Ik ben dan ook geen 40quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doelde hier op iemand anders
Welnee, ik bedoel alleen maar aan te geven dat wanneer het om mensen gaat het onzinnig is om overal een kostenplaatje van te maken. Als je dat doet ben je echt te ver door geschoten en kan je beter iedereen die geen diploma haalt en iedereen die ouder is dan 67 is elimineren.. Dan wordt je maatschappij pas efficiënt.quote:
Nou post je cv maar.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef eriksd het volgende:
Phpmystyle leeft nog in de veronderstelling (net zoals miljoenen anderen in Nederland) dat men echt om hem/haar zit te springen. Elke kritische kanttekening bij de eigen positie is derhalve ongewenst
Eriksd gééft je een onderbouwing, php..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het nogal twijfelachtig wat Joac beweert. Dan mag ik toch wel vragen om een onderbouwing?
Je mist zijn punt echt compleet. Jij kwalificeert alle Irakezen waar het om gaat als schorriemorrie. Zonder enig voorbehoud, joac schetst zo voor het handje weg een situatie die moeilijk de kwalificatie schorriemorrie toelaat.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het nogal twijfelachtig wat Joac beweert. Dan mag ik toch wel vragen om een onderbouwing?
Doel je op mijn topic??quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat voor soort advies geef je dan?
Ik vond het nogal hypothetisch.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eriksd gééft je een onderbouwing, php..
Ik koester niet de illusie dat mensen voor mij in de rij zullen staan. Ik zoek daarom zelf de uitdagingen op. Daarom kwalificeer ik ook niet meteen een enorme groep mensen als nutteloos.quote:
Neuh...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond het nogal hypothetisch.
Zoiets stel ik ook niet voor hoor. Maar wat wil je dan? Potverteren?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik bedoel alleen maar aan te geven dat wanneer het om mensen gaat het onzinnig is om overal een kostenplaatje van te maken. Als je dat doet ben je echt te ver door geschoten en kan je beter iedereen die geen diploma haalt en iedereen die ouder is dan 67 is elimineren.. Dan wordt je maatschappij pas efficiënt.
Dat is het ook. Laat onverlet dat het een compleet valide punt is waar je weigert op in te gaan: zijn alle Irakezen die hier asiel zoeken schorriemorrie?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond het nogal hypothetisch.
Even ter herinnering aan wat je geschreven hebt...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Jij wilt toch morgen naar de tandarts gaan als dat nodig? Het ziekenhuis, educatie, etc. Dan moet je gewoon op de knip letten
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh...
Je snapte het gewoon niet helemaal.. Geeft niks, kan de besten gebeuren![]()
Dit zei hij, kortom dit vind ik nogal hypothetisch. Ik vroeg aan hem als ie ook kon onderbouwen als die mensen door onze schuld hier zijn gekomen of door het Iraakse beleid.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Volg toekomstig nieuws maar, dit kabinet voert schijnbeleid
WAT??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Even een niet-leuk plaatje:
[ afbeelding ]
This perfect day!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik bedoel alleen maar aan te geven dat wanneer het om mensen gaat het onzinnig is om overal een kostenplaatje van te maken. Als je dat doet ben je echt te ver door geschoten en kan je beter iedereen die geen diploma haalt en iedereen die ouder is dan 67 is elimineren.. Dan wordt je maatschappij pas efficiënt.
Je kan toch ook gewoon het regeerakkoord lezen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Dit zei hij, kortom dit vind ik nogal hypothetisch. Ik vroeg aan hem als ie ook kon onderbouwen als die mensen door onze schuld hier zijn gekomen of door het Iraakse beleid.
Dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik koester niet de illusie dat mensen voor mij in de rij zullen staan. Ik zoek daarom zelf de uitdagingen op. Daarom kwalificeer ik ook niet meteen een enorme groep mensen als nutteloos.
En nu terug naar asielzoekers en jouw opmerking daarover (zie een paar posts hierboven voor de HH)..quote:
Ik zei het misschien wat te lomp ja, maar de essentie is wel dat er meer kosten aan verbonden zitten dan baten.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is het ook. Laat onverlet dat het een compleet valide punt is waar je weigert op in te gaan: zijn alle Irakezen die hier asiel zoeken schorriemorrie?
Ik onderbouw het het liefst met een individuele uitspraak van het Hof, dus wachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Dit zei hij, kortom dit vind ik nogal hypothetisch. Ik vroeg aan hem als ie ook kon onderbouwen als die mensen door onze schuld hier zijn gekomen of door het Iraakse beleid.
Arme jij..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een nutteloze groep mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |