quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef LiefHart_ het volgende:
Heb ik wel gedaan.. Maar ik was er toen even niet bij.. Hij stond op de dansvloer en ik stond boven..
Is dat iets voor in je oor?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
even iets leuks: Ik zojuist deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Toooofquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
even iets leuks: Ik zojuist deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 3 heel leuke kattenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:38 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Of katten..
Check.. Aanwezig hier. 11kilo kat!
Ik 2, waarvan 1 aan de zware kant is.. Hoop dat ik nu niemand beledig, maar ik noem hem mijn dikke zwarte aandachts geile neger.. En de ander heeft een half hitler snorretjequote:
Wat tofquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Ik 2, waarvan 1 aan de zware kant is.. Hoop dat ik nu niemand beledig, maar ik noem hem mijn dikke zwarte aandachts geile neger.. En de ander heeft een half hitler snorretje
Ja wat is pijn haha. Je voelt het wel. En links is bij mij altijd pijnlijker dan rechts. Maar de pijn is snel over. Je loopt alleen wel een avondje met knalrode en warme oorlellen haha.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wat tof!
Doet het niet onwijs pijn om het op te rekken trouwens??
Op hoeveel mm zit jij nu?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Eigenlijk mag je helemaal geen pijn voelen met het stretchen, mijn oor was pijnvrij
Nog 601quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerst nog 98, en dan 99. Nog 600 posts te gaan dus.
toffffff die van mij een luttele 3 .. en daar hou ik het voorlopig even opquote:
pijn bij stretchen is idd niet de bedoelingquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:48 schreef Suuz_ het volgende:
Tijdens het stretchen doet het ook niet pijn, je voelt het alleen. Achteraf heb je ff een gevoelig oor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |