helaas is the love om je heen vaak niet genoegquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En weer verder, sterkte iedereen
Feel the love enz
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef Flippiee het volgende:
14, belachelijk onzeker en niet geliefd.
Tsja... niks liever dan dat... Echt niks liever...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:40 schreef Under_Score het volgende:
zin in warmte van een lief iemand
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tsja... niks liever dan dat... Echt niks liever...
doe dat dan niet, alles selecteren in een RAR of zip bestand gooien en op een ver hoekje van de schijf stoppen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Terugval na het bekijken van oude foto's... *zucht*
bedanktquote:
Kan ik nog niet... maar ik zal er niet meer naar kijken. Het maakt het mis-gevoel alleen maar groter, terwijl er niets aan te doen valt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:47 schreef Under_Score het volgende:
[..]
doe dat dan niet, alles selecteren in een RAR of zip bestand gooien en op een ver hoekje van de schijf stoppen.
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:40 schreef Under_Score het volgende:
zin in warmte van een lief iemand
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:55 schreef 8108139dpths het volgende:
Beetje chagrijnig [ afbeelding ] en een beetje (beetje boel)
Ik zou een topic openen in feedback ipv hier je beklaag doen. Heeft waarschijnlijk meer nut.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef zwartedoos het volgende:
hoe kan t nou dat mn wachtwoord t iedere keer niet meer doet hier
dat heb ik al vaker aangegeven, 1e keren bleek t mn ex te zijn. Nu zeggen ze niks meer en sturen me gewoon n nieuw ww.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik zou een topic openen in feedback ipv hier je beklaag doen. Heeft waarschijnlijk meer nut.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een beetje hoofdpijn, misselijk maar zonder echt een ik moet kotsen gevoel.
Verder voel ik me gewoon kut
quote:
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Met zo'n lieve actie kan je toch niet anders dan verliefd worden
quote:Op woensdag 24 november 2010 07:58 schreef HLV_Siempre het volgende:
Soms hou je van iemand maar zou je willen dat het niet zo was.
Boos.
quote:
Al gelukt?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef zwartedoos het volgende:
Nu zeggen ze niks meer en sturen me gewoon n nieuw ww.
dat dus. enquote:
sporten onder de dekenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
zojuist cadeautjes klaargemaakt met wat snoep voor mijn buurkinderen ik hoop dat ze het leuk vinden!
O en sporten was weer heftig dus wat rugpijn maar wel blij dat ik me er toe gezet heb,terwijl ik heerlijk onder mn warme dekentje lag
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef DeBassist het volgende:
door teveel stress en medicatie libido op 0 en lichaam zo mogelijk nog meer van slag
wat een kutdagweek zeg
haha dat staat er raar ja haha! Overigens stonden de cadeautjes nog geen 3 minuten buiten (om half 11 's avonds!) of ze hadden ze al gevonden! Pff wat zijn die kids toch altijd laat wakker!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 07:42 schreef badtripbob het volgende:
Ik ben heel boos op mezelf. In een poker toernooi met een prijs van zo'n 2640 voor de eerste plaats en 4e iets van 700 nog wat,ben ik 5e geworden.
En niet doordat ik slechte kaarten kreeg, en ander betere kaarten, nee omdat ik zelf zo dom was op een paar keer achter domme mogelijkheden te gaan die bijna niet eens mogelijk waren...
Ben echt pissed en teleurgesteld in mezelf dat ik na zo lang goed spel er gewoon minimaal 4e had moeten worden. Maar nee hoor, in de slotfase moet ik weer zo dom zijn om een paar honderd, zo niet een paar duizend door m'n neus te boren omdat ik het even snel wilde opplossen en haast kreeg omdat de nr 5 terug kwam...
GVD TERING TYFUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutkutkutkutkut. Ik zou de hele bende in elkaar willen trappen.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
quote:Op donderdag 25 november 2010 07:45 schreef Xantalien het volgende:
[..]Nee hoor, ik heb van deze maand nog steeds net iets minder dan 1000 dollar opm m'n pokerrekening staan en had 1000 dollar laten storten naar mijn bankrekening. Ik sta dus nog iets minder dan 2000 dollar winst deze maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutkutkutkutkut. Ik zou de hele bende in elkaar willen trappen.
Ik kan ook gewoon toernooien winnen, ik had het hier ook gewoon gedaan als ik niet zo dom zou zijn gaan spelen. Echt dat ik zo dom kon zijn om een heel toernooi goed te spelen en weinig risico te nemen en dan ga ik op het laatste het verpesten....
Maar ja nu maar weer op naar de volgende toernooitjes en vooral een volgend toernooi met een redelijke pot en hopen te pakken. Komt wel weer goed daar heb ik wel vertrouwen in. Heb alleen een grote extra bonus deze maand laten lopen zo en dat is gewoon zonde.
dat is idd pieps! speel je op pokerstars?quote:Op donderdag 25 november 2010 07:42 schreef badtripbob het volgende:
Ik ben heel boos op mezelf. In een poker toernooi met een prijs van zo'n 2640 voor de eerste plaats en 4e iets van 700 nog wat,ben ik 5e geworden.
En niet doordat ik slechte kaarten kreeg, en ander betere kaarten, nee omdat ik zelf zo dom was op een paar keer achter domme mogelijkheden te gaan die bijna niet eens mogelijk waren...
Ben echt pissed en teleurgesteld in mezelf dat ik na zo lang goed spel er gewoon minimaal 4e had moeten worden. Maar nee hoor, in de slotfase moet ik weer zo dom zijn om een paar honderd, zo niet een paar duizend door m'n neus te boren omdat ik het even snel wilde opplossen en haast kreeg omdat de nr 5 terug kwam...
GVD TERING TYFUS
Ik speelde daar en ga misschien als ik weer een grote pot gepakt heb op fullt tilt poker wel wat geld op pokerstars weer zetten. Sta nu vorige maand 1k in de winst een deze maand nog iets minder dan 2k. Ik speel trouwen razz, das een vorm van stud poker.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat is idd peips! speel je op pokerstars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |