Lukt die muts met 2 bollen van Zeeman? Ik heb een mooi kleurtje liggen, nog maar 2 bollen van. En ik haat het echt dat ik zo vaak heb dat ik aan het einde te kort kom en het dan nergens meer kan vinden!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef AnitraX het volgende:
Dat rekenen moet je niet mee beginnen hoor! Want dat blijf je doen danzo gaat er in mijn regenboogdeken ruim 5,6 km draad en zit er nu 2,3 km in, die puffmuts zit voor een muts heel veel draad in ongeveer 550 meter. Dus niet doen want anders heb je spontaan een nieuwe hobby erbij
muts, ik zag nu je vragen pas en kon zo gauw niet zien of deze al beantwoord was. maar zo niet dan toch hier: het eindresultaat ziet er wel wat anders uit als je vasten 'heen&weert' of als je rondhaakt. dus dat zou de reden kunnen zijn om toch telkens te keren. zie bijvoorbeeld deze paddenstoel van anne claire petit: de hoed van de paddenstoel is rondgehaakt, dus gewoon almaar door. de steel is juist heen&terug gehaakt, een heel ander gezicht die steek he. (ik vergiste me de eerste keer toen ik iets van haar wilde namaken, en dacht dat dat stokjes of halve stokjes waren. maar vasten heen en terug zien er dus zo uit.)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef muts88 het volgende:
Ik heb nu trouwens een patroon dat mij zegt elke ronde het werk te draaien (dus net als met recht stuk haken). Wat is hier precies het nu van eigenlijk?
het is darling, van peter pan/wendy.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
Welk witfluffygaren heb je? Want zover ik het kan zien lijkt het op iets wat ik heb, maar dat is helaas maar 1 bolletje, was gister ermee begonnen voor floortje, maar was bang dat ik niet genoeg had dus heb m weer uitgehaald en een naakte floortje gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |