SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de kleine lettertjes lezen!
Er zou een minimum quotum moeten komen voor paints in KLB. Dat het anders dicht gaat voor een paar uur (dat is al erg genoeg voor velen) ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:55 schreef Ploertendoder het volgende:
Goede paintZoveel paints zijn er tegenwoordig niet meer in KLB
Goeie Paint. Ook zonder je verhaal zou ik hem meteen herkennen.quote:
Ehm, ik had het hierover:quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie Paint. Ook zonder je verhaal zou ik hem meteen herkennen.
Lees mijn OP en zie dat dit mijn eerste aanvaring met die man is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:48 schreef Frag_adder het volgende:
Man een beetje over Arnol zeiken. Die kerel hoort er gewoon bij, hoe vervelend hij ook is. Een middag op het terras aan de markt is gewoon niet compleet zonder dat hij een keer voorbij is komen schreeuwen! Ik kan mij wel voorstellen dat mensen die normaal niet in eindhoven komen zich van hem rotschrikken
Ja, datquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:48 schreef Frag_adder het volgende:
Man een beetje over Arnol zeiken. Die kerel hoort er gewoon bij, hoe vervelend hij ook is. Een middag op het terras aan de markt is gewoon niet compleet zonder dat hij een keer voorbij is komen schreeuwen! Ik kan mij wel voorstellen dat mensen die normaal niet in eindhoven komen zich van hem rotschrikken
Naja, het zal wel normaal zijn, maar ik vond het toch niet prettig dat hij als een haai rondjes voor de stoep draait terwijl hij naar je schreeuwt, dus niet in zijn algemeen maar echt naar onze groepquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef Frag_adder het volgende:
Dat bevestig ik toch ook in mijn laatste regel, ik vind het alleen opmerkelijk dat je niet uit de reacties van de omstaanders hebt kunnen opmaken dat dit toch echt aan de orde van de dag is in Eindhoven.
Link?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef DasApart het volgende:
Er bestaat ook een docu over hem. Djezus wat rijd hij hard in zon karretje... hij rijd op GODSPEED!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef grindfreakje het volgende:
Mensen die zo voor je staan te schreeuwen mag je slaan.
Net als die loser met ook een baard en een fietsje met te kleine bandjes een paar jaar geleden die als je in het centrum bij een winkel naar binnen keek zomaar uit het niets keihard in je oor begon te schreeuwen, dat heeft hij bij mij maar één keer gedaan.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef grindfreakje het volgende:
Net als die loser met ook een baard en een fietsje met te kleine bandjes een paar jaar geleden die als je in het centrum bij een winkel naar binnen keek zomaar uit het niets keihard in je oor begon te schreeuwen, dat heeft hij bij mij maar één keer gedaan.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:55 schreef Ploertendoder het volgende:
Goede paintZoveel paints zijn er tegenwoordig niet meer in KLB
Held. Zeker te weten heb je daar veel gratis bieries voor ontvangen met je boys van de sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef grindfreakje het volgende:
Edit: Centrum van Groningen voor de duidelijkheid.
Na de foto's gezien te hebben van "jullie"schreeuwerd is dat inderdaad een andere categorie dan diegene die bij ons rondliep in de stad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Held. Zeker te weten heb je daar veel gratis bieries voor ontvangen met je boys van de sociale werkplaats.
Is dat niet die gozer die ook rondfietst met zijn muziek op zijn telefoon aan en dan rare dansjes op zijn fietst doet? Of dat hij afstapt en dan naast zijn fiets gaat dansen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Na de foto's gezien te hebben van "jullie"schreeuwerd is dat inderdaad een andere categorie dan diegene die bij ons rondliep in de stad.
Die ik bedoel was inderdaad een stinkende dakloze die je de stuipen op het lijf joeg, en als je er wat van zei, dan kon je dat fietsje tegen je hoofd krijgen.
Maar dan had jij vast vriendelijk teruggegroet en was je met je laffe lijfje doorgelopen.
WTF dat filmpjequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef DasApart het volgende:
http://www.arnolkox.nl/
Eerste link op google. Ik vind het nu wel gaaf, maar als je daar voor het eerst staat met als dorpse TS en hij blijft bij je rond cirkelen en achter je aan rijden is het wel evenwennen.
Zou dan z'n raar fietsje moeten zijn met van die kleine bandjes, zoiets als dit maar dan 30 jaar ouder.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:47 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Is dat niet die gozer die ook rondfietst met zijn muziek op zijn telefoon aan en dan rare dansjes op zijn fietst doet? Of dat hij afstapt en dan naast zijn fiets gaat dansen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |