Komt omdat er dan movement in zit. Bij stilstand valt veel meer op..quote:Op woensdag 24 november 2010 01:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geport
Ik moet overigens wel zeggen dat de foto's die je ingame maakt er wel slechter uit zien dan de daadwerkkelijke gameplaybeelden
Eerlijk gezegd zijn er wel een paar auto's uit de PSP versie van GT geport, net zoals een aantal banen uit Ps2 versies. Zoals die screen die ik daarboven heb gepost, check die bomen ????quote:Op woensdag 24 november 2010 01:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geport
Ik moet overigens wel zeggen dat de foto's die je ingame maakt er wel slechter uit zien dan de daadwerkkelijke gameplaybeelden
Eerst alleen nog 12 uur werken vandaagquote:Op woensdag 24 november 2010 06:41 schreef LangeJan het volgende:
Verzonden U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg.
De game valt echt niet tegen. Ongelofelijk wat een zuurpruimen hier rondlopen zeg. De game is prachtig, enorm uitgebreid. Maar geen enkele game is perfect en hier wordt er met een microscoop naar de foutjes gekeken, inplaats van dan mensen gewoon lol hebben met de game!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens ik zei toch dat die standard cars kut waren en dat die screens uit GT5
Heb net wel m'n GT5 Ps3 pack besteld. Nu nog maar een stapel 2e hands vette exclusives erbij kopen. Misschien GT5 verkopen als die echt tegenvalt zoals jullie hier ( en op XBW ) zeggen..
Ga met de autoquote:Op woensdag 24 november 2010 06:59 schreef Isthisit het volgende:
jaaah dag 2 van mijn gt5 carierie is aangebroken. alleen nu eerst naar school
Yupquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bij
Oh trouwens was even een lijstje aan het maken van users en hun PSN, helaas weet ik mijn PSN niet(Zit meer achter mijn 360) Dus die hebben jullie nog te goed van me
Zeg even je PSN en ik voeg hem toe aan het lijstje, dan kunnen we die straks in de OP ofzo zetten...
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
Vergeet de rest nietquote:Op woensdag 24 november 2010 07:27 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Yup
Bestelstatus bij Bol: Verzonden op 23-11-2010!!!!
Nu maar op de postbode wachten
De F van fanatic is trouwens zonder hoofdletterquote:Op woensdag 24 november 2010 07:35 schreef Auti het volgende:
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
Raar, ik heb al meerdere S2000's gezien bij used en dat is een premium car?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Standard kan je toch alleen used kopen en premium toch alleen bij dealers?
Er zitten 18 S2000's in, 3 daarvan zijn volgens mij premium.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:19 schreef woessie het volgende:
[..]
Raar, ik heb al meerdere S2000's gezien bij used en dat is een premium car?
edit: kan natuurlijk een andere versie zijn. Lijkt mij alleen niet dat het interior zo onwijs zou afwijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |