Dit was 10 jaar geleden al zo. Stop met zeuren en geniet van je ranja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef dralion13 het volgende:
Woensdag heb ik schoolfeest (wtf, waarom, waarom op woensdag) en mn school is zo gek geworden om blaastesten in te voeren, en het feest tot 00.00 uur te laten duren
![]()
zal een rustig schoolfeest worden denk ik zo maar
Bullshit. 1x hoogstens. Ik zat in 6 vwo toen ik 18 was en 60% van mijn klas was 18. Ben nooit blijven zitten.. Rest was 17. Dus max 1 keer blijven zitten en dat is nog acceptabel. Hoewel schoolfeesten sowieso welquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
TS is 19 en gaat naar schoolfeesten. Zelf al zou je in 6 VWO zitten, ben je al minstens 2x blijven zitten.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Schoolfeesten: Leuk in de eerste, voorspelbaar in de tweede en kansloos in de rest van de jaren.
Op mijn school waren de schoolfeesten in de plaatstelijke discotheek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:11 schreef Multivitamine het volgende:
Doe van tevoren wat flessen drank in je kluis dan.
Bij ons nooit eigenlijk. Maar bij ons werd ook nooit een blaastest afgenomen, dus konden we gewoon van tevoren indrinken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Op mijn school waren de schoolfeesten in de plaatstelijke discotheek.
Wie zegt dat TS het VWO doet? Misschien faalt hij hard met het VMBO. Dat verklaart meteen het niet-drinken beleid van ... nou ja, waarschijnlijk het Olympus College in Rotterdamquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Bullshit. 1x hoogstens. Ik zat in 6 vwo toen ik 18 was en 60% van mijn klas was 18. Ben nooit blijven zitten.. Rest was 17. Dus max 1 keer blijven zitten en dat is nog acceptabel. Hoewel schoolfeesten sowieso welzijn tho.
nee eigenlijk ben ik van vmbo naar havo naar vwo gegaan, dan verlies je nu eenmaal 2 jaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
TS is 19 en gaat naar schoolfeesten. Zelf al zou je in 6 VWO zitten, ben je al minstens 2x blijven zitten.
Niets beters dan meisjes uit de onderbouw regelen en zuipen met je klasgenotenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Schoolfeesten: Leuk in de eerste, voorspelbaar in de tweede en kansloos in de rest van de jaren.
ja man, 50 centen veur een potje bierquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Of met 200 euro die dure uitgaansgelegenheid en die stadse snotneuzen eens laten zien wat zuip'n is
Wtf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
En terecht, kinderen horen ook geen drank te drinken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef dralion13 het volgende:
Woensdag heb ik schoolfeest (wtf, waarom, waarom op woensdag) en mn school is zo gek geworden om blaastesten in te voeren, en het feest tot 00.00 uur te laten duren
![]()
zal een rustig schoolfeest worden denk ik zo maar
1x zul je bedoelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
en dan daar op hun mobiel verder fokkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Een echte fokker gaat graag naar schoolfeesten..als ik het her en der zo lees...
mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef raptorix het volgende:
Bij ons op school werden de feesten veelal in een toffe club gehouden (waakzaamheid in koog a/d zaan), school vond dat wel prima, want dan waren ze zelf niet verantwoordelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |