quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik had nog een rookworst gewonnen met de Postcodeloterijen een zak soep.
IJs heb ik ook weleens gewonnen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik win daar altijd ijs en pas geleden ook bloemen
Jup die Zuidelijke, niet om aan te horen, zo zoet.quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
er waren 2 met de s en 1 van ze vond ik wel ok
die spaanse ofzo
Ja en het is zelfs BIOLOGISCHE worst en soep.quote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ze doen nu ipv B&J ijs worst en soep?
je bedoelt inderdaad Sumera (Portugeze)quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
er waren 2 met de s en 1 van ze vond ik wel ok
die spaanse ofzo
Denk ik ook.quote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef MissJ het volgende:
ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat Dean gaat winnen.
Wat denken jullie?
Wat is dat voor onzinquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en het is zelfs BIOLOGISCHE worst en soep.
Lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en het is zelfs BIOLOGISCHE worst en soep.
ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef MissJ het volgende:
ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat Dean gaat winnen.
Wat denken jullie?
Hoezo is dat onzin?quote:
quote:
welquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup die Zuidelijke, niet om aan te horen, zo zoet.
Het is dat het gratis is, anders zou ik het ook niet kopen, ik geloof er ook geen bal van dat het echt biologisch is, die soep zit al in een plastic zakquote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik koop uit principe niets waar biologisch op staat
Noooh... Valerie en Deanquote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Valerie mag naar huis van mij als eerste
Heb jij je oren open gehad Benny?quote:
yeah van mij ookquote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Valerie mag naar huis van mij als eerste
Ik heb het neit gehoord...quote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij je oren open gehad Benny?Dat Miley Cirus nummer was zo vals als de pest.
Kijk eens verder dan naar je favo meisjes
Ah vandaarquote:
sam zingt stukken beterquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Doe eerst die chagrijnige kop maar naar huis, Sam dus
ik stem voor bertha 12quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Als Bertha wint, moet ze wel een artiestennaam verzinnen.
Idd eerst Valerie weg, miss chago dan over 2 weken maar... jammer, lijkt wel of ze intens verdrietig is, net ook al tranen in d'r ogen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
sam zingt stukken beter
tietenmeisje zingt voor geen meter
Ze heeft ook van dat lekkere ordi haar tot d'r kont zo'n beetje... schaar erinquote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Mijn vriendin scheldt al de hele avond op de kutpluk van Bertha
Ze wil haar kapper vermoorden
quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Kutpluk?quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Mijn vriendin scheldt al de hele avond op de kutpluk van Bertha
Ze wil haar kapper vermoorden
ephraim over 2 wekenquote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd eerst Valerie weg, miss chago dan over 2 weken maar... jammer, lijkt wel of ze intens verdrietig is, net ook al tranen in d'r ogen.
Hahahahahahahahaha als Bertha wint XDquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik zeg als he? Niet wanneerquote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Character het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha als Bertha wint XD
.....oh dat was de grap niet?
she loves you yeay yeah yeahquote:Op maandag 22 november 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft ook van dat lekkere ordi haar tot d'r kont zo'n beetje... schaar erin
Al is dit wel beter dan die dreads.
Ephraim klonk bij dat Take That nummer al stukken beter.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Nu ik het zo weer zie zijn er wel drie die gewoon erg slecht waren. Valerie, Ephraim en inderdaad ook Rody.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |