abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89045344
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ooit Bastille Day gekeken dan, of parades van de DDR of van de Nazi's, of van de Russen? Blijf maar glashard zeggen dat ze niet bestaan, ik ben blijkbaar degene die faalt.

:D!
Russen = Communisme
DDR = Communisme
Nazi = Nazisme

De vraag was of dergelijke marsen hier in Europa ook plaatsvinden . Dat is dus niet het geval .
En Bastille Day is een historisch ceremoniële herdenking . Niet een manier om met ICBM-trucks aan het volk te laten zien hoe groots en machtig het leger van de Volks-republiek wel niet is _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89045481
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Russen = Communisme
DDR = Communisme
Nazi = Nazisme

De vraag was of dergelijke marsen hier in Europa ook plaatsvinden . Dat is dus niet het geval .
En Bastille Day is een historisch ceremoniële herdenking . Niet een manier om met ICBM-trucks aan het volk te laten zien hoe groots en machtig het leger van de Volks-republiek wel niet is _O-
Dat kunnen Engeland, Duitsland, Nederland, Frankrijk, Staphorst etc nu ook niet meer, de wereldmachten lachen ze dan uit, omdat het verbleekt met de grote jongens.
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
pi_89045562
quote:

[..]

Russen = Communisme
DDR = Communisme
Nazi = Nazisme

Victory Day is ook ceremonieel, dat is het altijd geweest. De DDR marsen waren ook ceremoniële marsen, evenals de Nurnberg marsen. De Chinese marsen zijn ook niets anders dan ceremonie voor verjaardagen van het leger en de staat, evenals de Noord-Koreaanse marsen.

Hell, elke mars is ceremonieel, het enige verschil is het wapentuig dat je presenteert, maar dat wil nog niet zeggen dat Europa dergelijke marsen niet kent. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89045610
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:02 schreef ReV66 het volgende:

[..]

Dat kunnen Engeland, Duitsland, Nederland, Frankrijk, Staphorst etc nu ook niet meer, de wereldmachten lachen ze dan uit, omdat het verbleekt met de grote jongens.
Dat van Noord Korea is ook een lachertje vergeleken bij dat van de Fransen of de Duitsers hoor .
Alleen weten de Noord Koreaanse burgers dat niet . En dat is dus de bedoeling van een dergelijke parade . Propaganda voor je burgers , laten zien hoe sterk je wel niet bent .
Aangezien wij hier in het vrije Westen gewoon kunnen Googlen om te constateren dat de Amerikanen een leger hebben dat 1000 x groter is werkt dergelijke propaganda hier niet .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89045715
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:05 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Victory Day is ook ceremonieel, dat is het altijd geweest. De DDR marsen waren ook ceremoniële marsen, evenals de Nurnberg marsen. De Chinese marsen zijn ook niets anders dan ceremonie voor verjaardagen van het leger en de staat, evenals de Noord-Koreaanse marsen.

Hell, elke mars is ceremonieel, het enige verschil is het wapentuig dat je presenteert, maar dat wil nog niet zeggen dat Europa dergelijke marsen niet kent. :')
Je hebt helemaal gelijk man :W
Ga jij lekker marsen uit China waar het complete nucleaire arsenaal aan het volk getoond wordt vergelijken met onze Prinsjesdag . Lekker geloofwaardig idd ....
Groetjes, Ezio.
pi_89045781
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat van Noord Korea is ook een lachertje vergeleken bij dat van de Fransen of de Duitsers hoor .
Alleen weten de Noord Koreaanse burgers dat niet . En dat is dus de bedoeling van een dergelijke parade . Propaganda voor je burgers , laten zien hoe sterk je wel niet bent .
Aangezien wij hier in het vrije Westen gewoon kunnen Googlen om te constateren dat de Amerikanen een leger hebben dat 1000 x groter is werkt dergelijke propaganda hier niet .
En ondanks dat heeft het westen toch angst voor Noord-Korea.
pi_89045839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef ReV66 het volgende:

[..]

En ondanks dat heeft het westen toch angst voor Noord-Korea.
Alleen maar omdat ze hoogstwaarschijnlijk bezig zijn een kernbom te maken .
In combinatie met de haat tegen het Westen/kapitalisme is dat geen geruststellend idee .
Groetjes, Ezio.
pi_89045851
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ga jij lekker marsen uit China waar het complete nucleaire arsenaal aan het volk getoond wordt vergelijken met onze Prinsjesdag . Lekker geloofwaardig idd ....
hehe, als Nederland wil pronken dan moeten ze op Prinjesdag de VOC-schepen er weer uithalen, de VOC mentaliteit van Balkenende en dan ook nog Afrikaanse mensen uitnodigen voor de Margriet Herfst Fair
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:19:38 #109
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89045906
Zuid korea stuurt straaljagers staat op cnn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_89045950
quote:
PYONGYANG - Noord-Korea zegt dat Zuid-Korea dinsdag als eerste heeft geschoten bij de artilleriebeschietingen over en weer. Staatsmedia van het streng-communistische land hebben dat dinsdag gemeld.
http://www.nu.nl/buitenla(...)on-met-schieten.html

Ze gaan elkaar nu beschuldigen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:22:00 #111
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89045964
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Marsen zijn niets ongewoons, ze komen ook in Nederland voor. Alleen wordt hier niet meteen een heel arsenaal aan wapens getoond, maar worden er liederen gespeeld.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_89045993
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:17 schreef ReV66 het volgende:

[..]

hehe, als Nederland wil pronken dan moeten ze op Prinjesdag de VOC-schepen er weer uithalen, de VOC mentaliteit van Balkenende en dan ook nog Afrikaanse mensen uitnodigen voor de Margriet Herfst Fair
We hebben dan minder troepen, ons leger alleen is eenvoudig in staat heel Noord Korea in de as te liggen mocht dit nodig zijn . Technologische suprematie in de lucht met Apaches/F-16's .
Groetjes, Ezio.
pi_89046065
Toch wel erg verontrustend imo.
pi_89046089
quote:
VS veroordelen aanval Noord-Korea

WASHINGTON - De Verenigde Staten manen Noord-Korea om direct te stoppen met provocerende acties. Een woordvoerder van het Witte Huis zei de granaataanval op een Zuid-Koreaans eiland sterk te veroordelen.

De woordvoerder voegde eraan toe dat de VS zich inzetten om Zuid-Korea te verdedigen, evenals de regionale vrede en stabiliteit.

De VS houden de situatie scherp in de gaten. Bij de Noord-Koreaanse aanval op de marinebasis op het Zuid-Koreaanse eiland waren geen Amerikanen betrokken, aldus het Witte Huis.

De Japanse premier Naoto Kan heeft zijn ministers dinsdag naar aanleiding van de aanval op Zuid-Korea bevolen zich voor te bereiden op elke mogelijke gebeurtenis.

''We moeten krachtig kunnen reageren op een onverwachte gebeurtenis'', zei Kan na crisisberaad met zijn ministers en topambtenaren in zijn kantoor. ''Ik heb ministers opgedragen om hun uiterste best te doen om informatie te verzamelen.''

China

China heeft dinsdag beide partijen gemaand ''meer te doen voor vrede'', aldus een woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken.

China heeft goede betrekkingen met zowel Noord-Korea als Zuid-Korea. Het land stelde dinsdag zeer bezorgd te zijn over de beschietingen.

En China houdt zich afzijdig . Dus dan zal Noord Korea moeten inbinden .
Of Rusland moet zich nog hard gaan maken voor ze .
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:27:37 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_89046112
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

We hebben dan minder troepen, ons leger alleen is eenvoudig in staat heel Noord Korea in de as te liggen mocht dit nodig zijn . Technologische suprematie in de lucht met Apaches/F-16's .
Apaches en F16's stammen nog uit de 70's. Er zijn inmiddels nog veel gevaarlijkere wapens beschikbaar in de legers van de westerse wereld.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_89046124
quote:
PYONGYANG - Noord-Korea zegt dat Zuid-Korea dinsdag als eerste heeft geschoten bij de artilleriebeschietingen over en weer. Staatsmedia van het streng-communistische land hebben dat dinsdag gemeld.

Het land zegt dat Zuid-Korea enkele tientallen granaten heeft afgeschoten op het buurland.

De actie leidde ertoe dat Noord-Korea een uur lang een Zuid-Koreaans eiland met granaten heeft bestookt.

Het leger van Noord-Korea vuurde dinsdag ongeveer vijftig granaten af op het Zuid-Koreaanse eiland Yeonpyeong. De beschieting lijkt gericht op een militaire basis daar.

Het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie zegt dat het leger reageerde door terug te schieten op Noord-Korea.

Zestig à zeventig huizen op het eiland staan in brand. Door de granaatontploffingen zijn twee militairen om het leven gekomen. Zeventien militairen en vier burgers raakten gewond.
:')
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:28:16 #117
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89046130
"This cold war just got hot!"

*pakt popcorn
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_89046134
Wat een kleuterschool acties ook weer... :')
pi_89046266
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:28 schreef Infection het volgende:
Wat een kleuterschool acties ook weer... :')
Ik zie echt Obama en Hu Jintao zuchtend daar rondlopen en tegen elkaar zeggen : Praat jij met hun dan praat ik wel met die andere gasten . Op zo'n toontje waarop een schoolmeester zijn pupillen toe zou spreken . _O-
Groetjes, Ezio.
  Moderator dinsdag 23 november 2010 @ 11:36:06 #120
8781 crew  Frutsel
pi_89046366
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:27 schreef Infection het volgende:

[..]

:')
Als dat zo is, waarom pakt NoordKorea dan gelijk zo uit?
Ze zouden veel meer kunnen bereiken als ze op diplomatieke wijze konden aantonen dat het zuiden begon, daarmee wordt de geloofwaardigheid van ZK (en de VS) inzake eerdere akties (en wellicht toekomstige akties) een stuk minder.

Geloof er dus weinig van.. :{
pi_89046378
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:27 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Apaches en F16's stammen nog uit de 70's. Er zijn inmiddels nog veel gevaarlijkere wapens beschikbaar in de legers van de westerse wereld.
Vergeleken met de verroeste Sovjet crap die NK nog heeft rondrijden heeft de Nederlandse krijgsmacht state of the art materiaal . :P
Groetjes, Ezio.
pi_89046493
Seoul Airport gesloten, op stand by voor evacuatie.
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:44:44 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_89046649
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:57 schreef Xtreem het volgende:
China bezit een leuk arsenaal aan militaire, maar ook (voor de VS mogelijk nog schadelijker) financiele wapens....
Volgens mij heeft de VS een schadelijker financieel wapen jegens China dan andersom. Als de VS default, dus eigenlijk weigert om de leningen terug betalen, verdampt in een klap bijna een biljoen dollar aan Chinees bezit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89046663
quote:

[..]

Griekenland heeft nog van die parades volgens mij
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:45:22 #125
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_89046669
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Seoul Airport gesloten, op stand by voor evacuatie.
Verwachten ze een escalatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')