abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92061725
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:24 schreef JDx het volgende:
Toch had ik het idee dat in het eerste seizoen rare dingen zoveel mogelijk verklaard werden.
Ik denk dat als je seizoen 1 terugkijkt dat je ook genoeg dingen zit, waar je je vraagtekens bij zet,
pi_92062659
Beetje stomme plotwending. Eerst wilde Sarah allemaal trouwen, en nu ineens wil ze nog even een laatste keer alleen zijn :? .

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 30-01-2011 16:24:41 ]
  zondag 30 januari 2011 @ 13:14:39 #278
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92073495
Just enjoy the good parts :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 30 januari 2011 @ 14:16:17 #279
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92076176
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 00:40 schreef Tegan het volgende:
Beetje stomme plotwending. Eerst wilde Sarah allemaal trouwen, en nu ineens willen ze nog even een laatste keer alleen zijn :? .
JA MAAR ZO ZIJN VROUWEN.

:').
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92082645
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Houniet het volgende:

[..]

JA MAAR ZO ZIJN VROUWEN.

:').
:P .
  zondag 30 januari 2011 @ 16:45:01 #281
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92083667
Hehe
;).
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:29:23 #282
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_92165371
Iemand de aflevering van gisteren (?) al gezien? S04E13.. Ik vond hem goed
pi_92167289
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand de aflevering van gisteren (?) al gezien? S04E13.. Ik vond hem goed
Net zitten kijken. Erg leuk inderdaad. Gebeurde veel verschillende dingen _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_92167899
4.13 was inderdaad heel erg leuk, al zijn er nog wat eindjes op te lossen maar dat komt vast wel eens nog. Er is e.e.a. uitgeknipt dat er oorspronkelijk inzat als seizoensfinale, dat was op een of twee momenten te merken (duidelijk slordige montage daar die e.e.a. verraadt wat oorspronkelijk in die scene gebeurde). Die momenten zien we ongetwijfeld bij de deleted scenes op de DVD/BR later.

Eigenlijk vind ik de promo voor volgende week nog interesanter:

(Bazinga! Hoewel, ligt er aan welk lichaamsdeel ik de doorslag laat geven 8-) :s) )

Tvfan42 was heel even terug om te kijken of het weer hier anders was geworden, maar nee, voornamelijk nog dezelfde motregen met te weinig opklaringen. Gaat dus weer terug naar zonnigere oorden. Ciao!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:38:52 #285
309342 ErkendFokker
pi_92168172
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef tvfan42 het volgende:
4.13 was inderdaad heel erg leuk, al zijn er nog wat eindjes op te lossen maar dat komt vast wel eens nog. Er is e.e.a. uitgeknipt dat er oorspronkelijk inzat als seizoensfinale, dat was op een of twee momenten te merken (duidelijk slordige montage daar die e.e.a. verraadt wat oorspronkelijk in die scene gebeurde). Die momenten zien we ongetwijfeld bij de deleted scenes op de DVD/BR later.

(Bazinga! Hoewel, ligt er aan welk lichaamsdeel ik de doorslag laat geven 8-) :s) )

Tvfan42 was heel even terug om te kijken of het weer hier anders was geworden, maar nee, voornamelijk nog dezelfde motregen met te weinig opklaringen. Gaat dus weer terug naar zonnigere oorden. Ciao!
Klopt, er zaten veel ontknopingen in deze aflevering. Dat van die slordige montage heb ik niet gemerkt (ook niet op gelet eigenlijk)..
pi_92170785
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef ErkendFokker het volgende:
Dat van die slordige montage heb ik niet gemerkt (ook niet op gelet eigenlijk)..
Ik zit er ook niet op te letten als ik kijk hoor, maar met name een keer viel het heel erg op:

Oorspronkelijk was het de bedoeling dat bijna aan het einde in het ziekenhuis Sarah direct na haar "sorry" aan Casey hem een "hug" zou geven (het blijft een Amerikaanse familieserie niet te vergeten), maar vanwege tijdgebrek in de episode of om andere redenen hebben ze die omhelzing geknipt. En dat knippen is te zien omdat nog wel duidelijk te zien is dat Sarah aanstalten maakt om die omhelzing uit te voeren - het viel me meteen op zonder er op te letten. De knip komt circa een derde seconde of zoiets te laat. Slordig - het is veel meer fans opgevallen, dus het is niet alleen mijn tick. Die omhelzing komt dan wel bij de deleted scenes op de DVD/BR ongetwijfeld.

Ook is reeds uitgelekt dat in de volgende aflevering de issue tussen Sarah en Casey nog even terugkomt al zal dat wel in de tong-in-cheek sfeer zijn zoals die hele aflevering, zie ook de promo die ik hierboven linkte. De schrijvers hebben al bekend gemaakt dat het kwa sfeer een soort Honeymooners deel II wordt.

(tvfan42 zondigt tegen zijn eigen belofte, maar het was maar even, don't worry)
pi_92171048
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

Ik zit er ook niet op te letten als ik kijk hoor, maar met name een keer viel het heel erg op:

Oorspronkelijk was het de bedoeling dat bijna aan het einde in het ziekenhuis Sarah direct na haar "sorry" aan Casey hem een "hug" zou geven (het blijft een Amerikaanse familieserie niet te vergeten), maar vanwege tijdgebrek in de episode of om andere redenen hebben ze die omhelzing geknipt. En dat knippen is te zien omdat nog wel duidelijk te zien is dat Sarah aanstalten maakt om die omhelzing uit te voeren - het viel me meteen op zonder er op te letten. De knip komt circa een derde seconde of zoiets te laat. Slordig - het is veel meer fans opgevallen, dus het is niet alleen mijn tick. Die omhelzing komt dan wel bij de deleted scenes op de DVD/BR ongetwijfeld.

Ook is reeds uitgelekt dat in de volgende aflevering de issue tussen Sarah en Casey nog even terugkomt al zal dat wel in de tong-in-cheek sfeer zijn zoals die hele aflevering, zie ook de promo die ik hierboven linkte. De schrijvers hebben al bekend gemaakt dat het kwa sfeer een soort Honeymooners deel II wordt.

(tvfan42 zondigt tegen zijn eigen belofte, maar het was maar even, don't worry)
Gast, post hier wel of post hier niet. Maar je hoeft echt niet achter ieder bericht te gaan zetten dat het je laatste is. Even voor de duidelijkheid, ik vind het leuk om je posts te lezen omdat ik zelf niet al die achtergrondinformatie heb.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:58:56 #288
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_92171079
Tvfan wacht, kan je even iets teruglezen over Volkoff's beweegredenen en dat aan ons uitleggen? Alvast bedankt :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_92179445
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:58 schreef eNGine10 het volgende:
Gast, post hier wel of post hier niet. Maar je hoeft echt niet achter ieder bericht te gaan zetten dat het je laatste is. Even voor de duidelijkheid, ik vind het leuk om je posts te lezen omdat ik zelf niet al die achtergrondinformatie heb.
Je hebt gelijk, ik zal in ieder geval met die cursieve commentaartjes stoppen.

Wat ik verder met dit topic doe weet ik nog niet. Aan de ene kant vind ik het wel leuk om wat achtergrondinfo te delen zeker vlak na zo'n leuke en interessante episode als nu. En staat ook van anderen geregeld wat leuks of wetenswaardigs hier, zeker weten.

Aan de andere kant vind ik het jammer van de opstelling van sommigen hier. Niet dat ik een probleem heb met tegengas of discussies, integendeel zelfs, maar als je zelf dan de moeite neemt om e.e.a. te onderbouwen en je wordt dan meer dan eens afgeblaft door dommige of zelfs foutieve one liners, dan gaat de lol er ook snel af. Niet dat ik er wakker van lig en ik gun iedereen zijn pleziertje hoor, maar dat geldt ook voor mezelf natuurlijk. Ik kijk wel.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:01:28 #290
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92180121
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:24 schreef JDx het volgende:
Toch had ik het idee dat in het eerste seizoen rare dingen zoveel mogelijk verklaard werden.
Je bedoelt het seizoen dat begon met een supermarkt-medewerker die een enorme dosis kennis in zijn hoofd kreeg door in erg korte tijd naar heel veel plaatjes te kijken?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:55:36 #291
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92188881
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef tvfan42 het volgende:

Over welke seizoensfinale heb jij het in godsnaam, we zitten bij aflevering 13. Van seizoen 3?
吴 曼 迪
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:02:28 #292
309342 ErkendFokker
pi_92189190
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

Over welke seizoensfinale heb jij het in godsnaam, we zitten bij aflevering 13. Van seizoen 3?
Ze maken vaak eerst een seizoen van 13 afleveringen, de volgende 11/12 worden dan later bijgekocht :) Vandaar dat deze dus oorspronkelijk geschreven is als finale
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:05:36 #293
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92189338
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:02 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ze maken vaak eerst een seizoen van 13 afleveringen, de volgende 11/12 worden dan later bijgekocht :) Vandaar dat deze dus oorspronkelijk geschreven is als finale
Ah ok, ik vond het ook wel afsluitend allemaal.
吴 曼 迪
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:59:52 #294
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_92196898
Ik vond het toch wel een geniale aflevering voor mij één van de mooiste van het seizoen. Oké er waren mss een paar dingen die niet helemaal perfect waren maar toch..
Trotse Belg.
pi_92201109
Maarrr... wat zeiden ze nou tegen elkaar op het einde! Dat is de grote vraag.

Ik denk zelf dat Chuck zei: "Ik zit in geldnood, hoeveel denk je dat deze ring waard is?"

Waarom op Sarah zei: "Omg, 10miljoen dollar, we worden rijk!"

En toen gingen ze zoenen :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:33:03 #296
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_92216934
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef JDx het volgende:
Maarrr... wat zeiden ze nou tegen elkaar op het einde! Dat is de grote vraag.

Ik denk zelf dat Chuck zei: "Ik zit in geldnood, hoeveel denk je dat deze ring waard is?"

Waarom op Sarah zei: "Omg, 10miljoen dollar, we worden rijk!"

En toen gingen ze zoenen :)
:D _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

Wat ik verder met dit topic doe weet ik nog niet. Aan de ene kant vind ik het wel leuk om wat achtergrondinfo te delen zeker vlak na zo'n leuke en interessante episode als nu. En staat ook van anderen geregeld wat leuks of wetenswaardigs hier, zeker weten.

Aan de andere kant vind ik het jammer van de opstelling van sommigen hier. Niet dat ik een probleem heb met tegengas of discussies, integendeel zelfs, maar als je zelf dan de moeite neemt om e.e.a. te onderbouwen en je wordt dan meer dan eens afgeblaft door dommige of zelfs foutieve one liners, dan gaat de lol er ook snel af. Niet dat ik er wakker van lig en ik gun iedereen zijn pleziertje hoor, maar dat geldt ook voor mezelf natuurlijk. Ik kijk wel.
Welkom op het internet ;) Dat soort reacties hou je altijd op internet. Zelf vind ik het net als eNGine10 ook wel leuk om achtergrondinfo te lezen.

Het was idd goed te merken dat dit de originele seizoensfinale was. Er gebeurde veel, heel veel. Te veel imo, had liever gezien dat ze het over wat meer afleveringen hadden uitgesplitst. Er gebeurd nu in één aflevering evenveel als andere series een heel seizoen over doen.
pi_92221662
Iets heel anders: zijn er hier lui die ook Human Target volgen?

Ik vond de "Kill Bob" aflevering van HT wel heel erg verwijzen naar de algemene plot de twee hoofd personages van Chuck? Mogelijk zie ik dingen die er niet zijn, kan het niet uitsluiten, maar ik heb begrepen dat er wat voormalige Chuck schrijvers aan Human Target werken. Ook toevallig is dat precies deze aflevering in de VS exact gelijktijdig met Chuck vs the Push Mix werd uitgezonden, precies op de Chuck-verlovingsaflevering. Ik vind het allemaal wel erg toevallig.

Een soort geintje van de HT-makers?

Of zie ik spoken? (sommigen hier zullen dat sowieso wel vinden, maar laten we dat ff rusten ;) )

[ Bericht 1% gewijzigd door tvfan42 op 02-02-2011 14:31:53 ]
pi_92225528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

succes met je uiteindelijke keuze :')

aardige aflevering, jammer dat we Dalton voorlopig niet meer zien. Was een grappige toevoeging aan de cast. Kwam er zelf pas enkele weken geleden achter dat we niet aan de laatste afleveringen van het seizoen bezig waren dus wist wel dat deze of de volgende een kleine finale zou zijn en dat was ook wel te merken: bad guy weg, baby geboren en het aanzoek. Dat laatste was prima gedaan, ik zat niet te wachten op alweer een aanzoek.
pi_92226832
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef planethugo het volgende:
aardige aflevering, jammer dat we Dalton voorlopig niet meer zien. Was een grappige toevoeging aan de cast.
Hij komt redelijk snel terug. De bazen van de show hebben al losgelaten dat er in de a.s. 11 afleveringen multiple-episode-arcs (meervoud!) komen met zowel Volkoff (Dalton) als Mama B(Hamilton) daarin. Ook komt er een nieuwe jonge dame terugkerend in het verhaal die wellicht de dochter van Volkoff blijkt te zijn (dat laatste is wat vaag nog).

quote:
wist wel dat deze of de volgende een kleine finale zou zijn en dat was ook wel te merken: bad guy weg, baby geboren en het aanzoek. Dat laatste was prima gedaan, ik zat niet te wachten op alweer een aanzoek.
100% mee eens, die verloving subtiel en netjes binnen 20 seconden afgehandeld. Volgende week krijgen we weer echte ouderwetse eye-candy (promo gezien?)
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:16:04 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92253482
quote:
Opmerkelijk is wel dat Chuck naar een 1.7 rating is gezakt, een dieptepunt.
Volgende week zullen ze dit zeker moeten verbeteren, want met dit soort ratings gaan ze een zeer onzekere toekomst tegemoet.
. :'( .. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')