Gelukkig nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maar jij gaat ook nietEn als je ervoor betaald zou krijgen zou je er toch wel heen gaan
Ik ga graag naar elk concert als ik ervoor betaald kan krijgen!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig nietDan moet het wel heel erg veel geld zijn
Lady Gaga aanhoren vind ik een marteling
Verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
![]()
Ook dit?Speechless is een mooi nummer
Ik ga lekker niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik heb helemaal voor jou nagedacht welke ik zou posten!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal voor jou nagedacht welke ik zou posten!!
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Voornamelijk bands als:quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan echt goede artiesten?
Oh okay dan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voornamelijk bands als:
Dream Theater, My Dying Bride, Between The Buried And Me
Vooral artiesten die veel showelementen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Oh okay dan!
Ik heb een heel andere muzieksmaak dan jijIk hou van Madonna, Lady Gaga, KISS, Michael Jackson en Lordi
gala waarvan?quote:
donequote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie even stemmen?
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd - stemtopic SEX
en nou de rest nog stemmenquote:
Ik zal zo stemmenquote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
is dit toegestaanquote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |