Dit was 10 jaar geleden al zo. Stop met zeuren en geniet van je ranja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef dralion13 het volgende:
Woensdag heb ik schoolfeest (wtf, waarom, waarom op woensdag) en mn school is zo gek geworden om blaastesten in te voeren, en het feest tot 00.00 uur te laten duren
![]()
zal een rustig schoolfeest worden denk ik zo maar
Bullshit. 1x hoogstens. Ik zat in 6 vwo toen ik 18 was en 60% van mijn klas was 18. Ben nooit blijven zitten.. Rest was 17. Dus max 1 keer blijven zitten en dat is nog acceptabel. Hoewel schoolfeesten sowieso welquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
TS is 19 en gaat naar schoolfeesten. Zelf al zou je in 6 VWO zitten, ben je al minstens 2x blijven zitten.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Schoolfeesten: Leuk in de eerste, voorspelbaar in de tweede en kansloos in de rest van de jaren.
Op mijn school waren de schoolfeesten in de plaatstelijke discotheek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:11 schreef Multivitamine het volgende:
Doe van tevoren wat flessen drank in je kluis dan.
Bij ons nooit eigenlijk. Maar bij ons werd ook nooit een blaastest afgenomen, dus konden we gewoon van tevoren indrinken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Op mijn school waren de schoolfeesten in de plaatstelijke discotheek.
Wie zegt dat TS het VWO doet? Misschien faalt hij hard met het VMBO. Dat verklaart meteen het niet-drinken beleid van ... nou ja, waarschijnlijk het Olympus College in Rotterdamquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Bullshit. 1x hoogstens. Ik zat in 6 vwo toen ik 18 was en 60% van mijn klas was 18. Ben nooit blijven zitten.. Rest was 17. Dus max 1 keer blijven zitten en dat is nog acceptabel. Hoewel schoolfeesten sowieso welzijn tho.
nee eigenlijk ben ik van vmbo naar havo naar vwo gegaan, dan verlies je nu eenmaal 2 jaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
TS is 19 en gaat naar schoolfeesten. Zelf al zou je in 6 VWO zitten, ben je al minstens 2x blijven zitten.
Niets beters dan meisjes uit de onderbouw regelen en zuipen met je klasgenotenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Schoolfeesten: Leuk in de eerste, voorspelbaar in de tweede en kansloos in de rest van de jaren.
ja man, 50 centen veur een potje bierquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Of met 200 euro die dure uitgaansgelegenheid en die stadse snotneuzen eens laten zien wat zuip'n is
Wtf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
En terecht, kinderen horen ook geen drank te drinken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef dralion13 het volgende:
Woensdag heb ik schoolfeest (wtf, waarom, waarom op woensdag) en mn school is zo gek geworden om blaastesten in te voeren, en het feest tot 00.00 uur te laten duren
![]()
zal een rustig schoolfeest worden denk ik zo maar
1x zul je bedoelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
en dan daar op hun mobiel verder fokkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Een echte fokker gaat graag naar schoolfeesten..als ik het her en der zo lees...
mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef raptorix het volgende:
Bij ons op school werden de feesten veelal in een toffe club gehouden (waakzaamheid in koog a/d zaan), school vond dat wel prima, want dan waren ze zelf niet verantwoordelijk
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:39 schreef Raqualad het volgende:
Bij ons stopten de schoolfeesten ook altijd om twaalf uur 's nachts. Daarnaast waren ze saai en mocht je geen drank van tevoren waardoor het feest er niet leuker op werd. Daarom ben ik hoogstens vijf keer heen geweest.
Je weet na één keer toch niet of het elke keer zo saai is? Elk schoolfeest had een ander thema, dus wellicht zat er één toffe tussen. Daarnaast is die vijf keer verspreid over vijf jaar.quote:
Aah dus ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
jongend die van mijn school waren op Ibizaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schoolfeesten. Wie van ons waren altijd in de Melkweg
.
Sure.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
jongend die van mijn school waren op Ibiza
Vijf keer? Ik was er na de eerste keer al mee opgehouden...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:39 schreef Raqualad het volgende:
Bij ons stopten de schoolfeesten ook altijd om twaalf uur 's nachts. Daarnaast waren ze saai en mocht je geen drank van tevoren waardoor het feest er niet leuker op werd. Daarom ben ik hoogstens vijf keer heen geweest.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
Dat iddquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ga niet!Een echte FOK!ker gaat niet naar schoolfeesten.
Ja hoor. Er zijn maar een paar drugshonden in Nederland, die dingen kosten tonnen om te trainen en ze komen even op jouw schooltje langsquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef raptorix het volgende:
Bij ons op school werden de feesten veelal in een toffe club gehouden (waakzaamheid in koog a/d zaan), school vond dat wel prima, want dan waren ze zelf niet verantwoordelijk
Ben jij 12?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef capricia het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Iedereen die naar huis gaat wordt getest door oom agent en die stuurt eventueel een brief naar je ouders..?
Ben je jonger dan 16 dan?
Amper drank, kutmuziek, tot 12 uur. Do the fucking math.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
Jullie blijven me echt verbazen he. Hoe de fuck kun je iets tegen schoolfeesten hebben?
Sommige scholen weten wel hoe ze schoolfeesten moeten organiseren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Amper drank, kutmuziek, tot 12 uur. Do the fucking math.
Neuh, de beste schoolfeesten zijn juist degene waar de scholen van tevoren een brief sturen waarin ze verklaren niet verantwoordelijk te zijn en het feest dan in een club wordt gehouden. De beste schoolfeesten zijn eigenlijk de feesten waar de school zo min mogelijk mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige scholen weten wel hoe ze schoolfeesten moeten organiseren.
Dat bedoel ik dus ook. Bij ons besteed de school het uit aan de leerlingenraad en de verantwoordelijkheid van school houdt op na een bepaalde tijd terwijl het feest gewoon verder gaat. Verder wordt drank gewoon verkocht door mensen die normaal op die locatie werken. Alleen het heet nog steeds schoolfeest dus ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Neuh, de beste schoolfeesten zijn juist degene waar de scholen van tevoren een brief sturen waarin ze verklaren niet verantwoordelijk te zijn en het feest dan in een club wordt gehouden. De beste schoolfeesten zijn eigenlijk de feesten waar de school zo min mogelijk mee te maken heeft.
Wat ben ik blij dat ik niet meer op de middelbare school zit.
Dat is idd wel tof, maar op mijn oude middelbare school is maar één keer een schoolfeest ergens anders gehouden en dat was het eindgala. Dat was wel weer een tot feest, btw.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook. Bij ons besteed de school het uit aan de leerlingenraad en de verantwoordelijkheid van school houdt op na een bepaalde tijd terwijl het feest gewoon verder gaat. Verder wordt drank gewoon verkocht door mensen die normaal op die locatie werken. Alleen het heet nog steeds schoolfeest dus ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |