ga ik vanmiddag nog maar even terug naar het winkelcentrum denk ik
 ga ik vanmiddag nog maar even terug naar het winkelcentrum denk ik 

ga maar na....
  ga maar na....  Volgens mij wordt ie echt heel leuk!
  Volgens mij wordt ie echt heel leuk!

zo gaat er in mijn regenboogdeken ruim 5,6 km draad en zit er nu 2,3 km in, die puffmuts zit voor een muts heel veel draad in ongeveer 550 meter. Dus niet doen want anders heb je spontaan een nieuwe hobby erbij
 zo gaat er in mijn regenboogdeken ruim 5,6 km draad en zit er nu 2,3 km in, die puffmuts zit voor een muts heel veel draad in ongeveer 550 meter. Dus niet doen want anders heb je spontaan een nieuwe hobby erbij  

)
 ) 

maar kan je ook beetje kriegel van worden:P
 maar kan je ook beetje kriegel van worden:P

). Maar ja, nu kan ik dus niet werken wat ik eigenlijk wou doen vandaag, dus moet ik maar haken.
). Maar ja, nu kan ik dus niet werken wat ik eigenlijk wou doen vandaag, dus moet ik maar haken. 

Lukt die muts met 2 bollen van Zeeman? Ik heb een mooi kleurtje liggen, nog maar 2 bollen van. En ik haat het echt dat ik zo vaak heb dat ik aan het einde te kort kom en het dan nergens meer kan vinden!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef AnitraX het volgende:
Dat rekenen moet je niet mee beginnen hoor! Want dat blijf je doen danzo gaat er in mijn regenboogdeken ruim 5,6 km draad en zit er nu 2,3 km in, die puffmuts zit voor een muts heel veel draad in ongeveer 550 meter. Dus niet doen want anders heb je spontaan een nieuwe hobby erbij

hopelijk haak ik net zo als Lijnloos!
 hopelijk haak ik net zo als Lijnloos!  
  ) dus heb het precies gedaan
) dus heb het precies gedaan 
 (zoveel te kort kan ik niet hebben)
 (zoveel te kort kan ik niet hebben) 

muts, ik zag nu je vragen pas en kon zo gauw niet zien of deze al beantwoord was. maar zo niet dan toch hier: het eindresultaat ziet er wel wat anders uit als je vasten 'heen&weert' of als je rondhaakt. dus dat zou de reden kunnen zijn om toch telkens te keren. zie bijvoorbeeld deze paddenstoel van anne claire petit: de hoed van de paddenstoel is rondgehaakt, dus gewoon almaar door. de steel is juist heen&terug gehaakt, een heel ander gezicht die steek he. (ik vergiste me de eerste keer toen ik iets van haar wilde namaken, en dacht dat dat stokjes of halve stokjes waren. maar vasten heen en terug zien er dus zo uit.)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef muts88 het volgende:
Ik heb nu trouwens een patroon dat mij zegt elke ronde het werk te draaien (dus net als met recht stuk haken). Wat is hier precies het nu van eigenlijk?

wilde sokken gaan breien nu ik even niet verder kan met mn riddertje, maar nu blijk ik toch maar 4 sokkennaalden te hebben ipv 5.... en het patroon is voor 5
  wilde sokken gaan breien nu ik even niet verder kan met mn riddertje, maar nu blijk ik toch maar 4 sokkennaalden te hebben ipv 5.... en het patroon is voor 5  wanneer leer ik nou eens mn spullen op orde te hebben?
  wanneer leer ik nou eens mn spullen op orde te hebben?  

En ze vond de sleutelhanger ook helemaal geweldig.
 En ze vond de sleutelhanger ook helemaal geweldig. 

het is darling, van peter pan/wendy.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
Welk witfluffygaren heb je? Want zover ik het kan zien lijkt het op iets wat ik heb, maar dat is helaas maar 1 bolletje, was gister ermee begonnen voor floortje, maar was bang dat ik niet genoeg had dus heb m weer uitgehaald en een naakte floortje gemaakt

In een dorp in Tsjechiequote:Op donderdag 25 november 2010 10:40 schreef trui het volgende:
ze zijn leuk, whoop!
waar heb jij dat witte garen gekocht?

Daardoor heb ik 2x stil gestaan in een weiland en vervolgens weer terug met een slakkengang.
 Daardoor heb ik 2x stil gestaan in een weiland en vervolgens weer terug met een slakkengang.

En op de markt hebben ze iets dikkere wol, maarja aangezien we al zo veel hebben. Maar als daar nou leuke kleurtjes bij zitten, wil ik er een paar onder de kerstboom leggen ofzo. Maar ja we hebben al zoveel. Zouden jullie eerst wat op maken, of toch gewoon kopen?
 En op de markt hebben ze iets dikkere wol, maarja aangezien we al zo veel hebben. Maar als daar nou leuke kleurtjes bij zitten, wil ik er een paar onder de kerstboom leggen ofzo. Maar ja we hebben al zoveel. Zouden jullie eerst wat op maken, of toch gewoon kopen? 

Ja, die heb ik! Dankjewel!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef AnitraX het volgende:
Mascha als je de royal bollen van 100gr hebt dan lukt het zeker met 2 bollen.

Wat een werk! Maar hij is zo leuk geworden!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef kirsten. het volgende:
De krans is nu ook opgehangen en de diertjes zitten erin, Hij hangt boven m'n bed want ik had geen plek meer, maar was toch even bang vannacht dat hij op m'n hoofd zou vallen omdat hij natuurlijk best zwaar is.
[ link | afbeelding ]
Ik vind de koosjes niet zo erg vloeken hoor, wel leuk juist! En die sterren en de adventsboom zijn ook heel leuk! 't sneeuwt hier nu met gigantisch dikke vlokken... Ook al zo'n kerstsfeertje

Op picasa staan wel wat Duitse tijdschriften, dan kun je kijken of je eruit komt.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:48 schreef Whoopdidoo het volgende:
Welkom!!
Foto's zouden leuk zijn!
Weet iemand trouwens of duitse haakboekjes makkelijk te ontcijferen zijn?

en vrolijk enzo!!!
 en vrolijk enzo!!!  :D
:D lekker felle kleurtjes ^^
 lekker felle kleurtjes ^^ Leuk in het rood
 Leuk in het rood 
 dus kan nu nog even haken, vanavond weer skien
 dus kan nu nog even haken, vanavond weer skien  (doe een spoedcursus, 3 avonden na elkaar, vanavond laatste avond)
 (doe een spoedcursus, 3 avonden na elkaar, vanavond laatste avond)

Hangt van budget en beschikbare ruimte af lijkt me.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Joah ik ga m denk ik niet kopen.
hm...is 3 haakboekjes te veel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |