Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Groter niet meer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef Suuz_ het volgende:
Als je onder de 10mm blijft, groeit het gat weer dicht tot een gewoon oorbelgaatje
Ik wil 't eigenlijk ook, maar twijfel een beetje.. Vind het super tof!! Maar.. Ik weet het nog niet.. Bang voor voor eeuwig lubberende oorlellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja wat is pijn haha. Je voelt het wel. En links is bij mij altijd pijnlijker dan rechts. Maar de pijn is snel over. Je loopt alleen wel een avondje met knalrode en warme oorlellen haha.
Jup, boven de 10mm blijft het een groter gat. Het zal wel verschillen per persoon denk ik hoor. Maar mij is verteld dat als je dus onder de 10mm blijft, het weer gewoon terug groeit.quote:
Tot hoever wil jij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Jup, boven de 10mm blijft het een groter gat. Het zal wel verschillen per persoon denk ik hoor. Maar mij is verteld dat als je dus onder de 10mm blijft, het weer gewoon terug groeit.
Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
hmm zit nu op 6, vind dit wel prima. Misschien ooit naar 8 maar zeker niet groter dan dat!
Cynt postte in het vorige topic een foto van die jij bedoeld volgens mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..
Zit nu in les
Kom lekker naar mij, gaan we samen in mn nieuwe bank liggen. Daar kom je never nooit meer ui!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef LiefHart_ het volgende:
Damn.. Wat heb ik zo mega geen zin om naar me werk te gaan.. Ik wil slapen...
Telefoon doet stom, ik kan het niet vinden, nou kan ik ook niet heel goed zoeken want moet toch wel een beetje oplettenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Cynt postte in het vorige topic een foto van die jij bedoeld volgens mij
deze heb ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..
Zit nu in les
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
Een 6.1 op een tentamen dat ik vet moeilijk vondIn een keer gehaald dus!
Nu ben ik benieuwd naar de rest van je gezichtquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de rest van je gezicht![]()
Wow wat een snelheid opeens. Dat ben ik niet meer gewend hier
Ik ben gewoon nieuwschierig hoe jij eruit ziet. Dan kan ik mij een beter beeld vormen van wie jij bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom?
kijk maar in mijn fobodaar kan je ook een beetje zien
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
Ja. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in de mensheidquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een cynisme trouwens, je opmerking over vrienden maken in het vorige deel, meen je dat echt?
Nee, dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in de mensheid
Daarom!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.![]()
Maar ja, als je geen verwachtingen hebt word je ook niet teleurgesteld, toch?
Nee, maar ik maak gewoon moeilijk vrienden. Ik ben bang dat mensen me niet leuk en aardig vinden en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.![]()
Maar ja, als je geen verwachtingen hebt word je ook niet teleurgesteld, toch?
Ben je niet leuk en aardig dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak gewoon moeilijk vrienden. Ik ben bang dat mensen me niet leuk en aardig vinden en dat soort dingen.
Weet ik niet? Sommige mensen zeggen van wel, maar er waren ook altijd mensen die zeiden van niet.quote:
Vous le vou chache avec moi? Op mijn beste Fransquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Waaaat, 8,8 op tentamen Frans
Hoi allemaal!
Jij krijgt geen 8,8!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vous le vou chache avec moi? Voulez-vous coucher avec moi? Op mijn beste Frans
Ik heb ook niet gezegd dat ik goed was in Frans. Misschien kan zij mij het lerenquote:
goed gedaan dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
goed gedaan merelquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Hoi allemaal!
I'm backquote:
dan ga ik nog niet eens naar bedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef Merel- het volgende:
[..]
I'm backLange schooldag gehad, en zo slapen, want morgen half 5 wekker, half 5
!!!
ik heb maar 4 uurtjes slaap nodigquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Merel- het volgende:
Nee?
Oh.. haha, ik de laatste tijd steeds om 9u, maar dan voelt mn leven zo saai en nutteloos, dus uurtje of half 12 ofzo wordt het denk ik, té laat kan ook niet, want dat trek ik echt niet
dat is wel duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
iedere nacht 4u slaap, trek je dat???
Ik slaap het liefst 16 uur per dag en lig de andere 8 uur in bed met mijn laptop op schootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik dat doe ben ik 2 dagen brakquote:
Ik ook, maar het is zo lekker!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik 12 uur in mijn bed blijft liggen dan weet ik zeker dat ik er niet meer uit kom![]()
Nee, ik ook niet. Daarom ga ik er (als het niet hoeft) ook niet graag uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik 12 uur in mijn bed blijft liggen dan weet ik zeker dat ik er niet meer uit kom![]()
nou na 8 uur lig ik echt niet lekker meer, als ik blijf liggen doet mijn rug zo'n zeer dat ik er dus niet meer uit kom.quote:
Dat heb ik ook rond een uur of 10. Dan moet ik er gewoon uit omdat anders alles pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou na 8 uur lig ik echt niet lekker meer, als ik blijf liggen doet mijn rug zo'n zeer dat ik er dus niet meer uit kom.
Ik kan dus ook echt niet meer uitslapen....
bij mij is dat half 8quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook rond een uur of 10. Dan moet ik er gewoon uit omdat anders alles pijn gaat doen.
Balen! Dat heb ik bijna nooit. Soms wel, in periodes, maar nu nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij mij is dat half 8hooguit 8 uur of half 9
later niet
jij hebt ook geen kinderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Balen! Dat heb ik bijna nooit. Soms wel, in periodes, maar nu niet
Ik word nooit uit mezelf om 10 uur wakker. Als ik niet gestoord word slaap ik zo tot 14 uur doorquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook rond een uur of 10. Dan moet ik er gewoon uit omdat anders alles pijn gaat doen.
Ik ook wel, maar dan om de dag ofzo, blijf het liefst wel 30 uur wakker en slaap dan een uur of twaalf. Erg efficiënt dus eigenlijk. Als ik niet wakker hoef slaap ik ook zomaar 14 uur hoor. Maar ik blijf ook zonder moeite 40-50 uur wakker, nergens last van.quote:
die pijn krijg ik al na een 4 uur slaapquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou na 8 uur lig ik echt niet lekker meer, als ik blijf liggen doet mijn rug zo'n zeer dat ik er dus niet meer uit kom.
Ik kan dus ook echt niet meer uitslapen....
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Hoi allemaal!
Goedenavond!quote:Op woensdag 24 november 2010 04:23 schreef Suuz_ het volgende:
Oh ja laten we het over slapen hebben!
Ik heb zoooooon slecht ritme! Wat zeg ik, ik heb helemaal géén ritme! Als ik eenmaal slaap kan ik blijven slapen. Ik ben soms zo jaloers op mensen die om 8.00 uur wakker worden en gewoon niet meer kúnnen slapen! Ik draai me om en slaap gewoon verder. Als ik geen wekker zet slaap ik heel de dag!
Ik ben ook een enorm nachtmens, zodra het donker wordt buiten leef ik helemaal op! Dus ik zit nu ook weer te stuiteren achter mn laptopje...ik wil slapen maar lukt niet!!
Hoiquote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoi iedereen
( Mijn oor zit en blijft op 6 mm)
wat moet je daar aan herkansen?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef DeLuna het volgende:
Morgen
Ik heb straks herkansing voetbal..![]()
Positiespel enzo, dus bij balverlies naar binnen gaan, en bij balbezit naar buiten... met binnenkant voet schieten, dat soort dingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
( en de mijne op de helft)
[..]
wat moet je daar aan herkansen?
Ooohjaquote:Op woensdag 24 november 2010 08:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positiespel enzo, dus bij balverlies naar binnen gaan, en bij balbezit naar buiten... met binnenkant voet schieten, dat soort dingen.
Herkansing voetbal?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef DeLuna het volgende:
Morgen
Ik heb straks herkansing voetbal..![]()
Wat tofquote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoi iedereen
( Mijn oor zit en blijft op 6 mm)
Ja, de ALO.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Herkansing voetbal?![]()
![]()
![]()
Wat voor opleiding doe je dan, sportleraar ofzo?
He, is dat niet in Groningenquote:
Beterschap! Ben ook een beetje ziekquote:Op woensdag 24 november 2010 11:19 schreef LiefHart_ het volgende:
Morning!!
Ziek zijn is kut.. En aangezien ik het eigenlijk nooit ben, vind ik het nog kutter...
Welke?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jouw status klopt niet op je profiel
Haha, ik ook! Heb zin in een tosti of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef xBlossomx het volgende:
Goedemiddag.![]()
Zo wat heb ik een honger zeg..
Ik had gisteren slavinken gehaald en gegeten, die waren in de aanbieding maar meer dan ik eigenlijk zou eten, dus ik heb er net twee gebakken en opgegeten. Ik eet normaal amper varkensvlees en zeker niet vet vlees maar slavinken zijn echt keizerlijk voor zo af en toe.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Heb zin in een tosti of zo.
Foto!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had gisteren slavinken gehaald en gegeten, die waren in de aanbieding maar meer dan ik eigenlijk zou eten, dus ik heb er net twee gebakken en opgegeten. Ik eet normaal amper varkensvlees en zeker niet vet vlees maar slavinken zijn echt keizerlijk voor zo af en toe.(Maar normaal gesproken niet om half één 's ochtends, volstrekt kansloos.
Kan het wel hebben want ik ben al zeker 20 kilo afgevallen.
![]()
Lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Slavink![]()
Vanavond wordt het kipschnitzel met aardappeltjes en groente. Even wat vitamines binnenkrijgen!
quote:
dan herkennen we je niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had gisteren slavinken gehaald en gegeten, die waren in de aanbieding maar meer dan ik eigenlijk zou eten, dus ik heb er net twee gebakken en opgegeten. Ik eet normaal amper varkensvlees en zeker niet vet vlees maar slavinken zijn echt keizerlijk voor zo af en toe.(Maar normaal gesproken niet om half één 's ochtends, volstrekt kansloos.
![]()
Hahaha! Ik eet eigenlijk bijna geen vlees. Alleen kip of gehakt door een saus heen. Moet er niet aan denken om zo vroeg al vlees te eten eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
mijn gedachtequote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Roep maar een datum voor een meeting en een plaats natuurlijk!
En voedsel zonder vlees is geen echt voedsel. Moet er niet aan denken om vegetarisch te zijn!![]()
Echt niet? Ik vind vlees zo vies! Het liefst zou ik het helemaal niet eten.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
En voedsel zonder vlees is geen echt voedsel. Moet er niet aan denken om vegetarisch te zijn!![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vind vlees zo vies! Het liefst zou ik het helemaal niet eten.
Dat weet ik, maar ik vind het niet lekkerquote:
Goed bezig met je afvallen! (ikke 35 inmiddelsquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik ga serieus een dezer dagen even naar de dokter. Want ik denk echt dat er iets niet goed met me is. Heel mijn leven probeer ik al af te vallen en lukte nooit. Nu doe ik er niets voor en de kilo's vliegen eraf! Ben 4/5 maten van kleding veranderd. Mensen herkennen me niet eens meer als ik ze een half jaartje niet gezien heb...Maar ik ben wel blij dat wel.Alleen ff checken of alles wel in orde is.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Teveel afvallen is ook niet goed hé
In het nieuwe jaar? En hoe en wat, aangezien Breda ook niet om de hoek is
Checken kan geen kwaad lijkt me, en misschien is het idd gewoon je geluk waardoor je bent afgevallenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik ga serieus een dezer dagen even naar de dokter. Want ik denk echt dat er iets niet goed met me is. Heel mijn leven probeer ik al af te vallen en lukte nooit. Nu doe ik er niets voor en de kilo's vliegen eraf! Ben 4/5 maten van kleding veranderd. Mensen herkennen me niet eens meer als ik ze een half jaartje niet gezien heb...Maar ik ben wel blij dat wel.Alleen ff checken of alles wel in orde is.
Kan ook gewoon zijn dat ik voor het eerst écht gelukkig ben sinds ik bij mn ex weg ben een half jaar geleden.
Maarre meeting Breda vind ik een strak plan! En hoe en wat? Gewoon met de trein komen, is goed te doen toch?
Hope soquote:Op woensdag 24 november 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Checken kan geen kwaad lijkt me, en misschien is het idd gewoon je geluk waardoor je bent afgevallen
Zondag en dinsdag avond!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:
jaaa meeten inbreda
wanneer is er daar ook weer pianomeezingcafeavond?
Ik was laatst bij great piano's in groningendat was ook zoooooo cool. En ik vind het leuk om die muzikanten trucjes te laten doen
Oh ja die komt welquote:Op woensdag 24 november 2010 14:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan moet het wel een ochtend/middag meet zijn anders is het een geouwehoer van jewelste op de terugweg.
Ik hoop dat liefhart ook te porren is voor deze meet!
picsquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik ga serieus een dezer dagen even naar de dokter. Want ik denk echt dat er iets niet goed met me is. Heel mijn leven probeer ik al af te vallen en lukte nooit. Nu doe ik er niets voor en de kilo's vliegen eraf! Ben 4/5 maten van kleding veranderd. Mensen herkennen me niet eens meer als ik ze een half jaartje niet gezien heb...Maar ik ben wel blij dat wel.Alleen ff checken of alles wel in orde is.
Kan ook gewoon zijn dat ik voor het eerst écht gelukkig ben sinds ik bij mn ex weg ben een half jaar geleden.
Maarre meeting Breda vind ik een strak plan! En hoe en wat? Gewoon met de trein komen, is goed te doen toch?
ik herken je wel aan je stemquote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Goed bezig met je afvallen! (ikke 35 inmiddelsAls ik nu naar een meet zou komen, zou niemand me nog herkennen vrees ik!)
Ik denk dat mijnquote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Zondag en dinsdag avond!
Als we komende dinsdag gaan ben ik jarig!
Maarre ja er zit een hostel op t station in bredaHelaas kan er bij mij niet gepit worden want ik woon niet meer alleen
idem hierquote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik denk dat mijnhet fijner vindt dat ik thuis slaap
![]()
Maar plan maar iets en dan kan ik kijken of ik kan komen
Ik niet, sorry.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:20 schreef Suuz_ het volgende:
Zijn er mensen die volgende week al kunnen? Ik heb dan vakantie namelijk
checktquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:20 schreef Suuz_ het volgende:
Dinsdag zou perfect uitkomen maar dan in de avond want ik ben tot een uur of vijf in Amstelveen. Woensdag kan ik overdag en maandag overdag kan ik ook. Donderdag en vrijdag en zaterdag en zondag moet ik werken.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:20 schreef Suuz_ het volgende:
quote:
Werken?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dinsdag zou perfect uitkomen maar dan in de avond want ik ben tot een uur of vijf in Amstelveen. Woensdag kan ik overdag en maandag overdag kan ik ook. Donderdag en vrijdag en zaterdag en zondag moet ik werken.
Ook goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik niet, sorry.
Nieuwe jaar / Kerstvakantie is voor mij beter ivm agenda
Dinsdag ben ik jarig, maar ik heb besloten het een paar jaar uit te stellen...ik blijf lekker 26quote:Op woensdag 24 november 2010 15:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dinsdag zou perfect uitkomen maar dan in de avond want ik ben tot een uur of vijf in Amstelveen. Woensdag kan ik overdag en maandag overdag kan ik ook. Donderdag en vrijdag en zaterdag en zondag moet ik werken.
Maar in het weekend moet ik betalen voor mijn vervoer.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Valt best meeVorige was in Rotjeknor!
Het kan vast ook doordeweekquote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar in het weekend moet ik betalen voor mijn vervoer.
Getsie, ben je van je principes gestapt?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik werk sowieso elk weekend tot het einde van het jaar.
Principes kan ik mij niet langer veroorloven, schoonheid.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:21 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Getsie, ben je van je principes gestapt?
daar ben ik ook vanaf gestaptquote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Principes kan ik mij niet langer veroorloven, schoonheid.
Heel nuttig, maar alleen voor andere mensen en niet voor jezelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik ook vanaf gestapt
preciesquote:Op woensdag 24 november 2010 17:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heel nuttig, maar alleen voor andere mensen en niet voor jezelf.
Op welke dag ben jij jarig?quote:
op dezelfde datum dat ik ben geborenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op dezelfde datum dat ik ben geboren
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op dezelfde dag dat ik ben geboren
Moe waarvanquote:Op woensdag 24 november 2010 18:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik dacht als je in 1963 geboren bent is de kans 85% dat je ouder bent dan mijn moeder en dan zou je je even best oud voelen.![]()
Ik word altijd irritant als ik me verveel en als ik moe ben, sorry.
Van niet slapen vannacht.quote:
16/12quote:Op woensdag 24 november 2010 18:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik dacht als je in 1963 geboren bent is de kans 85% dat je ouder bent dan mijn moeder en dan zou je je even best oud voelen.![]()
Ik word altijd irritant als ik me verveel en als ik moe ben, sorry.
Jonge god!quote:
whehehequote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jonge god!![]()
@Merel-: ik slaap maar 10 minuten per 3 maanden.
Ben je er al bijna aan toe alleen met oud & nieuw je ogen een halve minuut te sluitenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jonge god!![]()
Op de tofste dag van het jaar?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ben je er al bijna aan toe alleen met oud & nieuw je ogen een halve minuut te sluiten?
Schoonheidquote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Principes kan ik mij niet langer veroorloven, schoonheid.
Dejavuquote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jonge god!![]()
ik ook.. met mijn dikke dekbedquote:Op woensdag 24 november 201O+0 19:19 schreef Merel- het volgende:
Ik ook niet!!
Alhoewel, na een tijdje blijf ik maar draaien en draaien en dan geef ik het maar op.. maar vind het dan vaak wel heerlijk om met heeeeeeeeeel veel kussens en laptopje op bed films/series enzo te kijken
Ik lig graag in mijn bedje
Jammer genoeg lig ik er altijd alleenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Merel- het volgende:
Ik ook niet!!
Alhoewel, na een tijdje blijf ik maar draaien en draaien en dan geef ik het maar op.. maar vind het dan vaak wel heerlijk om met heeeeeeeeeel veel kussens en laptopje op bed films/series enzo te kijken
Ik lig graag in mijn bedje
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook.. met mijn dikke dekbed
toch niet áltijd?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg lig ik er altijd alleen
Single en alleenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef Merel- het volgende:
[..]heerlijk hè!
[..]
toch niet áltijd?
quote:
Single betekent toch niet dat je alleen hoeft te zijn?!quote:
Dat is zo. Ben gewoon een beetje eenzaam op dit momentquote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef Merel- het volgende:
[..]
Single betekent toch niet dat je alleen hoeft te zijn?!
Daar is iets aan te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo. Ben gewoon een beetje eenzaam op dit moment
Heb je ook zo'n speciale deken met een gaatje erin dat je er helemaal onder kunt met je neus eruit stekend? Is nieuw!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]vooral als het vriest... en dat alleen je neus koud is en de rest lekker warm
Jaaa, dat is fijn hè, maar dan wil ik mijn neus uiteindelijk ook warm hebben dus ga dan he-le-maal onder de dekens, heerlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]vooral als het vriest... en dat alleen je neus koud is en de rest lekker warm
Ja, alleen dat lukt niet ergquote:
Doe ik, het lukt gewoon niet.quote:
nee dat nietquote:Op woensdag 24 november 2010 19:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n speciale deken met een gaatje erin dat je er helemaal onder kunt met je neus eruit stekend? Is nieuw!
alleen als jij er onder ligtquote:Op woensdag 24 november 2010 19:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaa, dat is fijn hè, maar dan wil ik mijn neus uiteindelijk ook warm hebben dus ga dan he-le-maal onder de dekens, heerlijk
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat niet
maar zou wel handig zijn want onder de dekens zelf krijg ik het benauwd,
[..]
alleen als jij er onder ligt
* LovelyLady gedraagt zich verder
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel
nu ben ik nieuwschierig wat jij denkt
Hoe slaap je? Naakt of heb je nog iets aan?quote:
quote:
Een nobele taak die met verve wordt verricht!quote:
Niks, ik dacht laat ik eens op ontdekkingstocht gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel
nu ben ik nieuwschierig wat jij denkt
quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks, ik dacht laat ik eens op ontdekkingstocht gaan![]()
nog helemaal niksquote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heb jeEn wat heb je al ontdekt? Haar plekje?
Snel verder zoeken danquote:
Nee hoor dat kan ik heus zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snel verder zoeken dan![]()
Hulp nodig met zoeken?
Koffie?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan ik heus zelf
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan ik heus zelf
quote:
Ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dank je, liever een kopje thee
Dan helpt een goede kop thee prima, of meerdere. Lekker langzaam opdrinken zonder haast en ervan genieten!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heb het koud en mijn maag is een beetje van streek
Hmm.. ja, heerlijk thee drinkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan helpt een goede kop thee prima, of meerdere. Lekker langzaam opdrinken zonder haast en ervan genieten!
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan helpt een goede kop thee prima, of meerdere. Lekker langzaam opdrinken zonder haast en ervan genieten!
Hopen dat het op FOK! blijftquote:
Is je tv kapot?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Hopen dat het op FOK! blijftIk hou niet van sneeuw
Tenzij het zo'n heel dik pak is en het net lijkt alsof je in een film zit
Katten in de sneeuw zijn wel lief jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Neeeee, ik wil sneeeeeuw
Katten zijn grappig in de sneeuw, daarom!
Ik wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Katten in de sneeuw zijn wel lief jaMaar ik in de sneeuw ben niet zo lief
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Neeeee, ik wil sneeeeeuw
Katten zijn grappig in de sneeuw, daarom!
Vooral als het veel sneeuw is dan huppelen ze zo leuk.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet![]()
onze sonny hebben wij in maart pas gekregen dus ben benieuwd
Ja dat hoop ik dan ook maar.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat het waar jij bent gaat sneeuwen en hier niet
ik heb geen echte katquote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vooral als het veel sneeuw is dan huppelen ze zo leuk.
Van die lullige sprongetjesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vooral als het veel sneeuw is dan huppelen ze zo leuk.
Die van ons wel, om er na een uur achter te komen dat het toch niet zo lekker is.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen echte kat![]()
als het regent gaat hij naar buiten
sonny krijgen we niet eens naar binnenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van ons wel, om er na een uur achter te komen dat het toch niet zo lekker is.
Wat een heldquote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sonny krijgen we niet eens naar binnen
Haha ditquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van ons wel, om er na een uur achter te komen dat het toch niet zo lekker is.
iddquote:
Gatver! Ik wil dat niet zien hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
Ik zag net een shot van die live hartoperatie. OMG
Nee ik wilde het ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:45 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Gatver! Ik wil dat niet zien hoor
Ben je zwarte piet?!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Vandaag even niet zoveel hier, druk met Sinterklaasdingen op het werk. Cadeau's tellen enzo.
Personeelspietquote:Op donderdag 25 november 2010 10:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Neeee, haha. Zit in de Personeels vereniging dus regel zo'n beetje alles eromheen
iddquote:
sorry ik moet vanavond werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga zo naar huis, er komt gezellig visite om mee te eten
ik vannacht pasquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
Volgens mij gaan wij niet eten
dan ben ik pas klaar met werkenquote:
Goedenavondquote:Op donderdag 25 november 2010 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond![]()
Morgen nog werken en dan een weekje vrij
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond
Ik heb weeekend(4 dagen
)
Ik heb al 2 dagen "weekend" en ik ga maandag pas weer aan het werk.. ik winquote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond
Ik heb weeekend(4 dagen
)
Ik werk thuisquote:Op donderdag 25 november 2010 21:33 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen "weekend" en ik ga maandag pas weer aan het werk.. ik win![]()
![]()
ziek zijn is nog steeds k*t
ik moet nog tot zondag en dan heb ik 3 dagen weekendquote:Op donderdag 25 november 2010 21:33 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen "weekend" en ik ga maandag pas weer aan het werk.. ik win![]()
![]()
ziek zijn is nog steeds k*t
hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:03 schreef Merel- het volgende:
Goeiemorgen!
WTF, ineens rond de 3 à 4 cm sneeuw hier
Ik wil ook sneeuwquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:03 schreef Merel- het volgende:
Goeiemorgen!
WTF, ineens rond de 3 à 4 cm sneeuw hier
Ik wil maandagquote:
Neeeee, niet maandag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil maandagop mijn verjaardag
Jij liever dan ik. Zelfs als ik er voor betaald zou krijgen zou ik daar nog niet naar toe gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Neeeee, niet maandag!Dan ga ik naar Lady Gaga en word ik daar al vroeg met een vriendin van me gedropt voor Ahoy
Maar jij gaat ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Zelfs als ik er voor betaald zou krijgen zou ik daar nog niet naar toe gaan.![]()
Maar als er maandag sneeuw ligt is dat voor mijn geen probleem![]()
Ik heb toch geen dingen die niet erg zijn als ze niet doorgaan
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maar jij gaat ook nietEn als je ervoor betaald zou krijgen zou je er toch wel heen gaan
Ik ga graag naar elk concert als ik ervoor betaald kan krijgen!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig nietDan moet het wel heel erg veel geld zijn
Lady Gaga aanhoren vind ik een marteling
Verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
![]()
Ook dit?Speechless is een mooi nummer
Ik ga lekker niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik heb helemaal voor jou nagedacht welke ik zou posten!!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal voor jou nagedacht welke ik zou posten!!
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Voornamelijk bands als:quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan echt goede artiesten?
Oh okay dan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voornamelijk bands als:
Dream Theater, My Dying Bride, Between The Buried And Me
Vooral artiesten die veel showelementen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Oh okay dan!
Ik heb een heel andere muzieksmaak dan jijIk hou van Madonna, Lady Gaga, KISS, Michael Jackson en Lordi
gala waarvan?quote:
donequote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie even stemmen?
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd - stemtopic SEX
en nou de rest nog stemmenquote:
Ik zal zo stemmenquote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
is dit toegestaanquote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Euh ja? Ik vraag toch niet om op mij te stemmen? Het was niet eens mijn bedoeling om te winnen ofzo, ik dacht als ik begin doen er misschien meer users mee. En dat was dus Godshand, en nu zijn we met z'n tweetjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |