Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Groter niet meer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef Suuz_ het volgende:
Als je onder de 10mm blijft, groeit het gat weer dicht tot een gewoon oorbelgaatje
Ik wil 't eigenlijk ook, maar twijfel een beetje.. Vind het super tof!! Maar.. Ik weet het nog niet.. Bang voor voor eeuwig lubberende oorlellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja wat is pijn haha. Je voelt het wel. En links is bij mij altijd pijnlijker dan rechts. Maar de pijn is snel over. Je loopt alleen wel een avondje met knalrode en warme oorlellen haha.
Jup, boven de 10mm blijft het een groter gat. Het zal wel verschillen per persoon denk ik hoor. Maar mij is verteld dat als je dus onder de 10mm blijft, het weer gewoon terug groeit.quote:
Tot hoever wil jij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Jup, boven de 10mm blijft het een groter gat. Het zal wel verschillen per persoon denk ik hoor. Maar mij is verteld dat als je dus onder de 10mm blijft, het weer gewoon terug groeit.
Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
hmm zit nu op 6, vind dit wel prima. Misschien ooit naar 8 maar zeker niet groter dan dat!
Cynt postte in het vorige topic een foto van die jij bedoeld volgens mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..
Zit nu in les
Kom lekker naar mij, gaan we samen in mn nieuwe bank liggen. Daar kom je never nooit meer ui!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef LiefHart_ het volgende:
Damn.. Wat heb ik zo mega geen zin om naar me werk te gaan.. Ik wil slapen...
Telefoon doet stom, ik kan het niet vinden, nou kan ik ook niet heel goed zoeken want moet toch wel een beetje oplettenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Cynt postte in het vorige topic een foto van die jij bedoeld volgens mij
deze heb ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..
Zit nu in les
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
Een 6.1 op een tentamen dat ik vet moeilijk vondIn een keer gehaald dus!
Nu ben ik benieuwd naar de rest van je gezichtquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de rest van je gezicht![]()
Wow wat een snelheid opeens. Dat ben ik niet meer gewend hier
Ik ben gewoon nieuwschierig hoe jij eruit ziet. Dan kan ik mij een beter beeld vormen van wie jij bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom?
kijk maar in mijn fobodaar kan je ook een beetje zien
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
Ja. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in de mensheidquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een cynisme trouwens, je opmerking over vrienden maken in het vorige deel, meen je dat echt?
Nee, dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in de mensheid
Daarom!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.![]()
Maar ja, als je geen verwachtingen hebt word je ook niet teleurgesteld, toch?
Nee, maar ik maak gewoon moeilijk vrienden. Ik ben bang dat mensen me niet leuk en aardig vinden en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.![]()
Maar ja, als je geen verwachtingen hebt word je ook niet teleurgesteld, toch?
Ben je niet leuk en aardig dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak gewoon moeilijk vrienden. Ik ben bang dat mensen me niet leuk en aardig vinden en dat soort dingen.
Weet ik niet? Sommige mensen zeggen van wel, maar er waren ook altijd mensen die zeiden van niet.quote:
Vous le vou chache avec moi? Op mijn beste Fransquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Waaaat, 8,8 op tentamen Frans
Hoi allemaal!
Jij krijgt geen 8,8!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vous le vou chache avec moi? Voulez-vous coucher avec moi? Op mijn beste Frans
Ik heb ook niet gezegd dat ik goed was in Frans. Misschien kan zij mij het lerenquote:
goed gedaan dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
goed gedaan merelquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Hoi allemaal!
I'm backquote:
dan ga ik nog niet eens naar bedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef Merel- het volgende:
[..]
I'm backLange schooldag gehad, en zo slapen, want morgen half 5 wekker, half 5
!!!
ik heb maar 4 uurtjes slaap nodigquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Merel- het volgende:
Nee?
Oh.. haha, ik de laatste tijd steeds om 9u, maar dan voelt mn leven zo saai en nutteloos, dus uurtje of half 12 ofzo wordt het denk ik, té laat kan ook niet, want dat trek ik echt niet
dat is wel duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
iedere nacht 4u slaap, trek je dat???
Ik slaap het liefst 16 uur per dag en lig de andere 8 uur in bed met mijn laptop op schootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik dat doe ben ik 2 dagen brakquote:
Ik ook, maar het is zo lekker!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik 12 uur in mijn bed blijft liggen dan weet ik zeker dat ik er niet meer uit kom![]()
Nee, ik ook niet. Daarom ga ik er (als het niet hoeft) ook niet graag uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik 12 uur in mijn bed blijft liggen dan weet ik zeker dat ik er niet meer uit kom![]()
nou na 8 uur lig ik echt niet lekker meer, als ik blijf liggen doet mijn rug zo'n zeer dat ik er dus niet meer uit kom.quote:
Dat heb ik ook rond een uur of 10. Dan moet ik er gewoon uit omdat anders alles pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou na 8 uur lig ik echt niet lekker meer, als ik blijf liggen doet mijn rug zo'n zeer dat ik er dus niet meer uit kom.
Ik kan dus ook echt niet meer uitslapen....
bij mij is dat half 8quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook rond een uur of 10. Dan moet ik er gewoon uit omdat anders alles pijn gaat doen.
Balen! Dat heb ik bijna nooit. Soms wel, in periodes, maar nu nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij mij is dat half 8hooguit 8 uur of half 9
later niet
jij hebt ook geen kinderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Balen! Dat heb ik bijna nooit. Soms wel, in periodes, maar nu niet
Ik word nooit uit mezelf om 10 uur wakker. Als ik niet gestoord word slaap ik zo tot 14 uur doorquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook rond een uur of 10. Dan moet ik er gewoon uit omdat anders alles pijn gaat doen.
Ik ook wel, maar dan om de dag ofzo, blijf het liefst wel 30 uur wakker en slaap dan een uur of twaalf. Erg efficiënt dus eigenlijk. Als ik niet wakker hoef slaap ik ook zomaar 14 uur hoor. Maar ik blijf ook zonder moeite 40-50 uur wakker, nergens last van.quote:
die pijn krijg ik al na een 4 uur slaapquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou na 8 uur lig ik echt niet lekker meer, als ik blijf liggen doet mijn rug zo'n zeer dat ik er dus niet meer uit kom.
Ik kan dus ook echt niet meer uitslapen....
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Hoi allemaal!
Goedenavond!quote:Op woensdag 24 november 2010 04:23 schreef Suuz_ het volgende:
Oh ja laten we het over slapen hebben!
Ik heb zoooooon slecht ritme! Wat zeg ik, ik heb helemaal géén ritme! Als ik eenmaal slaap kan ik blijven slapen. Ik ben soms zo jaloers op mensen die om 8.00 uur wakker worden en gewoon niet meer kúnnen slapen! Ik draai me om en slaap gewoon verder. Als ik geen wekker zet slaap ik heel de dag!
Ik ben ook een enorm nachtmens, zodra het donker wordt buiten leef ik helemaal op! Dus ik zit nu ook weer te stuiteren achter mn laptopje...ik wil slapen maar lukt niet!!
Hoiquote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoi iedereen
( Mijn oor zit en blijft op 6 mm)
wat moet je daar aan herkansen?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef DeLuna het volgende:
Morgen
Ik heb straks herkansing voetbal..![]()
Positiespel enzo, dus bij balverlies naar binnen gaan, en bij balbezit naar buiten... met binnenkant voet schieten, dat soort dingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
( en de mijne op de helft)
[..]
wat moet je daar aan herkansen?
Ooohjaquote:Op woensdag 24 november 2010 08:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positiespel enzo, dus bij balverlies naar binnen gaan, en bij balbezit naar buiten... met binnenkant voet schieten, dat soort dingen.
Herkansing voetbal?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef DeLuna het volgende:
Morgen
Ik heb straks herkansing voetbal..![]()
Wat tofquote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoi iedereen
( Mijn oor zit en blijft op 6 mm)
Ja, de ALO.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Herkansing voetbal?![]()
![]()
![]()
Wat voor opleiding doe je dan, sportleraar ofzo?
He, is dat niet in Groningenquote:
Beterschap! Ben ook een beetje ziekquote:Op woensdag 24 november 2010 11:19 schreef LiefHart_ het volgende:
Morning!!
Ziek zijn is kut.. En aangezien ik het eigenlijk nooit ben, vind ik het nog kutter...
Welke?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jouw status klopt niet op je profiel
Haha, ik ook! Heb zin in een tosti of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef xBlossomx het volgende:
Goedemiddag.![]()
Zo wat heb ik een honger zeg..
Ik had gisteren slavinken gehaald en gegeten, die waren in de aanbieding maar meer dan ik eigenlijk zou eten, dus ik heb er net twee gebakken en opgegeten. Ik eet normaal amper varkensvlees en zeker niet vet vlees maar slavinken zijn echt keizerlijk voor zo af en toe.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Heb zin in een tosti of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |