Omdat? Alle stoere G's gaan voordrinken? Echt brugklassers hebben hun kluis ramvol pils staanquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef dralion13 het volgende:
Woensdag heb ik schoolfeest (wtf, waarom, waarom op woensdag) en mn school is zo gek geworden om blaastesten in te voeren, en het feest tot 00.00 uur te laten duren
![]()
zal een rustig schoolfeest worden denk ik zo maar
Een echte fokker gaat graag naar schoolfeesten..als ik het her en der zo lees...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ga niet!Een echte FOK!ker gaat niet naar schoolfeesten.
Van tevoren natuurlijk slimmerikquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef capricia het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Iedereen die naar huis gaat wordt getest door oom agent en die stuurt eventueel een brief naar je ouders..?
Ben je jonger dan 16 dan?
nee hoor, ik kom meestal nuchter aan op schoolfeesten, maar halve school koopt geen kaartje, helft van degene die wel een kaartje heeft komt niet binnenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Omdat? Alle stoere G's gaan voordrinken? Echt brugklassers hebben hun kluis ramvol pils staan
Weet ik veel...En dat is om..te kijken of je thuis niet al een biertje of zo gedronken hebt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Van tevoren natuurlijk slimmerik
Ik bedoel het ook vrij kansloos.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:28 schreef dralion13 het volgende:
nee, vind het ook vrij kansloze bedoeling geworden
Jup, en het is het eigen feest van school waarbij is bepaald dat niemand onder invloed mag zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet ik veel...En dat is om..te kijken of je thuis niet al een biertje of zo gedronken hebt?
Het is toch je eigen vrije tijd?
Dus als je daar nuchter aankomt en wat meeneemt (fouilleren ze ook, nee toch?) merken ze dat niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:30 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook vrij kansloos.
Wat een kansloze bedoening
[..]
Jup, en het is het eigen feest van school waarbij is bepaald dat niemand onder invloed mag zijn.
dit, zodat iedereen donderdag weer uitgerust op school komtquote:
Dus een schoolfeest met een opkomst van 25%,quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee hoor, ik kom meestal nuchter aan op schoolfeesten, maar halve school koopt geen kaartje, helft van degene die wel een kaartje heeft komt niet binnen
Uiteindelijk zal vast iemand het merken, maar de kans dat je aangeschoten of dronken opgemerkt wordt in een feestzaal is vele malen kleiner dan bij de entree.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus als je daar nuchter aankomt en wat meeneemt (fouilleren ze ook, nee toch?) merken ze dat niet?
Wow, er zijn dus blaastests maar er wordt wel alcohol geschonken? Is het alleen voor 16+?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef dralion13 het volgende:
en eenmaal binnen mag je wel zuipen, maar voor die tijd niet
Of met 200 euro die dure uitgaansgelegenheid en die stadse snotneuzen eens laten zien wat zuip'n isquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:38 schreef StevenPaul het volgende:
Mensen die bier drinken in dure uitgaansgelegenheden.Echte bazen trekken het platteland in en drinken voor 5 euro 10 bier in keten.
Dus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef Remzz het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand voor het schoolfeest al knock out gaat door het indrinken.
dan sta ik net onder de douche om te gaan stappequote:
Je hoeft niet te gaan. Gebruik de woensdagavond als brainstormavond...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:24 schreef dralion13 het volgende:
Woensdag heb ik schoolfeest (wtf, waarom, waarom op woensdag) en mn school is zo gek geworden om blaastesten in te voeren, en het feest tot 00.00 uur te laten duren
![]()
zal een rustig schoolfeest worden denk ik zo maar
Vroeger hoorde dat gewoon bij school feesten .quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef Remzz het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand voor het schoolfeest al knock out gaat door het indrinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |