Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de maand voordat ik een positieve zwangerschapstest in handen had... Ik weet het dus echt niet.quote:
ruim 4 maanden (27-7-2010)quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef p_iglet het volgende:
pessie even wat vraagjes...
hoe oud is nathan?
wat was zijn geboorte gewicht en groei tot nu toe?
was hij alleen volgens het CB te weinig aangekomen, of ook gezakt op de borstvoeding.com curve?
heb je al contact gehad met een lactatiekundige?
heb je syntocinon spray voor het kolven?
Dit!!quote:Op zondag 5 december 2010 12:57 schreef Cantare het volgende:
Ik had me zelf van tevoren echt niet kunnen voorstellen dat het me zoveel voldoening zou geven om bv te geven. Nu snap ik de trots bv-moeders zoveel beter!
Wat een lief aanbod! Dat stel ik echt op prijs! Maar ik ga toch vandaag even de symphony huren en dan kijk ik over een paar dagen wel weer. Als ik dan toch nog veel met de hand moet kolven kom ik nog even terug op je aanbod, ok? Ik vind het echt heel lief van je! (wanneer ben je ook alweer uitgerekend?)quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef Jore het volgende:
Pessie, jij hebt een Avent handkolf toch? Ik heb er namelijk een nauwelijks (lees: twee keer) gebruikte motor bij, die mag je gerust lenen! Misschien vind je dat prettig? Er moet dan één onderdeeltje veranderd worden op de kolf maar die heb ik ook. Laat maar weten!
Afkoppelen.. En wanneer bijt ze? aan het einde een beetje zeg maar, dan kan het zijn dat ze een soort pissig wordt dat de melk niet zo hard stroomt maar dat ze er moeite voor moet doen, of je gewoon duidelijk maken dat het tijd is voor mem nummer 2.quote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef Orea het volgende:
Mijn kind bijt ineens sinds vandaag![]()
(dat doet zeer zeg, zo'n bankschroef die ineens dicht klapt
)
Dat klinkt best zieligquote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef Twinkly het volgende:
Zo'n periode heeft Niels ook gehad Orea, niet fijn![]()
Wat ik deed was mijn pink naast de mondhoek in de aanslag houden om snel af te koppelen en heel goed opletten of hij zijn mond anders deed, want vlak voor ze bijten moeten ze de houding van hun tong en kaken veranderen (en Niels ging dan ook een beetje lachen).
In een boek van mij staat dat het kind in je borst drukken ook helpt, dat ze dan loslaten omdat ze geen lucht krijgen, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Ja he! En het is nog wel dr.Sears (attachment parenting)quote:
Ja maar ik kan me dus heel goed voorstellen dat er dan genoeg moeders zijn die toch bij de 4 maanden beginnen met bijvoeden, het staat toch op de potjes en het CB zegt ook dat het wel kan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:18 schreef Orea het volgende:
Ja ik vind het zeker raar. En natuurlijk is het ene kind het andere niet. Maar Leia heeft nu eenmaal gevoelige darmen en op de bv zou ze theoretisch het hele eerste jaar kunnen doen. Dus waarom haasten. Ze kan haar hele leven nog vast voedsel etenzolang ze het goed doet vind ik het wel best en volg ik lekker mijn eigen gevoel/manier..
dat doet floris ook al wekenquote:Op maandag 6 december 2010 16:27 schreef Orea het volgende:
Dat is wellicht wel slimmer ja
Ik heb ergens het vermoeden dat er een tandje komt.. Want hard plekje op haar kaak, het liefst kauwt ze constant op je vinger (en dan echt bijten) kwijl en rode wang al een paar dagen....
mijn cb vond t nog niet nodigquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me dus heel goed voorstellen dat er dan genoeg moeders zijn die toch bij de 4 maanden beginnen met bijvoeden, het staat toch op de potjes en het CB zegt ook dat het wel kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |