1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | [img]http://img9.imageshack.us/img9/8076/polsc.jpg[/img] Welkom bij de POL SlowChat! Dé gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Hier hoeft niet alles politiek beladen te zijn en kun je ook lekker ontspannen na een zware dag. Geef hier je meningen en visies die niet in een ander topic thuis horen. Er is maar één regel en dat is: [b]houd het gezellig![/b] Onder de SlowChatter bevinden zich onder andere: [*][b]Remlof[/b] [*][b]Du_ke[/b] [*][b]Whiskers2009[/b] [*][b]Phpmystyle[/b] [*][b]KoosVogels[/b] [*][b]Betyar[/b] [*][b]Arglist[/b] [*][b]Zolcon[/b] [*][b]TomLievense[/b] De OP kun je [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OPPOLSC]hier[/url] vinden! |
Da's snel..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:54 schreef betyar het volgende:
Kachel is uit ( al een tijdje), nu lekker naar bed.
Ah, een echte mastodontquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:54 schreef Sachertorte het volgende:
Voor de geinteresseerden: ik ben zelf zo rechts dat ik al met emeritaat ben.
Je moet binnenkort zelf eens die lapo plaatsen en heeeeel rap reagerenquote:
"binnenkort"quote:
Ik doe niet aan LaPo hunten. Alles komt goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Je moet binnenkort zelf eens die lapo plaatsen en heeeeel rap reageren
Ik ga zelf, begin nu wel moe te worden en morgen eens even flink wat hoofdstukken doorwerken uit mijn boeken.quote:
Nu antwoord op vraag 2quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan LaPo hunten. Alles komt goed
5 minuten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie...Nou ja, die laatste 5 min kom ik ook wel door
Ja, 5 slokken en 1 sigaretquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef betyar het volgende:
[..]
dat is een ding wat zeker is, en aan de goede kant van het kanaal.
oh, je weet mijn regel nog. Ik ben niet meteen weg als ik dat zegquote:
Hij is pitten (althans, dat zei hij)quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef Arglist het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
oh, je weet mijn regel nog. Ik ben niet meteen weg als ik dat zeg
quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dan ga ik nu maar... Have fun!
Ja jij ook heh! Slaap lekker!quote:
Hahhaahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:09 schreef Arglist het volgende:
[ afbeelding ]
Was even creatief bezig.
Jij ging toch slapen?quote:
Ja weltrustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Neuj, die genoemde regel is geen regel. En vrijwel alle gangbare slowchatters ontbraken in die OP, Monidique, Monolith, Mutant, Rock, Sigme, Reya, Titus e.a.. De nieuwe helft is dus waardeloos.quote:
Je hebt een punt, de OP zegt niet voor niets iedereen wordt welkom geheten, dus dat vaste bezoekers hoort er ook helemaal niet in imho.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Neuj, die genoemde regel is geen regel. En vrijwel alle gangbare slowchatters ontbraken in die OP, Monidique, Monolith, Mutant, Rock, Sigme, Reya, Titus e.a.. De nieuwe helft is dus waardeloos.
ja ik dacht het maakt het iets persoonlijker en de lijst kon worden uitgebreid, maar het kan inderdaad wel wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt een punt, de OP zegt niet voor niets iedereen wordt welkom geheten, dus dat vaste bezoekers hoort er ook helemaal niet in imho.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img]http://img9.imageshack.us/img9/8076/polsc.jpg[/img] Welkom bij de POL SlowChat! Dé gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Hier hoeft niet alles politiek beladen te zijn en kun je ook lekker ontspannen na een zware dag. Geef hier je meningen en visies die niet in een ander topic thuis horen. Iedereen welkom geheten! De OP kun je [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OPPOLSC]hier[/url] vinden! |
Ja dat was wel lang geledenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Jullie hebben gister gewoon een paar SC's volgebabbeld.
krijg ik gvd weer honger.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:19 schreef ethiraseth het volgende:
ik realiseerde me net dat ik geen ontbijt in huis heb, dus nu ben ik maar een steak aan het bereiden.
nu staat het er welquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar mis ik juist dat "iedereen wordt welkom geheten"
quote:Megarijken moeten meer belasting betalen
AMSTERDAM Rijke mensen zouden meer belasting moeten betalen. Dit zegt één van de rijkste personen op aarde, Warren Buffet, maandag. Buffet heeft een geschat vermogen van 47 miljard dollar.
Mensen met een lager of middeninkomen zouden minder belasting moeten betalen en personen in het hogere segment, zoals ikzelf, zouden meer belasting moeten betalen, verklaart de beroepsbelegger.
Buffet zegt dit op een moment dat de Amerikaanse overheid probeert manieren te vinden om een begrotingstekort te dichten.
Onder de regering van George Bush werd de belastingdruk voor Amerikanen verlaagd, maar vooral de rijken profiteerden hiervan. Deze maatregelen staan op het punt om af te lopen en het Amerikaanse congres moet dan stemmen of ze de maatregelen willen verlengen of niet.
Tegenstanders
President Obama wil de belastingdruk alleen verhogen voor de rijkste personen. Tegenstanders zeggen dat een verhoging van de belasting voor rijken de economische groei kan verstoren.
De rijken gaan dat altijd zeggen. Geef ons gewoon meer geld, dan geven we ook meer uit en zal het allemaal naar de rest door sijpelen. Dat heeft de laatste tien jaar niet gewerkt en ik hoop dat het Amerikaanse publiek dat doorkrijgt, verklaart Buffet.
Respect voor deze man. Goed punt btw:quote:
quote:De rijken gaan dat altijd zeggen. Geef ons gewoon meer geld, dan geven we ook meer uit en zal het allemaal naar de rest door sijpelen. Dat heeft de laatste tien jaar niet gewerkt en ik hoop dat het Amerikaanse publiek dat doorkrijgt, verklaart Buffet.
Of geen Korea meer hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:23 schreef Picchia het volgende:
Ja inderdaad, het zou me niets verbazen als we straks twee korea's hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |