quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:51 schreef pessie het volgende:
Nathan werd om 4.30 wakker: gevoed, viel in slaap, weer ingebonden waar hij wakker van werd en maar lekker naast manlief gelegd. Ik ben gaan kolven: 80cc!!! Toen ik klaar was vroeg manlief of het veel was. Nathan was namelijk nog wakker. Ik heb eerst 40cc aangeboden wat hij volgens mij te snel wegklokte. Hij krijste om meer, heb hem de overige 40cc ook aangeboden. Hij vond nog steeds dat hij niet genoeg had, maar hij ging wel weer slapen.
Om 8.30 weer wakker en gevoed, daarna is Nathan weer in slaap gevallen en heb ik 70cc gekolfd! Dit heb ik nog niet kunnen geven omdat hij nog slaapt dus dit krijgt hij straks.
Ik zit me serieus af te vragen of hij ooit wel iets uit de borst krijgt![]()
Oh ja, hij houdt zelf zn flesje vast![]()
En ik voel me nu al geradbraakt. Ben elk uur wakker geweest om te horen of Nathan nog leefde(i know). En na het kolven was het in slaap vallen ook niet echt denderend snel.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:58 schreef Jore het volgende:
Kan het zijn dat hij door het tepelhoedje de borst niet goed leeg kan drinken? De voedingen duren toch ook behoorlijk lang bij jullie? Misschien is het een idee om de lk even mee te laten kijken, het lijkt mij namelijk best belangrijk om het hoedje af te bouwen indien mogelijk. Wel fijn dat je zo makkelijk kolft! En sterkte voor de komende dagen en nachten. Wanneer ga je weer wegen?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:59 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, als hij niets zou drinken, zou je niet voldoende productie hebben om zoveel te kolven. Dat valt dus wel mee.
komt een LK kijken?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik vind dat je er best veel uit krijgt na het drinken. Ik zou ook de lk eens mee laten kijken. Misschien heeft Nathen een herhalingscursus drinktechnieken nodig?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Pfoeh, wat een nacht Pessie![]()
Het klinkt inderdaad alsof hij niet effectief drinkt aan de borst, het lijkt me verstandig de LK mee te laten kijken.
Mijn vriendin heeft van de LK tips gekregen hoe ze het tepelhoedje af kon bouwen en dat is heel goed gegaan, ik zal haar vandaag eens vragen wat de tips waren.
Dat viel me ook op. Maar ja, ik ben verder niet geschoold of iets, dus k durfde het niet te zeggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik vind dat je er best veel uit krijgt na het drinken. Ik zou ook de lk eens mee laten kijken. Misschien heeft Nathen een herhalingscursus drinktechnieken nodig?
He dat ken ik...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef pessie het volgende:
Oh ja, mijn productie is gewoon goed volgens de LK, Nathan moet gewoon meer drinken.
Oh ja, jij hebt dus hetzelfde probleem, alleen wel andere oorzaakquote:
Als jij wilt gaan wegen moet je dat gewoon doen. Ik had zelfs een weegschaal en legde haar er elke dag op, dat gaf mij een gevoel dat ik er in elk geval iets van controle over had.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt dus hetzelfde probleem, alleen wel andere oorzaak.
Nathan moet gewoon even bijtanken, zal dus wel goed komen. Heeft het nu zin om wel donderdag even e gaan wegen of gewoon even afwachten tot maandag?
Ik heb net 20cc gekolfd, heeft hij ook weer zo weggedronken. Hij ligt nu tevreden te spelen in de box, ik verwacht dat hij binnen 10 minuten aangeeft te willen slapen.
Je geeft volledig bv, dus het zal wel loslopen. Als je productie Ijkt te zakken, zal Leia vanzelf gaan regelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:00 schreef Orea het volgende:
Hier is het weer nieuw, honger hebben, ik leg aan, hoofd wegdraaien en beginnen te dreinen..uiteindelijk drinkt ze dan wel!
Nog een vraagje, Leia slaapt in principe van 19:00 tot zeker 03:00 en misschien zoals vannacht wel vaker door tot 6:00.. is het dan handig om rond 22:00 nog een keer te kolven om de boel wel een beetje op gang te houden? Vind bijna niet drinken 12 uur zo lang... of regelt het zichzelf wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |