abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:58:36 #151
285521 Sigma22
The Future Is Bright
pi_89047122
Zoals wij hier zeggen; Noe is de bok vet!
  Moderator dinsdag 23 november 2010 @ 11:59:29 #152
8781 crew  Frutsel
pi_89047147
quote:
Wapenstilstand geschonden

De Noord-Koreaanse beschieting van het eiland Yeonpyeong is volgens Seoul een schending van de wapenstilstand tussen de twee landen. De VS veroordeelt als voornaamste bondgenoot van Z-Korea de beschieting en roept Noord-Korea op de " oorlogshandelingen" te beëindigen.

De beschieting is in de ogen van Moskou onaanvaardbaar. China is terughoudender en vindt dat het zeslandenoverleg over het nucleaire programma van Noord-Korea snel hervat moet worden.

De spanning tussen de Korea's is al maanden hoog. Zondag werd bekend dat Noord-Korea een nieuwe uraniumfabriek in bedrijf heeft.
pi_89047154
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:56 schreef Nickolast het volgende:
60 tot 70 huizen naar de klote......en 2 doden en 6 gewonden ofzo?.....Lijkt me sterk dat dat gewone huizen waren, zullen wel garages geweest zijn :)
Waarschijnlijk zijn die huizen niet allemaal geraakt door granaten. Kan natuurlijk ook komen voor het vuur dat zich verspreid. Gezien de locatie gaat het waarschijnlijk om huizen die voor een groot gedeelte uit hout bestaan.
pi_89047174
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Infection het volgende:
Het was al voorspeld door Nostradamus en Baba Vanga dat er in November 2010 een derde wereldoorlog zal uitbreken die rustig begint maar waarmee later nucleaire wapens gebruikt gaan worden... :{
Bron?
pi_89047178
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn die huizen niet allemaal geraakt door granaten. Kan natuurlijk ook komen voor het vuur dat zich verspreid. Gezien de locatie gaat het waarschijnlijk om huizen die voor een groot gedeelte uit hout bestaan.
Hoewel het uiteraard een beetje aangedikt is door ZK. ;).
pi_89047211
Nu maar hopen dat het niet verder escaleert... dan komt er straks nog dienstplicht ook. :{
pi_89047258
China zelf zal door druk van het Westen wel kiezen om NK aan te spreken op dit incident en het veroordelen .
NK is werkelijk in alles afhankelijk van China . Van wapens tot economisch. Dus als die zeggen dat NK moet dimmen dan zit er niets anders op dan dit op te volgen .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89047268
quote:
Het was al voorspeld door Nostradamus en Baba Vanga dat er in November 2010 een derde wereldoorlog zal uitbreken die rustig begint maar waarmee later nucleaire wapens gebruikt gaan worden... :{
Nostradamus had voorspeld dat er nucleaire wapens gebruikt gingen worden? Dan was hij zijn tijd wel lekker vooruit :')
pi_89047299
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef Infection het volgende:
Nu maar hopen dat het niet verder escaleert... dan komt er straks nog dienstplicht ook. :{
Dienstplicht is er nog steeds, alleen opgeschort. Het zou iig wel goed zijn om die opnieuw in te voeren. Al die relmarokkaantjes en ander tuig discipline bijschaven. Weigering = doostraf.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:05:17 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_89047328
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Qua materiaal wint ZK het natuurlijk. Maar vergeet niet dat NK een miljoen militairen in actieve dienst heeft. En bijna 8 miljoen reservisten.
Tsja, dat is elke man >20. Dan kun je ook zeggen dat ZK 16 miljoen reservisten heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89047335
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef byah het volgende:

[..]

Nostradamus had voorspeld dat er nucleaire wapens gebruikt gingen worden? Dan was hij zijn tijd wel lekker vooruit :')
Waarschijnlijk niet letterlijk nucleare wapens, maar wel manieren om grote delen van bevolkingen snel mee uit te roeien, hence nukes.
pi_89047340
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef byah het volgende:

[..]

Tja...ik geloof het ook niet allemaal. Maar toch toeval dat dit nu net gebeurd, terwijl zoiets 100'en jaren geleden al voorspeld is. :P
pi_89047425
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja...ik geloof het ook niet allemaal. Maar toch toeval dat dit nu net gebeurd, terwijl zoiets 100'en jaren geleden al voorspeld is. :P
Nostradamus en zijn voorspellingen zijn lachwekkend .
Er zal wel iets gestaan hebben in de trend van : Den aarden zal verzwolgen worden door vuur afkomstig van de brandende torens des duivels.
En iemand zal dan geconstateerd hebben dat torens in die context wel raketten moeten zijn, en dat het vuur afkomstig is van een nucelaire aanval .
Zo simpel is die logica van zijn aanhangers ongeveer :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89047470
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

We hebben dan minder troepen, ons leger alleen is eenvoudig in staat heel Noord Korea in de as te liggen mocht dit nodig zijn . Technologische suprematie in de lucht met Apaches/F-16's .
Noord Korea heeft anders ook een indrukwekkende luchtmacht en arsenaal aan wapens, MiG-29, Mi-24, of ze nou oud zijn of niet, het gaat erom dat ze werken en dat doen ze. Noord Korea zal niet schikken van het arsenaal van Nederland.
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
pi_89047472
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 12:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Joh, wat er ook gebeurt, er is altijd wel iemand die het voorspeld zou hebben. :P
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89047515
Ik heb mijn schuilkelder in opperste staat van paraatheid gebracht.
-
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:14:49 #167
324709 baaart
ŻŻŻŻŻŻŻ
pi_89047555
quote:
9.02am: Tania Branigan emails from Beijing:

The artillery attacks are a "totally justifiable act of self-defence" in response to the South's sea drills, an unofficial spokesman for North Korea has said, warning that nuclear war could follow "at any point" unless the exercises stop. Pyongyang has repeatedly issued such threats in the past.

"We repeatedly warned South Korea to stop its dangerous war games. If the South continues its dangerous behaviour, Seoul will be the next target. It will be a sea of fire. Nuclear war could start at any point," said Kim Myong-chol, executive director of the Centre for Korean-American Peace. He said it was fair to describe him as speaking on behalf of the North's government.

He added: "We have repeatedly warned the South to avoid endangering our territory on sea or air."
http://www.guardian.co.uk(...)ea-fires-south-korea
  Moderator dinsdag 23 november 2010 @ 12:14:51 #168
8781 crew  Frutsel
pi_89047558
quote:
N Korea Warns Of More Strikes After Attack

North Korea has warned it will continue to launch strikes if the South violates its disputed sea border and blamed Seoul for starting major clashes that killed two soldiers.

outh Korea said around 200 North Korean artillery shells hit one of its islands, prompting Seoul to return fire.

But the communist state claimed it was its rival who fired first, after the North warned Seoul to halt military drills in the area.

Two South Korean marines were killed and around 10 other soldiers hurt, some seriously, after the shelling. Around 60 to 70 houses were also ablaze.

It was one of the heaviest bombardments on the South since the Korean War ended in 1953.

North Korea threatened to continue launching strikes if its neighbour violates their sea border "even 0.001 millimetre".

Pyongyang's supreme military command said it would "launch merciless military retaliatory strikes".

South Korea condemned the deadly attack and warned it would retaliate strongly if there was more violence.

It said the assault violates the armistice agreement that halted the conflict 57 years ago, and was "clear military provocation".

And it warned of stern retaliation if there were further such incidents.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:14:53 #169
285521 Sigma22
The Future Is Bright
pi_89047559
Blikvoer staat klaar, water is bijgevuld en de shotgun geladen.

*Deuntje van fallout1 neuriet*
pi_89047605
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef Sigma22 het volgende:
Blikvoer staat klaar, water is bijgevuld en de shotgun geladen.

*Deuntje van fallout1 neuriet*
Succes! ^O^ Denk niet dat je echt ver komt daarmee als je een nucleaire bom op je dorp/stad/land krijgt. ;)
pi_89047614
Wat een clowns die Noord Koreanen .
Denken ze nou echt dat ze Seoul in de as kunnen leggen zonder vergelding vanuit het westen ? :+
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:17:06 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_89047616
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Qua materiaal wint ZK het natuurlijk. Maar vergeet niet dat NK een miljoen militairen in actieve dienst heeft. En bijna 8 miljoen reservisten. En dat ze ontiegelijk veel chemische wapens hebben, en er denk ik niet twee keer over na zullen denken om ze te gebruiken.

Het nucleair potentieel van NK is daarin tegen wel een beetje overdreven.
Ik denk dat de Noordkoreaanse troepen zich en masse over zullen gaan geven, zeker na de eerste tegenslag.

Maar er gaat niets gebeuren denk ik.
Yankee go home!
pi_89047643
quote:
_O-

Kom op man. Je moet echt een behoorlijke plaat voor je kop hebben, wil je in de voorspellingen van Nostradamus geloven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89047651
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk dat de Noordkoreaanse troepen zich en masse over zullen gaan geven, zeker na de eerste tegenslag.

Maar er gaat niets gebeuren denk ik.
precies .
het echt schokkende nieuws van vandaag is natuurlijk dat van Femke die aankondigt te stoppen .
geen harde tepels meer in de Kamer :(
Groetjes, Ezio.
pi_89047840
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

_O-

Kom op man. Je moet echt een behoorlijke plaat voor je kop hebben, wil je in de voorspellingen van Nostradamus geloven.
Zelfde met religies zoals de bijbel en koran idd. Daar wordt ook altijd alles uit verband gerukt en dingen overal mee geassocieerd. _O-

:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')