Alle vragen in een tekstquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://smaaklog.nl/2008/0(...)n-van-de-vlezigheid/
Is dat serieus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Overigens: http://www.chick.com/reading/tracts/1041/1041_01.asp
quote:
Hey, jij ook nog wakker?quote:
Dat is waar , nu ga ik de honde even uit- loslatenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, jij ook nog wakker?
Gisteren was het een very fast chat.. Verschil moet er zijn
Ik snap dat gezeur van jullie dat hier steeds zo rustig is niet zo. Het is hier in tijden nog nooit zo druk geweest.quote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 07:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur van jullie dat hier steeds zo rustig is niet zo. Het is hier in tijden nog nooit zo druk geweest.
goedemorgen,quote:Op woensdag 24 november 2010 08:26 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen,![]()
En ja hoor, ze is terug, gewoon omdat het kan (bij de PvdA)verbazingwekkend of niet !?
Gisteren trad Elatik opnieuw toe als stadsdeelvoorzitter van Oost na zeven weken ambteloos burger te zijn geweest. Ze werd herbenoemd met 18 stemmen voor en 11 stemmen tegen. Daarbij werden twee Judaskussen uitgedeeld; de coalitie van PvdA, GroenLinks en D66 heeft namelijk een meerderheid van 20 zetels.
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_zichzelf__.html
Ja het is door mij niet uit te leggen, maar je weet nooit, kom er maar in Remlofquote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef betyar het volgende:
[..]
goedemorgen,
Dat die terug mocht komen tering zeg....
Zo zie je maar dat niet alleen de PVV zo is.
En dat durf ik best te zeggen als rooie rakkerquote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja het is door mij niet uit te leggen, maar je weet nooit, kom er maar in Remlof
Is niet erg, maar Elatik is mede door haar "beef" indertijd met Theo van Gogh toch een beetje landelijk nieuws, hèquote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef du_ke het volgende:
Is het heel erg als de lokale stadsdeelpolitiek in Amsterdam me werkelijk geen ene zak boeit?
Ik heb haar gegoogled, maar heb nog steeds geen flauw idee wie het is.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Is niet erg, maar Elatik is mede door haar "beef" indertijd met Theo van Gogh toch een beetje landelijk nieuws, hè
Zo kan ik toch nooit weer een award winnen.quote:5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
Edoch heeft mevr. Elatik heel wat "schandaaltjes", welke breed uitgemeten zijn in de landelijke media, achter haar naam staanquote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb haar gegoogled, maar heb nog steeds geen flauw idee wie het is.
Ben jij andere fora gevonden!???!?!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef Arglist het volgende:
hmmm zowaar ben ik andere fora gevonden waar het niveau nog lager ligt dan hier.
Ghehe, klopt. Door mijn enthousiasme maak ik zelfs taalfouten!!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben jij andere fora gevonden!???!?!
Als ik in mijn vinger knip kom je weer terug naar dit forum. *knip*quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef Arglist het volgende:
hmmm zowaar ben ik andere fora gevonden waar het niveau nog lager ligt dan hier.
Tips?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
Fok is beschaafd? Vergeleken met andere fora die ik bezoek doet Fok me denken aan familiefeestjes aan het einde van de avond, wanneer iedereen dronken is en wat ooms met elkaar op de vuist dreigen te gaan.
Alleen op vrijdag- en zaterdagavond laat toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
Fok is beschaafd? Vergeleken met andere fora die ik bezoek doet Fok me denken aan familiefeestjes aan het einde van de avond, wanneer iedereen dronken is en wat ooms met elkaar op de vuist dreigen te gaan.
Ai!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Reya het volgende:
Vandaag nog in de slag geweest met de wiskundeprof, maar mijn afstuderen lijkt nu werkelijk aanstaande.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Reya het volgende:
Vandaag nog in de slag geweest met de wiskundeprof, maar mijn afstuderen lijkt nu werkelijk aanstaande.
Hulde.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Reya het volgende:
In welke tuin ligt 'ie?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Reya het volgende:
Lekker familie heb je.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
Kijk elk jaar weer uit naar de verplichte kerstborrel ja.quote:
Wat een grafherrie, ongekend. Lang leve de kerstsfeer maar hé.quote:
Omdat iedereen het doet, en omdat dat schorriemorrie de maatschappij teveel geld kost.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef ethiraseth het volgende:
"In een brief had het Hof hem duidelijk gemaakt dat Irakezen die beroep aantekenen in ieder geval tot 24 november niet terug hoeven. Leers had die brief aanvankelijk niet aan de Kamer laten zien."
wat de hell? Waarom mogen ministers dit zomaar doen?
Dus mensen die voor Amerikanen gewerkt hebben, en daardoor in Irak in gevaar lopen slachtoffer te worden van islamitisch terrorisme valt onder schorriemorrie dat de maatschappij teveel geld kost?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat iedereen het doet, en omdat dat schorriemorrie de maatschappij teveel geld kost.
Konijnen, echt ALLES wordt tegenwoordig afgemeten aan geld geloof ik... Dat het mensen zijn, en dat hun lijf en leven mogelijk gevaar loopt is kennelijk een bijkomende kwestie..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat iedereen het doet, en omdat dat schorriemorrie de maatschappij teveel geld kost.
Bron van deze bewering?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus mensen die voor Amerikanen gewerkt hebben, en daardoor in Irak in gevaar lopen slachtoffer te worden van islamitisch terrorisme valt onder schorriemorrie dat de maatschappij teveel geld kost?
Dus? Jij wilt toch morgen naar de tandarts gaan als dat nodig? Het ziekenhuis, educatie, etc. Dan moet je gewoon op de knip lettenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Konijnen, echt ALLES wordt tegenwoordig afgemeten aan geld geloof ik... Dat het mensen zijn, en dat hun lijf en leven mogelijk gevaar loopt is kennelijk een bijkomende kwestie..
YUK!
En dat mensen hun lijf en leven riskeren als de staat de Nederlanden ze terugbonjourt is bijzaak??? Dat snap ik dus ECHT niet.. En ik vind het ook enorm egoistisch gedacht.. Sorry hoor..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Jij wilt toch morgen naar de tandarts gaan als dat nodig? Het ziekenhuis, educatie, etc. Dan moet je gewoon op de knip letten
Afstuderen? Ik dacht dat je aan het promoveren was?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Reya het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |