Kijkend naar de grafische kwaliteit (of het gebrek daaraan) van de Standard Cars snap ik wel dat PD die mogelijkheid niet geeft in het spel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Isthisit het volgende:
huh ik kan geen foto's maken van auto's die niet premium zijn
Je kan wel een 1080P foto maken uit de replay van standaardquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Isthisit het volgende:
huh ik kan geen foto's maken van auto's die niet premium zijn
Ow ook coolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je kan wel een 1080P foto maken uit de replay van standaard
Echt niet veel beter dan Prologuequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef JeaHM het volgende:
Hoe zijn de graphics?:D En het geluid? Ga hem zo halen bij GM Eindhoven
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Je moet inderdaad niet schrikken van de schaduwen in GT5. De welbekende 'jaggies' zijn ook aanwezig. Dat ligt aan de hardware van PS3. Op de PC zou dit gemakkelijk verholpen kunnen worden. Algemeen probleem van de PS3. Zelfs Uncharted 2 heeft het.
Loser.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Alleen mensen die hem gepre-ordered hadden mochten hem ophalen hier helaas. Kwam er net zo'n bebrilde brugklasser de winkel in en hebben mn kameraad en ik hem achtervolgd en het spel van mn gejat![]()
Hij begon gewoon te janken
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef JJH het volgende:
Ik ben erg aan het genieten van mijn Civic Type R.
Wit, met witte velgen.
Ik zal zometeen eens kijken naar die Specials.
Ik heb nog niets getuned. Ik heb het ook nog niet nodig, fiets overal nog zonder problemen heen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Zwart met de standaard velgen...maar wel met een race uitlaat en race luchtfilter inmiddels.
Hij klinkt nu als een echte jap, lekker gillen in hoge toeren!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Loser.
Zelfs als 'grap' is het niet leuk.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:44 schreef Splobber het volgende:
Als je je auto van tuned enzo, verandert het geluid dan ook?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Zwart met de standaard velgen...maar wel met een race uitlaat en race luchtfilter inmiddels.
Hij klinkt nu als een echte jap, lekker gillen in hoge toeren!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef linebear het volgende:
en niet online gaan vandaag, he
Anders krijg je een ban
Had hem voor 100 euro meer nog gekocht, zo goed.quote:
Echt tof hequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn geld dubbel en dwars waard.
Dat karten.![]()
Jup, premiumquote:
Echt? Nou ik vind het wel meevallen. De standard auto's zijn een beetje forza 2......quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik ben officieel teleurgesteld in de graphics
Het ziet er inderdaad niet mooier uit dan Prologue, en op sommige punten zelfs minder
Sorry.
Ik vind Prologue anders heel kaal qua alles eigenlijk. Dan moet GT5 wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik ben officieel teleurgesteld in de graphics
Het ziet er inderdaad niet mooier uit dan Prologue, en op sommige punten zelfs minder
Sorry.
Schakel je automatisch? Zo ja, handmatig schakelen. Vooral bij remtests scheelt het veel en je kan bochten met hogere toeren nemen en uit accellereren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUCK
Waarom lukken de licenses me niet? Zit bom vast op B-3, kom 0,4 seconden te kort, elke keer brons..
Is er trouwens een manier om snel te restarten? Moet elke keer naar die trofee kijken, dan die mannetjes, dan weer doorklikken, duurt erg lang!!
dat was ook zo bij prologue...quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat constante "installeren" en laden is echt vermoeiend
Bochtjes ruimer nemen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
Waarom word ik al een race of tien elke ronde bij Bacharach gediskwalificeerd? Met die T2's op De TG track. Frustrerend!
Net zo lelijk als de rest van het spel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Splobber het volgende:
Zijn de standard auto's nou echt zo lelijk of valt het wel mee?
De servers zijn ook nog niet up. Morgen pas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Black-Hole het volgende:
Tot nu toe al 3x een freeze gehad op mijn PS3 als ik of online wil zoeken naar rooms, of een room wil joinenEnige oplossing was opnieuw opstarten.....
Vind je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zo lelijk als de rest van het spel?
Op een of andere manier ziet Forza 3 (sorry dat ik die er weer bij moet halen) er veel verzorgder uit...
Vanuit de ene hoek zien ze er beter uit dan de andere en het verschilt ook wel per model. Maar over het algemeen zijn de Standard Cars ondermaats voor een spel dat in 2010 op de markt komt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Splobber het volgende:
Zijn de standard auto's nou echt zo lelijk of valt het wel mee?
Schandalig dat je een spel zo durft af te leveren puur en alleen om te kunnen zeggen: 'maar ons spel heeft lekker wel de meeste auto's'. Het blijven een stel kleine kinderen die Japanners.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vanuit de ene hoek zien ze er beter uit dan de andere en het verschilt ook wel per model. Maar over het algemeen zijn de Standard Cars ondermaats voor een spel dat in 2010 op de markt komt.
Je ziet duidelijk dat de Standard Cars verschillen van de Premium Cars in het feit dat de Standard Cars een basisvorm hebben met daaroverheen een skin (de licht-units bijvoorbeeld zijn dus gewoon een bitmapje).
Bij de Premium Cars zijn de licht-units losse componenten, met diepte en alles erop en eraan, zoals je dat gewend bent van een game in deze tijd.
Spijt van de aankoop?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Schandalig dat je een spel zo durft af te leveren puur en alleen om te kunnen zeggen: 'maar ons spel heeft lekker wel de meeste auto's'. Het blijven een stel kleine kinderen die Japanners.
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef Edwin1984 het volgende:
Gran Turismo 5 vind ik er erg verzorgd uitzien, bij Forza 3 had ik juist het idee dat ik naar lompe / simpele menu'tjes zat te kijken en onder het racen vond ik Forza 3 nou ook niet bepaald een geweldig mooie game.
Ik zou me als PD zijnde eerst maar zo hard mogelijk inzetten om die lelijke standard cars eruit te krijgen. Compleet nieuwe auto's en track's kan altijd nog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Meike26 het volgende:
Wat dat betreft had mij de verdeling ook wel wat anders mogen zijn inderdaad. Of dan een afweging maken en minder auto's in totaal, maar dan wel meer premium-wagens.
Maar als ik het zo allemaal mag geloven, komt er nog een hoop DLC aan en het lijkt mij niet meer dan logisch dat het wat auto's betreft alleen maar extra premium auto's zullen worden en/of het vervangen van een standaard auto dat een premium word, zoals de Veyron dan bijvoorbeeld.
Nou de AI zuigt niet zo erg in Forza, laten we niet overdrijven.. Overigens is het grappig om te zien hoe alle fanboys op gtplanet.net elke negatieve review zien als biased en nu allemaal zeggen dat je niet uitmoet gaan van reviews omdat ze toch allemaal xboxfanboys zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.
Jammer, want qua verhoudingen tussen circuit/auto kreeg ik bij GT5 een veel beter gevoel dan bij Forza.
Uiteindelijk heb ik GT5 maar laten liggen. Combinatie van bovengenoemde factoren, de PS3 controller die doseren veel moeilijker maakt in vergelijking met de Xbox controller, de hoeveelheid echte circuits die ik echt heel schraal vind (ik heb niets met fictieve stadsbanen, weet overigens niet of je nog circuits unlocked) en de snelheid v/d menu's/opstarten van races (daar erger ik me altijd al enorm aan bij GT).
Ik moet zeggen dat ik er ook niet veel ervaring mee hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou de AI zuigt niet zo erg in Forza, laten we niet overdrijven.. Overigens is het grappig om te zien hoe alle fanboys op gtplanet.net elke negatieve review zien als biased en nu allemaal zeggen dat je niet uitmoet gaan van reviews omdat ze toch allemaal xboxfanboys zijn
We snappen uiteraard dat als GT5 een 10 kreeg van elke review site dat ze niet meer biased waren
Dat is bij alle races hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Slomy het volgende:
Wat ik zelf overigens ook nog steeds slecht vind is dat wanneer je bv in die special races (zoals die nascar of vw busjes) disqualified word wanneer je iemand ramt. Zorg toch gewoon dat wanneer je iemand ramt je auto beschadigd / total loss is en je kan dan misschien nog wel doorrijden maar winnen gaat lastiger worden. Dat is een stuk beter dan disqualified terwijl er niets aan je auto is, maargoed dat is iets persoonlijks.
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet veel ervaring mee hebBij elke race sta je std. helemaal achteraan het veld, als je dan de eerste coureurs niet binnen een minuut inhaalt dan is de top 3 uit het zicht verdwenen en praktisch niet in te halen, probeer dan (zeker in korte races) nog maar eens eerste te worden uur op skills. Ik heb de AI op easy gezet zodat ik er geen last van heb
![]()
Qua gemekker op reviews is het allemaal heel erg Pavlov. Krijgt het spel een 10 dan roepen echte fanboys dat ze niet voor niets fan zijn, krijgt het een 7 dan roepen ze dat reviewers het niet snappen. Ach ja, zo zit de mens eenmaal in elkaar.
Ja, PSP via de USB kabel aansluiten op de PS3 en vervolgens beide opstarten. Dan schijn je vanuit GT5 je garage uit de PSP over te kunnen nemen. Staat ook in de handleiding van GT op de PSP uitgelegd. Zelf moet ik nog tot morgen wachten tot ik GT5 heb, dus ik weet niet exact hoe het in z'n werk gaat. Maar ik ga het iig wel doen, want op de PSP had ik al een aardig volle garagequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Beach het volgende:
Wat kan je nou precies doen als je ook de psp versie van GT hebt?
Auto's overzetten?
Zo kan het ook even tot hij aardig compleet isquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bij
Oh trouwens was even een lijstje aan het maken van users en hun PSN, helaas weet ik mijn PSN niet(Zit meer achter mijn 360) Dus die hebben jullie nog te goed van me
Zeg even je PSN en ik voeg hem toe aan het lijstje, dan kunnen we die straks in de OP ofzo zetten...
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic?
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Je moet toch eerst in A-spec de B-spec los spelen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef IrishBastard het volgende:
Karten is trouwens wel vet, behalve als je iedere keer van achter gebeukt wordt door AI, waardoor je spint
Verder is de besturing wel erg fijn overall
Hoe werkt dat B-spec trouwens, snap er geen reet van
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bij
Oh trouwens was even een lijstje aan het maken van users en hun PSN, helaas weet ik mijn PSN niet(Zit meer achter mijn 360) Dus die hebben jullie nog te goed van me
Zeg even je PSN en ik voeg hem toe aan het lijstje, dan kunnen we die straks in de OP ofzo zetten...
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic?
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij B-spec begeleidt je toch racers? Of?
Ghehe, en mijn voetzoelen doen zeer, (stuurtje)quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
Nu eerst even pauze, mijn duim begint zeer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ik heb geen goede 'stad' om mijn stuurtje op kwijt te kunnen en ik game dus met een controller.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje voor de mensen met een stuur (met pedalen)
Doen jullie gas/rem allebei met rechts? Of doen jullie rem met links..
Ik deed eerst altijd gewoon rem links en gas rechts, maar als ik beide met rechts doe lijk ik beter te rijden...
Met je rechtervoet kun je doorgaans beter doseren. Probeer maar eens met je linkervoet gas te geven, dat gaat niet zo soepel als met je rechter voet. Vandaar dat je in een echte auto altijd de koppeling met je linkervoet (of eigenlijk je hele been, de voet staat constant in dezelfde stand) en het gas en rem met je rechtervoet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje voor de mensen met een stuur (met pedalen)
Doen jullie gas/rem allebei met rechts? Of doen jullie rem met links..
Ik deed eerst altijd gewoon rem links en gas rechts, maar als ik beide met rechts doe lijk ik beter te rijden...
Oh dus daar ligt het aan, nou dan gewoon voortaan alles met rechts dus, is goed te doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met je rechtervoet kun je doorgaans beter doseren. Probeer maar eens met je linkervoet gas te geven, dat gaat niet zo soepel als met je rechter voet. Vandaar dat je in een echte auto altijd de koppeling met je linkervoet (of eigenlijk je hele been, de voet staat constant in dezelfde stand) en het gas en rem met je rechtervoet.
Na veel oefenen kan het overigens wel hoor, volgens mij remmen alle formule 1 coureurs nu met hun linkervoet ipv rechts.
Ben het helemaal met je eens dat die career mode in Forza nogal nietszeggend is en je geen motivatie hebt om alles door te spelen. Mist een beetje de beleving of hoe je dat ook moet verwoorden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.
Jammer, want qua verhoudingen tussen circuit/auto kreeg ik bij GT5 een veel beter gevoel dan bij Forza.
Uiteindelijk heb ik GT5 maar laten liggen. Combinatie van bovengenoemde factoren, de PS3 controller die doseren veel moeilijker maakt in vergelijking met de Xbox controller, de hoeveelheid echte circuits die ik echt heel schraal vind (ik heb niets met fictieve stadsbanen, weet overigens niet of je nog circuits unlocked) en de snelheid v/d menu's/opstarten van races (daar erger ik me altijd al enorm aan bij GT).
Is ook leuk als je je rijbewijs hebt en nog alleen maar in een schakelauto hebt gereden. De 1e keer dat je in een automaat rijdt zul je vast wel een keer met je linkervoet vol op de rem trappen omdat je de koppeling wilt gebruikenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh dus daar ligt het aan, nou dan gewoon voortaan alles met rechts dus, is goed te doenalleen me linker voet voelt wel vrij nutteloos dan
Heb geen behoefte aan koppeling, vind handmatig zonder koppeling al heel moeilijk
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is ook leuk als je je rijbewijs hebt en nog alleen maar in een schakelauto hebt gereden. De 1e keer dat je in een automaat rijdt zul je vast wel een keer met je linkervoet vol op de rem trappen omdat je de koppeling wilt gebruikenZonder koppeling rijden is eigenlijk ook geen klap aan.
Totdat je dagelijks in de file staat, dan merk je ineens hoe verrekte handig een automaat is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zonder koppeling rijden is eigenlijk ook geen klap aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |