Maar wel eerlijkquote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Zeg dat nou niet HJ, dat van Dean. Niet leuk voor die 2 anderen.
wat zei hij dan? heb het net gemist..quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een compliment voor Dean van HJ
Thanksquote:
Tja, maar zo is het wel...quote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
en nog een veer in de reet van Dean
ja maar hij is dan ook by far de bestequote:
Is goed, ik ben niet sterk maar sus de toestanden welquote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
en je weet t he. als ik een beetje bang begin te worden, schuil ik achter jouw rug
Dean lijkt meer en meer op Pino zoquote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
en nog een veer in de reet van Dean
Beidequote:
Gelukkig heb ik het origineel net vorige week een paar keer gehoord, dat went net wat beterquote:
Is ook niet te doen, nummer van de jongens is een nummer van een boyband gemaakt voor een paar stammen, dit niet.quote:Op maandag 22 november 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
Ook helemaal niet als "groepje" gezongen.
quote:
Klopt, had iets van de Spice Girls genomen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ook niet te doen, nummer van de jongens is een nummer van een boyband gemaakt voor een paar stammen, dit niet.
Bij VOH is net zoveel reclame, plus Vodafone.quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
was reclame inkopen rond popstars in de uitverkoop ofzo?
blijkbaarquote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
was reclame inkopen rond popstars in de uitverkoop ofzo?
ik mag toch hopen van wel zegquote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat er vanavond al 1 iemand naar huis? Ik hoorde het net niet.
Mier en mierzoetquote:
1 maar?quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat er vanavond al 1 iemand naar huis? Ik hoorde het net niet.
ik win daar altijd ijs en pas geleden ook bloemenquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik had nog een rookworst gewonnen met de Postcodeloterijen een zak soep.
Ik een memoryspel, en kaartjes voor de beekse bergenquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik had nog een rookworst gewonnen met de Postcodeloterijen een zak soep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |