Ze hadden toch niet echt iets?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Waarom hebben jullie het zelf nog niet gevraagd dan?
Nee, ik snap het wel, maar nu ik het ga vragen willen jullie het ook wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hadden toch niet echt iets?Dat soort dingen hebben vaak gewoon een begin en een einde. No need to ask...bedoel ik echt niet lullig trouwens.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MooiBen je al gewend aan zwart?
Zijn trein had vertragingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja ja ja, en de wissel stond verkeerd, de brug stond open, er lagen bladeren op de rails... SMOESJES!quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, en de wissel stond verkeerd, de brug stond open, er lagen bladeren op de rails... SMOESJES!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, en de wissel stond verkeerd, de brug stond open, er lagen bladeren op de rails... SMOESJES!
Eigenlijk wilde ik het niet weten. Niet echtquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel, maar nu ik het ga vragen willen jullie het ook weten
Ik vraag dat soort dingen altijd gewoon, vroeg me nu gewoon af waarom je het zelf niet gevraagd hebt als je het eigenlijk wel wil t weten
Aaaaaah liefquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
Okee, topic change:
Mn konijn zat gister op zn hok, en hij kon er niet meer af
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!
als je het over poepen hebt
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:41 schreef Zeroku het volgende:
Het konijn van m'n zus zat gisteren in mijn schoen toen IK die nodig had.
Nou ja, dat is op te lossen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:41 schreef Zeroku het volgende:
Het konijn van m'n zus zat gisteren in mijn schoen toen IK die nodig had.
Ik ging gewoon op het konijn staan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Geweldig![]()
Toen heb je een ander paar aangetrokken, toch
Bramquote:
Ik heb 5 kopppen natuurlijke stoelgang thee van zonnatura op.quote:
Hij sprong er om 20.29 op, ik weet het zekerquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat is op te lossen natuurlijk
Dit konijn was via een tafeltje erop gekomen maar durfde er niet meer af
En ik was weg van 6.45 tot 20.30 dus geen idee hoe lang hij daar zat
Dierenliefdequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ging gewoon op het konijn staan.
Nee, toen ben ik op m'n slippers naar de winkel gegaan.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij sprong er om 20.29 op, ik weet het zekeren Bambi's moeder komt nog terug
Aaah...wanneer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bram
En hij is zielig want zn vriendinnetje is dood
'het' kwam er gedeeltelijk uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 5 kopppen natuurlijke stoelgang thee van zonnatura op.
En vanochtend kwam het er gedeeltelijk uit. Maar ik moet nog meer.... ik voel het
Kloptquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de vader van Simba is ook niet echt dood he
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MooiBen je al gewend aan zwart?
Ik mis blauw zijn wel nog hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En S heeft nooit een relatie gewild. Het is nog steeds een schatje van een jongen hoor. Maar zonder relatie ga ik ook gewoon verder met mijn leven.
Ik had hem er ook uit kunnen gooien.quote:
So you shouldquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis blauw zijn wel nog hoor.
En S heeft nooit een relatie gewild. Het is nog steeds een schatje van een jongen hoor. Maar zonder relatie ga ik ook gewoon verder met mijn leven.
Nou, dan ben ik blij dat je dat niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had hem er ook uit kunnen gooien.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blij dat je dat niet gedaan hebt
Nou ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kloptdie doet een dutje
![]()
Wat heb ik gehuild trouwensMufasaaaaaaa noooooooooo
quote:
Heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ik ook!
Met Tarzan zat ik in de bios al te janken voor de titel in beeld kwamBaby-aapje
Snap ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis blauw zijn wel nog hoor.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten zijn wat dat betreft heel irritant. Je staat even op en hup, meteen op je plek zitten.
Ik ga gewoon zitten, kat of niet. Na 3 maanden revalidatie heeft 'ie het nooit meer gedaan
Ik heb m op dvd, als je wilt lenen geef je maar een gilquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten zijn wat dat betreft heel irritant. Je staat even op en hup, meteen op je plek zitten.
Ik ga gewoon zitten, kat of niet. Na 3 maanden revalidatie heeft 'ie het nooit meer gedaan
Lief Tomquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb m op dvd, als je wilt lenen geef je maar een gil
Hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had ie maar in mijn schoen moeten gaan zitten
Dat is een illusiequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, want het was een hele tijd stil.
Vriendschap ook?quote:
Gelukkig niet altijdquote:
True... Maar als het met wederzijds goedvinden over gaat dan is het wat anders vind ikquote:
Klopt...quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True... Maar als het met wederzijds goedvinden over gaat dan is het wat anders vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |