Maar ja, ik neem aan dat jij en ik al boven de 20 zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger hoorde dat gewoon bij school feesten .
Vroeger kwam je niet op de EHBO met een 'alcoholvergiftiging' maar dweilde je daags nadat je veel te veel gezopen gewoon je eigen kots op .
De maatschappij maakt tegenwoordig van gezonde jongens en meisjes zwakzinnige mietjes die zelf geen consequenties meer hoeven te dragen voor hun daden .
Scholen moeten echt stoppen met fratsen als schoolfeesten...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee hoor, ik kom meestal nuchter aan op schoolfeesten, maar halve school koopt geen kaartje, helft van degene die wel een kaartje heeft komt niet binnen
Als je op alcohol gaat testen gaan ze over op blowen en pillen of coke .quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ja, ik neem aan dat jij en ik al boven de 20 zijn...
Ik denk niet dat de schooldirecties jouw mening delen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je op alcohol gaat testen gaan ze over op blowen en pillen of coke .
Laat de jeugd nou maar lekker feestje houden .
Wat die schooldirectie, of die knapen ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de schooldirecties jouw mening delen...
Sterker nog, ze hebben vaak iets te verbergen wat jij en ik nooit weten...
probleem is als ze dat wel toelaten (de consequenties dragen voor hun daden) dat dit wellicht niet meer naverteld kan worden, want het is niet meer simpel dronken worden tegenwoordig, het is gewoon doorgaan totdat je geheel niks meer kan. en dat is slecht ja..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger hoorde dat gewoon bij school feesten .
Vroeger kwam je niet op de EHBO met een 'alcoholvergiftiging' maar dweilde je daags nadat je veel te veel gezopen gewoon je eigen kots op .
De maatschappij maakt tegenwoordig van gezonde jongens en meisjes zwakzinnige mietjes die zelf geen consequenties meer hoeven te dragen voor hun daden .
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ga niet!Een echte FOK!ker gaat niet naar schoolfeesten.
Ik dacht dat er stond: Om te gaan fappenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dan sta ik net onder de douche om te gaan stappe
Schooldirectie natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat die schooldirectie, of die knapen ?
Wat moeten die te verbergen hebben dan ?quote:
Fraude, ontucht, noem maar op...quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat moeten die te verbergen hebben dan ?
De grondvesten van de schoolfeesten worden weggeslagen zo. De volgende stap is dat 14-jarige meisjes ook verboden worden, en dan is er helemaal geen reden meer om naar zo'n feest te gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Zeurpiet, dat was bij ons al jaaaaren zo (toen ik er nog op zat). En tegenwoordig -heb ik gehoord- wordt er helemaal geen alcohol meer geschonken. Ook niet aan 16<.
"16<"quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Zeurpiet, dat was bij ons al jaaaaren zo (toen ik er nog op zat). En tegenwoordig -heb ik gehoord- wordt er helemaal geen alcohol meer geschonken. Ook niet aan 16<.
Ow en ditquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
TS is 19 en gaat naar schoolfeesten. Zelf al zou je in 6 VWO zitten, ben je al minstens 2x blijven zitten.
Dit was 10 jaar geleden al zo. Stop met zeuren en geniet van je ranja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef dralion13 het volgende:
Woensdag heb ik schoolfeest (wtf, waarom, waarom op woensdag) en mn school is zo gek geworden om blaastesten in te voeren, en het feest tot 00.00 uur te laten duren
![]()
zal een rustig schoolfeest worden denk ik zo maar
Bullshit. 1x hoogstens. Ik zat in 6 vwo toen ik 18 was en 60% van mijn klas was 18. Ben nooit blijven zitten.. Rest was 17. Dus max 1 keer blijven zitten en dat is nog acceptabel. Hoewel schoolfeesten sowieso welquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
TS is 19 en gaat naar schoolfeesten. Zelf al zou je in 6 VWO zitten, ben je al minstens 2x blijven zitten.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Schoolfeesten: Leuk in de eerste, voorspelbaar in de tweede en kansloos in de rest van de jaren.
Op mijn school waren de schoolfeesten in de plaatstelijke discotheek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:11 schreef Multivitamine het volgende:
Doe van tevoren wat flessen drank in je kluis dan.
Bij ons nooit eigenlijk. Maar bij ons werd ook nooit een blaastest afgenomen, dus konden we gewoon van tevoren indrinken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Op mijn school waren de schoolfeesten in de plaatstelijke discotheek.
Wie zegt dat TS het VWO doet? Misschien faalt hij hard met het VMBO. Dat verklaart meteen het niet-drinken beleid van ... nou ja, waarschijnlijk het Olympus College in Rotterdamquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Bullshit. 1x hoogstens. Ik zat in 6 vwo toen ik 18 was en 60% van mijn klas was 18. Ben nooit blijven zitten.. Rest was 17. Dus max 1 keer blijven zitten en dat is nog acceptabel. Hoewel schoolfeesten sowieso welzijn tho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |