Is alquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, gewoon ff op [afbeelding] klikken in de OP, en dan heb je de banner ook
Vrouwen zijn altijd van die vreselijke aanstellersquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook DAN beslissen vrouwen zelf of ze hun leeftijd bekend maken
Jouw keusquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd van die vreselijke aanstellersMorgen ook weer uit eten met zo'n zeurpiet.
Topic is al "bijna"vol.. Open jij de volgende..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:37 schreef Zolcon het volgende:
Remlof, de bolletjes kloppen nog niet :p gewoon ff die OP kopiërendan klopt het weer mooi
Ik maak ook maar een glappiequote:
Succes! hopelijk wordt het watquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd van die vreselijke aanstellersMorgen ook weer uit eten met zo'n zeurpiet.
Haha die date faalt nu al.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker als je carriere wilt maken en je wilt niet via google geconfronteerd worden met bepaald uitsprakenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maak ook maar een glappieIs trouwens maar goed dat vrijwel niemand je echte naam kent op een forum.
Done, nog net voordat dit topic vol isquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:37 schreef Zolcon het volgende:
Remlof, de bolletjes kloppen nog niet :p gewoon ff die OP kopiërendan klopt het weer mooi
Idd..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maak ook maar een glappieIs trouwens maar goed dat vrijwel niemand je echte naam kent op een forum.
Dat. En zodat de dame in kwestie niet weet dat ik haar een zeurpiet noemquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeker als je carriere wilt maken en je wilt niet via google geconfronteerd worden met bepaald uitspraken
Hoezo erger? Heb altijd veel respect voor ouderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd..
En die meet dan??![]()
Mmm, dan wordt het nog erger.. Ik denk er nog maar ff over na..
Perfectionistisch ben ik wel een beetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Done, nog net voordat dit topic vol is
Als een werkgever mij confronteert met informatie over mij ga ik er al niet werken,quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeker als je carriere wilt maken en je wilt niet via google geconfronteerd worden met bepaald uitspraken
tja. Ik ambieer toch misschien de politiek in te gaan. Dan is het een ander gevalquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Als een werkgever mij confronteert met informatie over mij ga ik er al niet werken,
En terecht overigens.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Als een werkgever mij confronteert met informatie over mij ga ik er al niet werken,
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat. En zodat de dame in kwestie niet weet dat ik haar een zeurpiet noem
Prive heeft niks met werk te maken.quote:
Als de betreffende zeurpiet er nou uit ziet als de gemiddelde communicatiewetenschappen studente dan is het gelegitimeerd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat serieus met een zeurpiet uit???
Of bedoel je dat ze gelukkig je grapje niet ziet en dat dus niet op zichzelf kan betrekken???
Laatste lijkt me waarschijnlijker (en dat hoop ik voor jou ook)
Ok.... Dat wordt een bierdouche of erger...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo erger? Heb altijd veel respect voor ouderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |