NWO. Alle schapen moeten "gelukkig" zijn en meeblaten volgens de normen die bepalen wat "geluk" is.
Ik heb mijn eigen begrip van geluk; ik ben gelukkig geen schaapquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Dus het begrip gelukkig zijn is jou totaal onbekend?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen begrip van geluk; ik ben gelukkig geen schaap
Nee, jij bent geen schaap, maar jouw icoontje zegt mij al genoeg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Ik ook nieten ik voel me ook niet zodanig verheven dat ik dat anderen door de strot wil douwen. ¬.¬
Tell me then oh alwetende.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen schaap, maar jouw icoontje zegt mij al genoeg.
Dat hoeft niet, de insiders op dit forum weten het ook al.quote:
^.^ I knowquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat hoeft, de insiders op dit forum weten het ook al.
Jouw icoontje is een vrouw in een konijnenpakje en een wit konijntje op de voorgrond.
Member ticker weet er alles van,en schreef er al over elders
Actually I do.quote:
I already doquote:
You're out of space.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:16 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
I already do, jammer voor je
You're out of your mindquote:
Ja.quote:
Jezus, wat moet ik nou met DIT gekloot zeg?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is een geprogrammeerde vraag, van jouw Internal programmer, die contact zoekt met mijn internal programmer (die ik nu even in limbo heb staan).
Jouw internal programmer wil een antwoord hebben die past in jouw wereldbeeld, als dat niet lukt, dan ga je mij nog meer vervelen. Geluk is namelijk een geprogrammeerd begrip in de NWO. Alle schapen moeten "gelukkig" zijn en meeblaten volgens de politiek correcte normen die bepalen wat "geluk" is.
[..]
Wie heeft gezegd dat ik dat wil ? liever niet; de illuminati zijn zeer nuttig; ze houden alle vervelende schapen in toom. Het zou anders een grote rotzooi worden.
[..]
Het zijn geen vuile spelletjes, het is een vorm van ordehandhaving. Zoiets als kleuters in een zandbak in toom houden.
[..]
Ik wordt niet ziek; je moet gewoon zorgen dat dat niet kan gebeuren. Dokters haten mij, omdat ik nooit ziek ben en ook geen medicijnen slik.
[..]
mobieltje ? je wil mijn nummer en mij nu opbellen ?
Ik denk dat je je user icon zsm moet veranderen. Die je nu hebt is levensgevaarlijk... ook voor andere users. Je kunt beter iets met violet en een vleugje paars nemen. Je internal programmer gaat het anders van je winnen en er kunnen users zijn die niet sterk in hun schoenen staan die nu extra vatbaar zijn voor de chemtrails en nanosporen in voedsel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezus, wat moet ik nou met DIT gekloot zeg?ik moet toegeven; je bent een goede troll!
quote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat je je user icon zsm moet veranderen. Die je nu hebt is levensgevaarlijk... ook voor andere users. Je kunt beter iets met violet en een vleugje paars nemen. Je internal programmer gaat het anders van je winnen en er kunnen users zijn die niet sterk in hun schoenen staan die nu extra vatbaar zijn voor de chemtrails en nanosporen in voedsel.
Nee, ik vind BNW interessant, maar wel als het ergens over gaatquote:Op zondag 5 december 2010 00:03 schreef Parabolismic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is je angst die spreekt he.. die kan de harde waarheid niet aan.
ik moet toegeven jij was een slechte MOD !quote:ik moet toegeven; je bent een goede troll!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |