helaas is the love om je heen vaak niet genoegquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En weer verder, sterkte iedereen
Feel the love enz
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef Flippiee het volgende:
14, belachelijk onzeker en niet geliefd.
Tsja... niks liever dan dat... Echt niks liever...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:40 schreef Under_Score het volgende:
zin in warmte van een lief iemand
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tsja... niks liever dan dat... Echt niks liever...
doe dat dan niet, alles selecteren in een RAR of zip bestand gooien en op een ver hoekje van de schijf stoppen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Terugval na het bekijken van oude foto's... *zucht*
bedanktquote:
Kan ik nog niet... maar ik zal er niet meer naar kijken. Het maakt het mis-gevoel alleen maar groter, terwijl er niets aan te doen valt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:47 schreef Under_Score het volgende:
[..]
doe dat dan niet, alles selecteren in een RAR of zip bestand gooien en op een ver hoekje van de schijf stoppen.
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:40 schreef Under_Score het volgende:
zin in warmte van een lief iemand
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:55 schreef 8108139dpths het volgende:
Beetje chagrijnig [ afbeelding ] en een beetje (beetje boel)
Ik zou een topic openen in feedback ipv hier je beklaag doen. Heeft waarschijnlijk meer nut.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef zwartedoos het volgende:
hoe kan t nou dat mn wachtwoord t iedere keer niet meer doet hier
dat heb ik al vaker aangegeven, 1e keren bleek t mn ex te zijn. Nu zeggen ze niks meer en sturen me gewoon n nieuw ww.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik zou een topic openen in feedback ipv hier je beklaag doen. Heeft waarschijnlijk meer nut.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een beetje hoofdpijn, misselijk maar zonder echt een ik moet kotsen gevoel.
Verder voel ik me gewoon kut
quote:
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Met zo'n lieve actie kan je toch niet anders dan verliefd worden
quote:Op woensdag 24 november 2010 07:58 schreef HLV_Siempre het volgende:
Soms hou je van iemand maar zou je willen dat het niet zo was.
Boos.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |