So you shouldquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis blauw zijn wel nog hoor.
En S heeft nooit een relatie gewild. Het is nog steeds een schatje van een jongen hoor. Maar zonder relatie ga ik ook gewoon verder met mijn leven.
Nou, dan ben ik blij dat je dat niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had hem er ook uit kunnen gooien.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blij dat je dat niet gedaan hebt
Nou ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kloptdie doet een dutje
![]()
Wat heb ik gehuild trouwensMufasaaaaaaa noooooooooo
quote:
Heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ik ook!
Met Tarzan zat ik in de bios al te janken voor de titel in beeld kwamBaby-aapje
Snap ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis blauw zijn wel nog hoor.
En S heeft nooit een relatie gewild. Het is nog steeds een schatje van een jongen hoor. Maar zonder relatie ga ik ook gewoon verder met mijn leven.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten zijn wat dat betreft heel irritant. Je staat even op en hup, meteen op je plek zitten.
Ik ga gewoon zitten, kat of niet. Na 3 maanden revalidatie heeft 'ie het nooit meer gedaan
Ik heb m op dvd, als je wilt lenen geef je maar een gilquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten zijn wat dat betreft heel irritant. Je staat even op en hup, meteen op je plek zitten.
Ik ga gewoon zitten, kat of niet. Na 3 maanden revalidatie heeft 'ie het nooit meer gedaan
Lief Tomquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb m op dvd, als je wilt lenen geef je maar een gil
Hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had ie maar in mijn schoen moeten gaan zitten
Dat is een illusiequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, want het was een hele tijd stil.
Vriendschap ook?quote:
Gelukkig niet altijdquote:
True... Maar als het met wederzijds goedvinden over gaat dan is het wat anders vind ikquote:
Klopt...quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True... Maar als het met wederzijds goedvinden over gaat dan is het wat anders vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |